Gå til innhold

Fisk 76, er du her?


Gjest ikkenick

Anbefalte innlegg

Joda, er her, har bare hatt problemer med nettverket i det siste, vil ikke virke, bare feilmeldinger. Men nå er jeg her igjen.

 

Har ikke gått så bra da, var syk så og si hele forrige ukeperiode, så vekta hadde stått helt i ro, noe som jo er bra. Men denne uka har den gått opp et kg. Kurslederen sier det kan være "etterheng" etter at jeg var syk, + at jeg har mensen nå da :D(

Jeg har iallefall ikke skeiet ut, så jeg ble rå-skuffa onsdags morgen. Men, men , må ikke gi opp, håper på bedre resultat neste uke (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å høre fra deg!

 

Godt at både du og nettverket er friske igjen, da.

 

Kjedelig med en liten nedtur ift vekta, men forhåpentligvis får du en hyggelig overraskelse neste uke.

 

Jeg hadde denn uke gått ned 800 g, og en halv cm rundt midjen igjen. Trenger å gå ned masse rundtmidjen, mendet er der det går saktest, ser det ut til.

 

Mitt totale vekttap er nå 3,8 kilo.

 

Er fornøyd med det, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske det gikk fortere. Men har jo brukt lang tid på å komme opp, så det er vel ikke så rart at det går sakte ned også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg heldigvis tatt av 1 kg, men ingen cm rundt midja. Var gornøyd med det. Da har jeg totalt gått ned 2,4 kg, kanskje ikke sååå mye, men det er nå iallefall nedgang. Skal hive meg rett på kurs 2 etter dette.

 

Hvordan har det gått med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, 5 kg er jo KJEMPE bra. Håper på et skikkelig vekt-hopp neste onsdag jeg (",) I dag har jeg gått tur og vært på step i en time, føles kjempe godt. I morgen har jeg bestemt meg for å ta to turer stagan... i raskt tempo...*ler*, nå SKAL kiloene av alltså.

 

Helldigvis har ikke motivasjonen og humøret dalt selv om jeg gikk opp litt.

Skal oxo rett over på kurs 2, så da kan vi vel fortsette å rapportere til hverandre.

 

Har du noe mål for hva de vil veie til jul?

Jeg tør ikke håpe for mye, men jeg atster på å være nede i ...tja, sånn ca 67 kg....håper jeg (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok ganske like mål, vi to!!

 

Jeg har som mål å gå ned til 65 før jul, og det store målet langt der fremme er 60-62 innen utgangen av april 2007. Skal ta kurs til jeg er nede i den vekta, hvis jeg kan klare å komme så langt ned da... Etterpå blir det stabiliseringskurs, for jeg vil ikke, skal ikke og nekter å gå opp igjen. Det har jeg gjort så mange ganger at det er jeg ferdig med....

 

Vi får fortsette å rapportere til hverandre, og jeg er veldig spent på onsdagen siden jeg gikk ned såpass mye sist onsdag. Håper du får deg et skikkelig hopp nedover, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som jeg trodde, bare 400 g ned. Så nå atopper vekta på 72,2. Hadde gått inn 2,5 cm, så det var heller ikke noe å skryte av. 1 cm av de rundt midjen.

 

Åssen har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått ned 4oo gram, og inn 2,5 cm denne uka (",) Og da 1 cm rundt midja!!!

Føles ikk elike irriterende nå som jeg fant ut at du har det samme *ler*

Synes det var lite jeg hadde gått ned, har tross alt 21 trimpoeng denne uka faktisk.

Men vi har jo vært flink, 400 gram er jo egentlig bra det da (",) I allefall bedre enn pluss kilo.

Har vært på sportsbutikken å bestil meg step-benk, så nå skal det brake løs nede i kjellerstua vår (",) Har en mann som er mye borte pga. jobb, og ikke like enkelt å få barnevakt bestandig, .... så da er det fint å kunne trimme nede i kjellerstua når man ikke kommer seg ut for å trimme. Mye trim i seg selv å ha 4 barn da *ler*

Hva du gjør for å få trim?

Som oftest går jeg tur, rask stavgang. Så er jeg på step en dag i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det er så likt. Og det hjelper liksom også, og se at andre er i samme situasjon.

