Gjest Tutti Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei, Veier ca 95, vil ned til hvartfall 75. Vil gjerne ha en makker å gå på kurs med. Er det noen som blir med? Sagene eller Tåsen i Oslo passer best. Er positiv og glad, trenger noen å gå sammen med på kurs og holde motovasjonen oppe sammen med Har gått på kurs før. Jeg er nødt til å gjøre noe nå... Tutti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pinnedyr Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg vil gjerne bli med, jeg! bor i området selv, så det hadde vært hyggelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tutti Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei! Begynte på kurs på Tåsen klubbhus sist torsdag, men det er helst sikkert ledige plasser, så ring kurslederen Isrid og sleng deg med torsdag 6.10. kl 19! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tutti Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Torsdag 5.10 mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pinnedyr Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 send meg gjerne en mail på kinem83@hotmail.com så kan vi snakkes nermere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar