Gå til innhold

Blir du me? - 2 kg i okt og nov + 2 kg i jan og febr


Gjest Maar

Anbefalte innlegg

Heisann! :-)

 

Jeg startet knall hardt i vår, skulle gå ned en masse i full fart... og så kom sommerferien og jeg skal være ærlig, de 3 kiloene jeg skulle ned - de la jeg på meg... så jeg innser at med en langtidsplan med realistiske målsetninger er tingen. Jeg har troen på tankegangen.

 

Nå har jeg trent fast i 2 uker, så jeg håper på å kunne holde denne trenden. Har gått 1 kilo ned siden jeg begynte å trene... men jeg er mest opptatt av at jeg ikke bare skal nedover, men jeg skal klare å holde meg på hver kilo jeg tar av!

 

Lykke til! :-)

Vi skal klare dette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat meldt med på dette her, synes det virker som et kjempe opplegg for de som vil ned i vekt og faktisk kan på en måte samarbeide om det.

 

har lagt på meg 8 kilo siden mars, så nå har jeg funnet ut jeg skal nå trivsels vekta mi igjen. trenger litt motivasjon i push for å komme i gang egentlig, så tror det ville vært mye enklere om man kunne gjort det "sammen" med noen:)

 

må vel lære meg å bli flinkere til å holde de faste måltidene her etter. skal jo kutte røyken også så tror dette blir en utfordrene oppgave, men skal greie det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende.

 

BMI = 26. Målet pr. 1. mars er 66 kg og BMI på 24,5!

 

Æ trene tre gang i uka. Styrketrening (fordi å unngå arm/nakkeplager) + løping eller sykling.

 

Da 1. okt. er søndag foreslår æ start den 3. oktober.. Om du røyke e det et kjempepluss å slutte samtidig som du e på slanking sammen med noen. Da får du søtte til det åsså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEihei! Bra plan!! Eg er ein stor tilhenger av å ta det litt sakte!!! Eg har veiedag torsdager, og kan jemnleg prøve å legge inn litt vekt:) Startar på 68.9 kg ( torsdag21.sept 06.) Skal på ferie i mars og da bør vekta vere nede i 63.9 kg....

 

 

ånei,. . . . kva ha skejdd her? Bra det er att lang tid...

21.09: 68.9 kg

28.09: 70,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vekta var på 70 blank å midjen (egentli ikke nåt å skive hjæm om) 90..

Har vært på reise i uka som va. Det va ikke så enkelt å få spist regelmessi eller trimma så mye som æ skal.

 

I går kveld forsøkte æ å ta igjen litt av det "tapte". De ble både en tur på gymmen og en lang spasertur, før kveldsmat med ungene og venner av dem.

 

Taco (uten rømme til mor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 70 blank. Men musklene i maveregionen har fått "kjørt seg". Har vært veldig aktiv, og vil tro at det snart gir resultater.

 

Kjøpte bladet Allers i dag. Forsiden fristet med 5 kg på 2 uker.. Men, så fort har jeg ikke tenkt å gjøre det. Det har jeg nemlig forsøkt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter det sånn så når æ i alle fall målet om 1 kg i løpet av oktober. Hurra!

Skal ha et lite jenteparty i kveld. Da blir det selvfølgelig god mat og god drikke. Satser på at det ikke betyr noe i den store sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...