Gå til innhold

Start på 75 og ned til 58-60


Gjest tindrah

Anbefalte innlegg

Noen flere med omtrent samme startvekt og mål som vil slå følge?

 

Jeg er en jente, 30 år gammel, 1,65 høy som idag veier 75,2. Ønsker å gå ned til 58-60 kilo.

 

Gikk ned 10 kilo i vår (fra 82-72) men nå har noen kilo kommet på igjen etter en paus i sommer. Så nå er det på´n igjen :D

 

Klem Tindrah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år. Mamma til tre. Har lagt på meg masse etter fødslen til nr tre og vil gå ned igjen. Jeg veier i dag 77,7 kilo. Jeg har ikke tenkt meg så langt ned som deg, men til omtrent 65 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58-60 er vel egentlig drømmevekt for meg, tror det realistiske er 63-65 for meg også! :D Men jeg får se hvor jeg stopper! Gifter meg neste sommer, så jeg har lyst å se flott ut da :D

 

Jeg veier meg på mandager, så jeg kommer skrive inn min vekt da.

 

Har dere en fast veiedag?

 

Klem Tindrah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som tirsdag blir best for de fleste og den er også helt grei for meg :D

 

Kanskje skal starte en ny "tråd" hver uke da, så er det lettere å finne frem og så slipper de ulike bli så lange?

 

 

Vi som er med til nå er da:

 

Mar 77

Doppler

Sols

Tindrah

 

Ha en knall helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tirsdag er flott veiedag, men tirsdagsgjengen? Nei, vi må finne noe mer originalt, massevis av "gjenger" her inne! :D Jeg foreslår "De fire muskèterer" siden vi er 4 jenter med samme mål: one for all, all for one!

Sols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et eller annet så at vi kjenner igjen tråden våres, vi får fundere litt :D

 

Så flink du har vært mar77, gått ned en masse jo :D

 

Gleder meg til jeg er under 70 jeg, er lenge siden!! I vår fikk jeg en platå på 72,5 kg som nektet å gi seg, så jeg kom aldrig lenger. Men denne gangen skal jeg komme forbi det tallet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott - alt for å kjenne dere igjen.

Så da er det førstemann som har veid seg tirsdag som kan legge inn veietråd... :D

Selv er jeg ikke på nett før etter kurset, så jeg blir nok sistemann til å oppdatere.

 

Go'helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...