Gå til innhold

Fredrikstad kaller


Gjest solglimt

Anbefalte innlegg

Hei

 

Startet med ny frisk i går, mitt mål er ned 15 kilo på 15 uker. var på Friskis og svettis i går. Skal dit i kveld for å få nytt treningsprogram. Det åpner snart i nye flotte treningslokaler. Mitt store problem er alt som er søtt, må slutte helt med sjokolade og kaker. Tar jeg en liten bit er det gjort og da er det bedre å la det være.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag

 

En dag om gangen

solglimt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Innom og hilser på..

Jasså, det er noen fra østfold her også ja.. Det er jo bra.. Moss her.. la ut en tråd om å komme i kontakt med noen i nærheten men der var det ingen svar å få..

 

Jaja, du høres jo veldig motivert ut så masse lykke til..

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fint å få ett svar,første gangjeg skriver og har nok ikke lest alle innleggene. Er detl enge siden du etterlyste noen fra østfold ? nå er vi i hvert fall to. Hvordan går det med deg, går du på kurs ? Har du nådd dinr mål?

 

Jeg gikk på kurs i våres uten de store resultatene, nå har jeg tro på at jeg skal klare det. Har klart å slutte å røyke for over 4 år siden. Så jeg har tro på at jeg også skal klare å endre livstil.

 

solglimt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Startet med ny frisk i går' date=' mitt mål er ned 15 kilo på 15 uker. var på Friskis og svettis i går. Skal dit i kveld for å få nytt treningsprogram. Det åpner snart i nye flotte treningslokaler. Mitt store problem er alt som er søtt, må slutte helt med sjokolade og kaker. Tar jeg en liten bit er det gjort og da er det bedre å la det være.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag

 

En dag om gangen

solglimt[/quote']

hei på deg. jeg vil bare si deg en ting når det gjelder sukkerbehov. jeg gikk opp 30 kg da jeg var grsvid så jeg vet alt om det å bare må ha sukker:)men jeg har heldigvis gått de ned igjen og vel så det. nå er jeg igang igjen for å kvitte meg med 5-6 kg..og det jeg har funnet ut hver gang jeg har beg å slanke meg er at når du har klart å gå uten sukker i ca 4 uker ,så forsvinner behovet helt. jeg har ikke lyst på sjokolade eller noen ting. utrolig,men sant. samtidig så vet jeg det at når jeg forbrenner ca 650 kalorier på en spinningtime...og det er mye slit..så tenker jeg at det er faktisk så mye som må til for å f.eks kvitte seg med 2 sjokolader..tenk på det... håper du klarer å bli kvitt sukkerbehovet,for det er kjempedeilig:)

hilsen meg,som er fra sarpsborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg. jeg vil bare si deg en ting når det gjelder sukkerbehov. jeg gikk opp 30 kg da jeg var grsvid så jeg vet alt om det å bare må ha sukker:)men jeg har heldigvis gått de ned igjen og vel så det. nå er jeg igang igjen for å kvitte meg med 5-6 kg..og det jeg har funnet ut hver gang jeg har beg å slanke meg er at når du har klart å gå uten sukker i ca 4 uker ' date='så forsvinner behovet helt. jeg har ikke lyst på sjokolade eller noen ting. utrolig,men sant. samtidig så vet jeg det at når jeg forbrenner ca 650 kalorier på en spinningtime...og det er mye slit..så tenker jeg at det er faktisk så mye som må til for å f.eks kvitte seg med 2 sjokolader..tenk på det... håper du klarer å bli kvitt sukkerbehovet,for det er kjempedeilig:)

hilsen meg,som er fra sarpsborg[/quote']

 

Det er utrolig fint å høre at det ermulig å bli kvitt søtsuget. Sluttet du med syltetoy og alt søtt? Spinning skal jeg teste nå i høst

 

Lykke til

solglimt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig fint å høre at det ermulig å bli kvitt søtsuget. Sluttet du med syltetoy og alt søtt? Spinning skal jeg teste nå i høst

 

Lykke til

solglimt

ja sluttet med syltetøy og sånn og ja. men i begynnelsen når jeg ikke var helt avvent så lagde jeg mye smoothie som jeg drakk på kvelden. og da brukte jeg litt av fedon lindberg sin fruktose som smaktstilsening for å få litt søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...