Gå til innhold

fredagslinken 5 kilo før jul.


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Nok en fredag jenter... Kanskje den vanskeligste dagen for min del. Vet at det ligger to dager foran med utfordringer.... Jeg er så sinnsykt vin sugen for tida! Men jeg er rett og slett litt redd for den alkoen. Ikke bare er det en del kalorier, men det er jo også forbrenningshemmende og vannsamlende... Men tror det kanskje blir ett glass eller to i kveld assa.. Er det noen som har noen mening om hvordan det er med Sushi? Hvor mange biter er det forsvarlig å spise uten å bryte middagsrasjonen så veldig???

 

God dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,nok en fredag.. skal arrangere fest imorgen kveld for 60 stk. og vet at det blir altfor mye alkohol...men vet også at det blir mye gåing og rydding,så jeg får håpe det hjelper på.. sushi vet jeg desverre ikke noe om ang.kcal.

Ha en fin helg alle sammen,og litt vin er bare godt for kroppen,må ikke tenke kcal hele tiden..vi må kose oss litt..

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Ja det er sant det.. Lykke til med festen!

 

Ja' date='nok en fredag.. skal arrangere fest imorgen kveld for 60 stk. og vet at det blir altfor mye alkohol...men vet også at det blir mye gåing og rydding,så jeg får håpe det hjelper på.. sushi vet jeg desverre ikke noe om ang.kcal.

Ha en fin helg alle sammen,og litt vin er bare godt for kroppen,må ikke tenke kcal hele tiden..vi må kose oss litt..

 

Ha en fin dag.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Til dere med festligheter: Lykke til :-) Syns det er vanskeligst med helgene. Ikke fordi vi drikker så mye, men det er jo godt å kunne kose seg ,med vin til god mat. Da jeg gikk på Grete Roede kurs for et par år siden brukte jeg alle mine kosemerker til å kose meg i helgene med litt god mat og drikke :-)

 

Har forresten stått litt stille denne uka, og det er på grunn av for lite trim ( har vært for travelt ) Så nå går jeg på en times jazzercise. Ha en fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes helgene er værst med at jeg ikke får trent, har aldri lyst og ork i helgene. det blir god mat og det fører til godtesug, men denne helga har jeg bestemt meg for å være flink. selv om samboer sitter med snop, så skal jeg lage fruktsalat og ha vanilje kesam på, så har jeg laget iste etter oppskrift her:) så gleder meg egentlig til å kose meg med det!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser frem till helgen, før jeg skall jobbe. Har varit hjemme med ungarna 3 dager nå och trenger litt "ferie" på jobben.

Sprack ordentligt igår jeg da. Bakade småkaker, og det var mer en 5 som sklei ner kan jeg si. Etter det var det liksom gjort.....

Avslutade kvellen med karameller og dålig samvittighet i soffaen.

 

Men men, ny dag - nye muligheter!!!

Uniformen sitter litt løsere nå, og det er gledjande.

2,5 kilo låter ikke mye, men det merks på klærna.

Ska prøve att vara flink nå. Det er motiverande att ha alla dere hær skall ni veta!!!!

Er det noen som vet vad spinning går under i trimaktiviteter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er det helg igjen...snart. er det noen andre som synes det er like bra å prøve å ikke spise noe snop og sånn i det hele tatt? da jeg gikk på GR krs og så de ørsmå mengdene man kan spise av snop, syntes jeg bare det var deprimerende. da spiser jeg heller en hel melon eller noe, ha ha. Hva synes dere? 3 seigmenn blir liksom ikke noe særlig. men noe jeg lærte som var ok, er at man faktisk kan spise en hel liten pose med nonstop for kosemerkene på en uke... Det er jo ikke så verst. Noen som vet om tilsvarende regler? 0,5 flaske vin lærte vi også.

 

God helg til alle:) Vi kan jo høres underveis om hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker dere alle en god helg. Selv om det blir litt mye kos, så kan en kanskje få anledning til å røre litt ekstra på seg i helgen. Jeg sparer alle mine kosemerker til helgen, og de brukes til øl og vin. Jeg er ikke så godtesugen, så det går bra å hoppe over snopet.

Denne helgen skal vi på tur fra lørdag til søndag, og det blir spennende om jeg klarer å holde meg sånn nogenlunde til et fornuftig kalori-inntak.

 

Vaffel-lukta henger i veggene her på jobben. Det er vaffel hver fredag. Jeg tok med meg maten fra kantina og ned på kontoret for ikke å la meg friste!!

 

Hilsen Purity

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til helgen, men alt av kosemerker ble brukt på pizza. (for jeg klarte ikke å spise bare to biter....)

