Gå til innhold
Detteskaljegklare

16,6 kg til jul, uke 38

Anbefalte innlegg

Heisann dere!

Her kommer min rapport: ned 0,7 kg. Er superfornøyd med det siden jeg har vært syk hele uken, og dermed ikke orket å trene noe. Har skeiet litt ut i helgen også, men gikk heldigvis bra likevel!

Går det bra med dere andre eller? Føler jeg har kommet litt ut av den gode rytmen nå når jeg har vært syk. Orker ikke trene og er ikke særlig motivert til å prøve nye sunne matretter. Noen som feks har gode tips til enkle sunne hverdagsmiddager? Jeg har laget mye fra G. Roede- bøkene, men blir glad om dere også har noe enkelt å komme med. :-)

Lykke til med ny uke da, dere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ellingsen

HEI!

JA, jeg er av den gruppen som ønsker å gå ned 15 kg til jul.

Jeg vet hva jeg skal spise men det er å gjøre det riktig da,har prøvd meg på egen hånd men nå vurderer jeg å gå ett kurs!

Det er liksom fram og tilbake hvis dere skjønner hva jeg mener.

Har dere noe forslag til meg der ute?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gena

hei!

ned 0,4 på to uker, men har vært syk også, men er frisk igjen så nå kan jeg trene igjen. Men har gått ned 15 cm rundt livet siden 1. aug, så det merkes.

Føler jeg har kommet litt ut av rytmen i løpet av de siste to ukene, men skal komme meg inn på rett vei igjen nå...

Ha en fin uke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vore på reis med jobb sidan søndag, så eg veit ikkje korleis eg låg an i går. Kanskje går eg på vekta i morgon tidleg og rapporterer då. Uansett, målebandet viser -1cm i midja forrige veke, så noko har skjedd iallefall.

Lykke til alle saman, og gratulerer til dei som har gått ned denne veka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider