HMF Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da har jeg klart målet mitt, fire måneder tok det. Og gjett om jeg er fornøyd. Det er så utrolig godt å vite at når jeg går i butikken så finner jeg faktisk klær som passer, og jeg føler meg mye bedre og lettere til sinns. Dette er nok det beste jeg kunne gjort for meg selv. Håper alle der andre som prøver å gå ned i vekt greier det, og ønsker der alle lykke til. En ting er iallefall sikkert, jeg kommer aldri til å falle tilbake til gamle vaner. Med små spising, godteri, og feit mat. Har blitt alt for obs på hvor mye kalorier alt inneholder og hva det gjør med kroppen. Jeg sier ikke at jeg ikke koser meg innimellom, men ikke hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ja, det må en si.. Utrolig hyggelig å høre at noen er i mål. Det gir ny motivasjon for oss som er underveis Lykke til med stabilisering, nye vaner, shopping og en ny kropp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mimi Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Jeg bøyer meg i støvet og gratulerer Lykke til med å holde vekta, og nyt shoppingrunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMF Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Tusen takk skal dere ha jeg klarer meg kjempe fint så langt, får bare håpe det varer. Man må bare greie å være motivert og stå på litt ekstra, så går dette bra for dere andre også. Ikke så vanskelig som jeg hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar