Gå til innhold

solsikke gruppa uke 38


Gjest aina37

Anbefalte innlegg

heisan alle sammen

hoved mål 70 kg

dele mål 80

i dag er jeg 83,7

13,7 til mål.-)

 

har veid meg i dag og har gått ned 1,2 kg ....blei egentlig litt skuffa for haddde håpet enda mer siden det er så tidelig for egentlig på to uker har jeg gått ned 3-4 kg som jeg syns er lite siden jeg har trent nesten hver dag....

 

ligger sirka på 1300-1400 cal kansje litt lite siden jeg ammer , men sliter med å spise mer pga den psykiske delen ....blir liksom så feil om jeg spiser mer men har begynt i dag å spise litt nøtter for å få opp calorien på en sunn måte uten å føle at jeg spiser for mye

 

så hvordan gikk det med dere andre dennne uka???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg akkurat "det månedlige", så nå føler jeg meg litt oppblåst. Og så øker jo apetitten i dagene før...Men vet at det går over etter et par dager, så mandag går jeg forventningsfull på vekta igjen!

 

Ellers har jeg vært på reisefot med jobben igjen tidligere denne uka, så da er det lett å falle for fristelsen til et par øl etter arbeidsdagens slutt. Det betyr nok at jeg har ligget litt over i kaloriinntak, men en "prøve-veiing" i dag var ikke så avskrekkende som fryktet! Aktivitetsnivået har vært bra.

 

Ha en god helg folkens, og kos dere med en tur i høst-Norge!

 

PS - vekt akkurat nå:

91.9 kg fordelt på mine 167 cm. Målet er 70 før neste sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har både jeg og ungene vært dårlige denne uka, men jeg har klart å sanke meg en del trimpoeng selv om jeg ikke har kommet meg på trening - UT å gå med tvillingvogn er tingen - skulle nesten fått ekstra poeng. Blir spennede å se når jeg veier meg på mandag. Holder meg på ca 2000 kcal, det høres sikkert mye ut men jeg ammer to - og er nesten ikke i ro om dagen. Buksa sitter løsere enn da jeg begynte.

 

Stå på solsikker!

 

Og så har jeg fått et tall i eple på treet mitt - noen som kan forklare det? (7 - var det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annetje:

 

For hvert 7'ende trimpoeng du samler opp så får du "merke" i treet :)

Så når du har fått 7 nye trimpoeng nå, så kommer d 14, åzå 21 neste gang osv..

 

 

 

Jeppz, d ble en stille å rolig lørdag d her, får stå extra på imårra tror jeg, prøve på d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...