Gå til innhold

5-kilosklubben , uke10


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Har nettopp lest om Stine paulsen på sidene til GR. Hun har prestert å gå ned 60 kilo!

 

Imponerende , og da blir liksom mine 5 kilo for mye litt pinglete , på en måte .

Når jeg sier det , mener jeg at det er ganske rart at det er så vanskelig å gå ned såpass få kilo, når andre går ned 60-70 !! Det er vel akkurat det som er " problemet " , at det ikke er så mange kilo . Er på en måte ganske fornøyd , ser ikke så aller verst ut ; men vet innerst inne at målet ikke er nådd før de 5 er borte !!

Jeg sliter nok litt med motivasjonen . At det har blitt lite trim siste fjorten dager har nok også litt å si . Det er lettere å holde koken når jeg får svette ordentlig innimellom , også regulerer det apetitten . Er og lei av å tenke mat og vekt , men vet jo med meg selv at hvis jeg slipper taket , da er jeg ute å kjøre .

 

Nei , her er det bare å stå på ! Skal gi meg selv noen lovnader og regler . Skriver dem her , så blir det lettere å følge !! ;-D

 

 

Petits lille " bibel " :

 

 

1. Iløpet av de neste 8 ukene er målet å gå ned 4 kilo .

 

2. Da skal jeg altså den 10.november være 57,6 kilo . ( Da er det jammen bare 1 kilo igjen !! ) :-)

 

3. Trim regelmessig . Bli skikkelig svett 4 ganger i uken . Samle mellom 10 og 12 trimpoeng i uka .

 

4. Ikke mist motet om det butter litt imot noen uker !

 

5 . Og sist men ikke minst viktig : hvis jeg nå ikke klarer å gå ned 4 kilo på 8 uker , selv om jeg har vært fantastisk flink ( ;-) ) , så er det ingen grunn til å gi opp ! Da fortsetter jeg til kiloene er borte !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petit jeg synes du har satt deg gode mål. Målet mitt er også å nå 57,5 kg etterhvert. Hadde veiedag i går, og har stått stille denne uka. Ble salt mat både søndag og mandag for min del, og det er ikke lurt rett før veiedag. Ellers så hadde jeg ingen utskeielser og var flink med kostholdet.

 

Når jeg veide meg i går viste vekta 63 kg, og i dag 61,5!! Måtte veie meg flere ganger for å være sikker... Men uansett er det tirsdag som er veiedag... ;(

 

Jeg sliter med å få 7 trimpoeng i uka jeg, trener 3 ganger på Sats med pulsklokke og kommer stort sett ikke opp i mer enn 6 trimpoeng. I dag vet jeg ikke om jeg orker å trene, kjenner at kroppen er sliten og trenger en fridag. Får komme sterkere tilbake i morgen, ellers så kunne jeg kanskje ta meg en sykkeltur senere i kveld hvis jeg føler at overskuddet kommer.

 

Ellers så var jeg så frustrert i går at jeg iallefall ikke skulle fortsette på kurs, men når jeg så vekta i dag snudde motivasjonen seg. Jeg vil gå ned mer i vekt, og tror rett og slett kroppen min har vært på sparebluss altfor lenge og at det er derfor det tar tid. Har gått GR før, og etter endt kurs da spiser jeg alt for lite og kontrollerer ikke maten ved veiing heller. Så i dag sa jeg fra til kurslederen min at jeg ønsker å fortsette med nytt kurs.

 

Dette internettkurset jeg går nå er ferdig om to uker så det gjelder å bite tenna sammen og være enda flinkere enn jeg har vært. Hittil har jeg gått ned 900 g og mistet 5,5 cm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 6 kilo, og merker at de er vanskelige å ta av... kroppen vil liksom holde på disse 6 "go'kiloene" jeg har lagret på en stund ;-)

 

Jeg har liksom aldri satt med noe delmål jeg da, jeg bare er fornøyd med at jeg kan få en nedgang. Men er jo litt gøy å sette en dato og se om det blir vellykket?

6.desember da ska jeg være 6 kilo lettere :D Jippi!

 

Sunt kosthold, mosjon og mye mye gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på stedet hvil , 61,6 kilo.Midjemål samme : 84 . Var syk igår igjen , denne gang oppkast . Måtte jo da veie meg nå i morges . Ett kilo lettere enn dagen før !

 

Men fredag er veiedag , så da så . Håper nå at jeg har hatt min del av forkjølelse og omgangssyke for en stund , sånn at jeg får komme ordentlig igang med trimmen igjen.

 

God og frisk helg til dere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...