Gå til innhold

ned en gruppe - jippi!


Gjest eem

Anbefalte innlegg

hei! jeg har funnet ut at jeg egentlig hører til her....

trodde jeg var på 20-30 gruppa, jeg men det stemmer jo ikke... :-)

jeg har ligget på 86-89 kgså lenge nå at hjernen har satt seg fast der og målet på 65 kg har føltes så uendelig langt unna....

men så fannt jeg dere og nå står jo vekta på 83,9, yippy!

 

da er jeg for første gang på 4 år under 20 kg fra målet mitt.

skal sies at det var før forrige graviditet, da... litt unskyldning i alle fall.

etter det har stoffskiftet mitt hoppet opp og ned som en jo-jo. det samme har vekta og forbrenningen og humør og form osv...

men det siste halvåret har vekta mi stabilisert seg og nå går den endelig nedover, takket være dette fine stedet her.

 

gruer meg litt til neste uke siden jeg da skal være uten nettforbinnelse i 5 dager... vet ikke helt hvordan det vil gå.

 

måtte bare ut med dette. ble så glad da det gikk opp for meg at jeg hørte hjemme her - omsider. mye bedre å se på 10-20 enn 20-30.blir jo til at man henger seg opp i "30", mens her inne er det lett å være positiv og bare se "10"-tallet...

 

føler meg lettere allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke godt at målet kommer nærmere?

 

Jeg har mål rundt 63, men vet ikke eksakt. Har ikke vært så langt ned i voksen alder jeg, så jeg må se litt hvordan det går.

 

Har ca 11 kilo igjen til målet ennå, men tror kanskje jeg kommer til å henge litt her inne selv om jeg "offiselt" kommer over i gruppa som skal ned under ti kilo. De har liksom så lite å gå ned de, så jeg føler meg mer hjemme her.

 

Uansett, velkommen til oss, håper du vil trives her. Lykke til med videre vektnedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har funnet ut at jeg egentlig hører til her....

trodde jeg var på 20-30 gruppa' date=' jeg men det stemmer jo ikke... :-)

jeg har ligget på 86-89 kgså lenge nå at hjernen har satt seg fast der og målet på 65 kg har føltes så uendelig langt unna....

men så fannt jeg dere og nå står jo vekta på 83,9, yippy!

 

da er jeg for første gang på 4 år under 20 kg fra målet mitt.

skal sies at det var før forrige graviditet, da... litt unskyldning i alle fall.

etter det har stoffskiftet mitt hoppet opp og ned som en jo-jo. det samme har vekta og forbrenningen og humør og form osv...

men det siste halvåret har vekta mi stabilisert seg og nå går den endelig nedover, takket være dette fine stedet her.

 

gruer meg litt til neste uke siden jeg da skal være uten nettforbinnelse i 5 dager... vet ikke helt hvordan det vil gå.

 

måtte bare ut med dette. ble så glad da det gikk opp for meg at jeg hørte hjemme her - omsider. mye bedre å se på 10-20 enn 20-30.blir jo til at man henger seg opp i "30", mens her inne er det lett å være positiv og bare se "10"-tallet...

 

føler meg lettere allerede![/quote']

hei... ja jeg er på 80 nå men vet ikke hvor mye til jeg vil gå ned egentlig...hm..men ti til vil jeg ialefall:)Det går nok bra Å være uten nett i noen dager vet du. du kan jo alltis logge deg på fra noen andre sin data hvis behovet blir for stort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en offenlig tilgjengelig pc på dagtid som kan benyttes,men det er ikke noen jeg kan bruke på kvelden - ikke tilkoblet nett der vi skal bo..........

 

jeg får ty til papirmetoden tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...