Gå til innhold

5-kilosklubben uke 9


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Er først ute med innlegg denne uka , ser jeg . Har ikke veiedag før på fredag , jeg da , og det er vist like greit ! Har vært syk i helga ; har syntes VELDIG synd på meg selv og spist mye rart . Men men , det ble jo LITT artigere å være syk da ! :-)

 

Begynner å dra meg til igjen nå , så jeg får prøve med litt trening etter hvert .

 

Ellers er det blitt høstvær her jeg bor . Ordentlig grått er det med regn og skodde. Men egentlig er det friskt å være ute da ; det er iallefall veldig godt å komme inn etterpå !

 

Håper det går fint med alle dere andre . Vi begynner å bli ganske mange her på denne tråden nå og det er flott !!

 

God uke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,idag har jeg vært på vekta ned 0,6 kilo og - 2 cm... går ihvertfall ned igjen,hadde jo gått opp en kilo sist uke:-( har menstrasjon også,så jeg håper vel det er litt vann i kroppen ved siden av.... hadde bare 5 trimpoeng forrige uke pga.ryggen.. men nå er den nesten bra igjen så håper på litt flere trimpoeng denne uken:-)

 

Startvekt 97 kilo.

Vekt forrige uke: 74,1

Vekt idag: 73,5 kilo..

 

godt og høre du er frisk igjen petit:-)

 

 

ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det min tur til å gå opp... Opp 200 gram.... Hatt en skikkelig dårlig dag i dag. Først opp i vekt, og så kom mensen med påfølgende menssmerter. Hatt lite ekstra utskeielser så tror mensen må være forklaringen på den lille oppgangen. Så lite trolig at det blir trening i dag... :o

 

Start 8 aug: 63,9

Forrige uke: 62,8

Denne uke: 63

 

Synøve: Gratulerer med fin nedgang!

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av alle sammen da? Jeg synes det har vært så stille på denne tråden denne uka...

 

Jeg har hatt en fin uke kostholdmessig hittil, og fått trent 2 dager. Våkner jeg tidlig i morgen er planen å trene da også. Vant til å stå opp kl 6 nå, så regner med jeg våkner tidlig i morgen også. :o

 

Hadde en liten oppgang samme dag som jeg fikk mensen som nevnt tidligere, men har ikke veid meg noe mer etter den dagen... Jobber for nedgang til tirsdag igjen.

 

Siden jeg begynte på første internettkurs i sommer fram til nå, har jeg ikke gått ned så mye, men i cm mål har jeg nå gått inn 16,5 cm- noe jeg er veldig fornøyd med. Startet litt for meg selv også før det første kurset og mistet da 4 cm, så tilsammen blir det da i overkant av 20 cm. Føles godt selv om vekten snegler seg nedover! :D

 

Ingen utfordringer i forhold til fristelser i helga så det skal gå fint! Ha en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å veie meg igår , jeg . Men idag viste vekta 61,6 ! OG det vil si 0,6 OPP !

 

Det er ingen grunn til " panikk " allikevel . Er fremdeles ikke frisk ; sliter med en kraftig forkjølelse som hindrer meg i å trimme . Så denne siste uka har jeg ikke ett eneste trimpoeng ! Buhu !!

 

Kjedelige greier . Til alt overmål fikk jeg mensen denne uka .Den var gruelig forsinka denne gangen ; skjer av og til med meg det der . Når den er så sein som nå , er det akkurat som om kroppen binder enda mere vann enn ellers før mens. Idag og i morra er nok de to verste dagene i så måte . Vet jo at plutselig slipper vannet og da føler jeg meg mye bedre ! :-)

 

Enig med deg , jewel , i at det har vært kjempestille på tråden denne uka .

 

Hvor er dere Guro E og alle dere andre ?? Kom igjen så vi får høre hvordan det går med dere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...