Gå til innhold

Jeg er også ny og gifter meg 2007


Gjest tindrah

Anbefalte innlegg

Vi er flere her, men jeg og Coco er de eneste som rapporterer hver uke. De andre har gjerne vært innom en gang eller to, så forsvunnet igjen..

Coco lager gjerne en ukes tråd, og så skriver vi litt etterhvert når vi har veie dag:) Hadde vært kjempe koselig om du hang deg på!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg neste år i Juli;) Og har lagt på meg 5 kg de siste mndene, vil gjerne passe buksene mine igjen..og ikke minst føle meg vell i den store brudekjolen:) Men føler meg ikke 100 % motivert for dette enda..noen som kan motivere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gleder jeg meg til vi blir flere som "rapporterer". Lykke til på veien mot målet og den store dagen. Vi høres sikkert underveis. Er jo så fint å ha noen å hente gode råd og støtte hos når det trengs. Også er det hyggelig med ros når "slitet" har gitt uttelling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også gifte meg i juli 2007 ;-) og målet er 15 kilo lettere, nå var jeg flink tidligere i sommer og gikk ned 7 av disse, men har gått opp 3 igjen nå på ettersommeren/høsten(vært mye syk og inne)

 

trenger veldig motivasjon nå og skal prøve å bli flinkere til å spise riktig igjen (og kutte den der colaen *kremt*)

 

klem fra niten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også opp 3-4 kilo i sommer. Hadde gått ned 9-10 kg i vår. Kan ikke skylde på sykdom jeg dessverre, var nok bare ferien som ble litt for koselig :D

 

Jeg satser også på 15 kilo ned til bryllupet, jeg nekter å gifte meg som jeg ser ut nå! Eller i hvert fall for 7 kilo siden :D

 

Hadde gjerne klart å ta av en stor del av vekttapet til etter jul når jeg skal kjøpe kjole, hjelp, det gruer jeg meg til!! Hadde gjerne kjøpt noen uker før bryllupet, men det går jo dessverre ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei alle vordene bruder.jeg er også ny her og ville være med på kampen om kiloene.gifter meg 16 juni 2007.kunne tenkt meg og stammet opp litt og gått ned ca 10 kg.er ikke mere enn 4 mndr siden fødsel nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...