Gå til innhold

Dagros profil


Gjest Dagros

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Glemte å nevne at Dagros er hunkjønn, 34 år, 178 cm og veier i dag 92kg. Så har dere elendigheten svart på hvitt. Mitt langsiktige mål er å komme ned til 78 kg men er nok kjempefornøyd når jeg ser 80 tallet igjen. 10 kg til jul hadde vært stas, men kanskje er det for fort ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har gått ned så mye tidligere! Klart du klarer disse 20 kiloene også! Jeg veier omtrent like mye som deg, men har noen færre centimeter, så sånn sett er jeg dårligere stilt. Men jeg har også et delmål på 10 kg før jul, som jeg håper å klare!!

 

Uansett - lykke til! Håper du holder oss oppdatert om fremgangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for svar Nique! Det var hyggelig å få svar fra noen. Du har rett når det gjelder cm. Godt at det er noe positivt. Din fordel er at du er ikke for tykk, du er bare for kort:-) Hva skal jeg si? At jeg sliter med hevelser kanskje?:-)

 

Nei, fra spøk til vaner. Jeg har lest at det tar hele 5 år å forandre vaner.Det er ganske lang tid synes jeg og en stor jobb.

 

Jeg har gjort noe nytt i dag. Jeg gikk opp 5 etasjer i stedet for å ta heisen.Det er en start. Jeg har bestilt meg trimmsykkel. Fra før har jeg pulsteller, gangstaver og Mp3 spiller. Jeg tror jeg må få treningen til å bli en rutine skal jeg klare å gå ned i vekt og holde den. Jeg for min del har aldri vært så sprek som det året jeg var hjemme med minstemann. Da trena jeg nesten hver dag. Det var så bra og jeg hadde så mye overskudd. DET SKAL JEG FINNE IGJEN! Da jobba jeg ikke fuldt og jeg var 20 kg lettere, men kanskje har vi det for travelt, kanskje bør vi gi oss 5 år til å lage noen gode vaner å rutiner?Jeg har aldri vært sprek altså bare så det er sagt, men jeg har vært mye sprekere en jeg er nå.

 

Jeg har som mål at jeg til å begynne med skal finne tid til 3 timer trening i uka. Noen som vil være med? Jeg starter på nivået: Gå tur.

 

Treningsrapport kommer :-)

 

Gå ut og kjenn på været folkens! Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...