 

Men nå er det ikke mer godis i mitt kjøleskap eller andre skap, har klart å kvitte meg med det, og ser frem til helgen med skapene fylt av frukt og grønt, og planer om sunne of fristende middager. det blir ikke store aktivitetene på meg nå, men skal rydde og "rengjøre", og i KK så jeg at man får så så mange poeng for "rengjøring", så det så!!

 

Skriver opp kaloriforbrennigen for det her også, selv om jeg la det under fredagslinken for ned 20-30 kg også.

 

Dette gjelder ved jevn intensitet over 30 minutter med "rengjøring" (stod ikke husarbeid, men er jo det samme vil jeg tro.)

 

60 kg: 141 kcal - 70 kg: 166 kcal - 80 kg: 194 kcal - 90 kg: 221 kcal

 

Det stod ikke noe om de over 90 kg. Litt dårlig, siden mange er i den situasjonen.

 

Da er det fritt frem for de som ønsker å skrive poeng fro denne aktiviteten, noe jeg ivl velge å gjøre!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med motivasjon til å trene i dag, og det er sjelden jeg gjør det. Trøtt og sliten etter ei uke med mye å gjøre og kjenner jeg trenger å slappe av. Planen var 1 time styrke i dag og 1 time tripptrapp, men tror med meg selv at det bare blir styrketrening i dag... Fridag i dag, og skal ut å ordne noen småting nå.

 

Besøket i går gikk forbausende bra! Jeg skeiet ikke ut med noen av kosemerkene mine likevel. Så jeg gleder meg til å kose meg i morgenkveld.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg synst og at helga er mest utfordrande.Eg pleier å lage ein type middag som eg kan ete mykje av t.d. karbonadedeig med tacokrydder og salat. då kan ein eta ganske mykje. Ellers så prøver eg å lage nokon av dessertane som står i GR-boka, dei er ganske gode. Eg for min del føler at det går best om eg kuttar ut all snop, klarar ikkje å berre ete ein liten bit og så ikkje kunna ta meir. Det er slik at når eg først får i meg sukker, så blir eg hekta. Men ein skulle vel ha lært seg å ete med måte..e vel litt av poenget..

 

Lite motivasjonsråd: Når du har veldig lyst på noko usunt t.d. snop, så sjå for deg korleis du vil sjå ut når du har klart å gå ned dei kiloane du har sett deg som mål. Då opplever vertfall eg at eg ikkje et likevel...kanskje lett å sei, men det funkar for meg.

 

Ha ei go helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er vanskelig. Jeg er student, og da blr det en del fester med tlhørende drikke. Men det får gå som det går det.. Får bare kjøre på å trene resten av helga. Har hatt veldig mye skolearbeid denne uka, så har nesten ikke fått trent en eneste gang. Men jeg får vel bare komme over det tunge, og starte på ny frisk når motivasjonen kommer på topp igjen. Lykke til i helga alle sammen.

 

ps:Sniktitta på vekta dag, og den var gått ned 0,3 siden mandag, så jeg er egentlg fornøyd. Håper det blir hyggelig å gå på vekta på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D skal jommen bli godt fri! Denne helga skal jeg prøve å ikke drikke vin. - Men er fryktelig glad i d. Problemet er at når den halve flasken er drukket, har jeg ikke lenger så veldig sterk viljestyrke...

Får heller motivere meg med at jeg kommer til å være i god form dagen etter og at jeg kan trene litt da. Har nemlig hørt at det er meningsløst å trene dagen etter man har drukket. Noen andre som vet noe om dette?

 

Samboeren synes at jeg er blitt litt for fanatisk. Har en lei tendens til å begynne å telle kaloriene på det han spiser også. Må slutte med d. Men blir liksom litt uvel når jeg ser all den majonesen han putter på skiva...

 

Ellers er det veldig fint med denne linken. Den motiverer meg masse. Da blir jeg liksom ikke så alene med denne slankingen.

Lykke til med helga folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Vil gjerne være med på 5 kg. før jul , det høres passelig ut vil jeg tro. Men skal tilsammen ned 10 kg. men får fortsette etter jul da. Jobber nattskift denne helga så spising blir det så som så med. Har stått stadn by på 76,5 kg nå i lenger tid.

Men jeg spiser nok sikkert for lite, ligger på 1100 pr dag, og det gjorde jeg og da jeg gikk på GR kurs.(3 stk ialt).

Flott om jeg kan få følge 5 kg. gjengen. God Helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig et bra slag ord. Jeg gikk Grete Roede kurs i vinter/våres og tok av 10 kg (HURRA dagene ble noe helt annet). Men jeg har ønske om å ta av 5 til før jeg er over 100% fornøyd eller kanskje jeg da vil miste bakke kontakten helt. Jeg går for 5 før jul håper fler henger seg på dette slag ordet. Det er faktisk hele 7 uker til lillejulaften idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...