Gå til innhold

uke 36 veiing


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Nå er høsten her. Etter mye regn i helgen, skinner høst solen over hovedstaden i dag ;)

Jeg håper det med solen kommer nye flotte vekttap, både for dere og meg selv. Jeg hadde første posetive veieopplevelse forrige uke, på veldig lenge, så jeg er kjempe spent på denne uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spendt denne uka jewg oxo, drakk et par kopper med bailys på fredag. Noe jeg egentlig ikke skulle gjøre, fordi jeg skal feste skikkelig på den 16 september.

Det er noe jeg ikke gjør så ofte, og jeg har lyst til å drikke meg sånn go brisen;)

Og da vil jeg lissom ikke tenke så hardt på hva jeg dytter i meg akkurat da.

Så jeg hadde egentlig tenkt på at jeg ikke skulle drikke før da.Men men..

Så derfor er jeg spendt. Vi får håpe på at vi går litt ned allesammen;) Har i allefall 13,9 trimpoeng denna uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuvveide meg etter baylis drikkinga på lørdag, hadde gått ned 0,3 da. Nå er jeg gått opp med 0,5 fra forrige gang.. er det mulig å ikke gi opp??

Får håpe det går bra med dere andre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod stille i cm. Men gikk i allefall ikke opp i cm..

Blir litt forvirra, er ikke lett dette her!:o

Håper det snur seg neste uke, prøve å være stein hard, assa kjempe kjempe flink denne uka, så får vi se hva vekta sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uke med nedgang, jeg er i lykkerus akkurat nå :o

- 400gr. Det høres kanskje ikke så mye ut. Men jeg har jo hatt så treg nedgang med så lite hver gang at nå to uker på råd med til sammen 1,1 kg. er stort for meg.

Det som har endret seg er bare at jeg var syk, og da hadde litt ekstra tid til å lete frem GR mat oppskrifter. Så de siste ukene har jeg planlagt hele ukas middags meny, og fulgt den hver dag.Så dette må jeg fortsette med. Hver søndag skal jeg sette opp ukens middager, og de skal gjennomføres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra!!!:o

Uansett hva man går ned, så er det nedover, og ikke oppover i allefall;)

Du må være kjempe glad synes jeg!

Jeg ble så skuffa i går, så jeg prøve å gå på vekta igjen i dag..Den viste det samme som på lørdag, ikke 0,8 mer som i går. Spiste seint på mandag, middag assa, og lurer på om jeg holdt på litt vann??

For noe rart er det jo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når på dagen veier du?

Jeg hadde veing onsdag kveld før, når jeg gikk GR-kurs. Men av og til ble det så dumt mht. måltider, så jeg begynte å veie om morgenen isteden. Jeg føler at det da er blir mye rikgigere, ihvertfall når middag av og til ikke faller på samme tid hver uke, og noen ganger blir middagen litt tyngere enn elleres, ja, jeg synes rett og slett det ble litt mye variabler. Hver onsdag morgen før frokost, etter en dusj føler jeg er mye mer pålitelig...

Bare en ting jeg føler hjalp meg ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide på kveld på kurs jeg oxo, nå veier jeg om mårran, for rapport skal være levert før kl 12.

Er enig i at jeg føler det blir feil når en veier etterå ha spist flere måltider i løpet av dagen, og dette med middagen.

Ikke bare mat, men skal jeg drikke riktig mengde tilsvarer det litt oxo. Selv om mye går ut derifra ganske fort.

Lever i håpet på at det jeg veide i dag skal være riktig, men vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei!

 

jeg har vært her inne en stund, men det har vært svært lite! nå tenkte jeg at jeg skulle ta opp kampen for alvor... man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang, og jeg vil være fornøyd med bilder og dagen generelt i ettertid!

 

så jeg slenger meg med hvis det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...