 

Jeg bor for tiden i utlandet, og skal bare være her etpar mnd til, derfor har jeg ikke meldt meg inn på noe treningsenter. Mine trimpoeng blir sanket fra raske gårturer, og litt mindre raske med barnevogn. Gleder meg til å komme hjem og begynne å trene spinning igjen.

 

Tror jeg har skrevet dette før, men hvis du har msn kan du godt legge meg til på missimuu@hotmail.com, så kan vi "prates" litt der, hvis du vil.

 

Blir liksom ikke så mye man "kan" legge ut her, det blir fort ting som er litt personlig og man ikke vil dele med hele verden....

 

Lykke til videre i uka, vi veies igjen på onsdag, siste gangen på dette kurset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Jeg hadde gått opp 200 g, jeg! Enda jeg synes ikke jeg har gjort noe spesielt annerledes enn ellers. Håper at dette er en av de brømte vekttersklene. Vet at jeg har ligget på denne vekta en stund før, hatt den som en slags "trivselsvekt". Dvs at jeg har trives med det jeg har puttet i munnene, men ikke hvordan jeg har sett ut....

 

Midjen hadde også økt, med 1,5 cm.

 

Nå er det bare å gå på med krum hals igjen, for ned i vekt skal jeg!!!

 

Hvordan gikk det med deg denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ned 300 gram, men ikke en eneste ca!!!!

Vel, da har jeg tapt med 3 kg på dette kurset, men det er jo bedre enn ingenting da (",)

Så bærer det rett på kurs 2 neste onsdag.

 

Er ikke morsomt når de har gått opp, been there me too for bare nån uka sia. Men det var jo ikke så mye du hadde gått opp da, gej hadde lagt på meg 1 kg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Saa bra at du hadde gaatt ned, da. Alt er bedre enn ingenting. Jeg haaper vi begge snart gjoer et stort hopp nedover. (Er paa storbyferie naa, har derfor ikke norske bokstaver... Men det blir masse gaaing og trimpoeng av det da.)

 

Vi rapporterer vel neste uke ogsaa selv om denne uken er uten kurs?

 

For meg ligger utfordringen dene uken i aa spise nok, og ofte, det faar jeg nok ikke til. Men det blir mye bevegelse. iallfall.

 

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første veiedag på kurs 2...

 

Jeg hadde gått ned 200 g, og inn 1,5 sm rundt midjen. Så nå er jeg tilbake der jeg var på veiing 7 på kurs en.

 

Jeg veier nå 72,2 og målet for dette kurset er ned til 67.

 

Hvordan er det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har hatt en oppgang på 800 gram.... ugh-ugh! Men det var vel ventet egentlig. Har vært på "jente-hyttetur" i helga, det gikk det med godter, mat og alkohol..... og ingen trim bortsett fra å synge, skråle og flire (",)

Så har jeg det måntlige da. Men, men, krysser fingra for neste uka.

 

Vekta mi ligger på 74 kg den, men jeg har satt meg som mål 68 kg på dette kurset.... "litt" høyt mål kanskje (",) SKAL i allefall komme meg under 70 tallet!!!!

 

Nå er steppbenken i hus, så nå blir det lettere å få trim de dager det pøser ned ute eller man ikke får tak i barnevakt (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken ned 1,4 kilo, til 70,8!!

 

Inn 1,5 cm rundt midjen, og 6 cm totalt. Det ser ut som jeg har steget ned av vektterskelen for denne gang!

 

Når jeg ser 69tallet skal jeg unne meg en belønning!

 

Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 1 kg, så nå viser vekta 73. Ingen cm inn da, men-men. Er kjempe fornøyd. Å denne gang skal ikke kiloene få komme tilbake i løpet av kurset, nå skal det nedover uansett tempo (",)

 

Gratis, er jo kjempe bra (",(",(";(",(",(",) Du fortjener aplaus a`gitt!!!

Hehe, en smule misunneig jeg (",) Men jeg kommer etter.

Gleder meg til jeg er så nært 60-talet.

 

Skal krype under dyna nå, har vært våken med sykt barn over halve natta, så øya går i ring (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...