Gå til innhold

Solsikke gruppa uke 38


Gjest 1solsikke

Anbefalte innlegg

Det var ijalefall ikke frekt ment, solsikke :D

 

Men ja, om tida går fort, tenk til mandag begynner kakemennan her i våres landsdel, det er jo helt vildt!

Det virker som om det er så kort tid ijen til jul, at jeg nesten begynner å lure på om jeg klarer målet mitt :/ Hmf...

Men det er nå 12 uker ijen da, så det burde jo gå, dvs jeg må ned 0,7 i snitt hver uke, argh... i å med at jeg gikk opp 0,5 på mandag, så virker ikke det her helt som noe som er mulig for meg!

Argh!

 

men nå er d bare noen timer ijen, så er det helj dere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

er kjempe stolt i dag 2,1 kg ned denneuka,...så nå nede i 81,6 om morgenen he he uten mat. er forsatt kjempe motivert og har masse trim poeng kunn 7,7 til nå men det blir flere i helgen. tenkte skal prøve å legge unga i vognen om morgenen og fått gått en tur før frokost de skal liksom øke forbrenning sier de??

he he for se ka eg klare nå har eg 11,6 kg igjen til målet og det er 11 uker til vi reiser til thailand er egentlig dette mulig he he lever jallefall i troen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppdatering!

 

Min høyde er bare 165.

Så dere skjønner jeg er relativt rund, dessverre.

Denne uka har gått bra så langt, og jeg håper på skikkelig nedgang til mandag.

Supert å rapportere trimpoeng! Jeg har mange, hehe. Holder på med oppussing etter jobb, så jeg får bra uttelling der. I går tok jeg fram igjen min Winsor Pilates også, kom aldri skikkelig i gang med den sist runde. Kan ikke si jeg får til alt enda, men det kommer vel med øvelse og form. Skal kjøre den omtrent annenhver dag etter planen.

 

Ukas gladmelding for meg er at jeg har vært hos legen - og jeg slapp blodtrykksmedisin, hurra! Det er nok aktiviteten min som har slått ut, vekta var ikke særlig ned fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 39

hoved mål 70 ,dele mål 80

veier når jeg begynte her 84,9 nå veier 81,6 , denne uka 2,1, til sammen 3,3

høyde 164, var 110 cm , nå 106 cm ,ned 4 cm til sammen

7 trim poeng kommer fler , veier meg hver fredag

 

(veide mer også men det var før jeg begynte her87,7 for en mnd siden usikker på om skal ta det med )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemledinger - det tar jo litt tid å samkjøre alle dataene.... men det er moro når vi er så flinke alle sammen.. og jeg tror det er veldig motiverende med slike oppdateringer... og det blir jo lettere å se både egen og hverandres utvikling... Kanskje blir vi litt ekstra inspirert til å gjøre en ekstra innsats når noen viser gode resultater...?? :)

 

1solsikke 34 år, høyde 175 cm, 93kg, Mål: 85 kg til jul

Uke 39 Vekt 94,9 (opp 1,9 kg), Midje 87 cm,

hals 36 cm, overarm 38 cm, bryst 105 cm, ende 107 cm, lår 75 cm

 

pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

Uke 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

 

nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

uke 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

uke 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

 

sus 48 år, 173 cm, 94 kg

Uke 39, vekten streiket, Midje 100 cm,

Hals 37 cm, Arm 34 cm, Bryst 108 cm, Hofte 118 cm, Lår 60 cm

 

ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

Uke 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

 

latte 44 år, 176 cm, 89,6 kg, midje 104 cm, Mål ned 17kg (ned 7 kg på kurs)

Uke 39: 89,8 kg (opp 0,2 kg), midje 95 cm (ned 9 cm)

Går på kurs

 

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm

Uke 49: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

Går ikke på GR kurs

 

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm

Uke 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

TRIMPOENG 11,8 hittil denne uken, veiedag mandag

Går ikke på GR kurs nå, har tidligere gått flere kurs etter gammelt opplegg

 

aina37 36 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 80 kg

Uke 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg), midje 106 cm (ned 4 cm)

7 trim poeng kommer flere, veie dag fredag

Går ikke på kurs, men eget venninne-opplegg

 

orka 34 år, 170 cm, 82kg

 

Håper jeg har fått med meg det meste nå, finner dere feil/mangler er det bare å si ifra, så skal jeg få redigert inn korrekte opplysninger.

 

Gratulerer aina37 med fantastisk flott nedgang...!! :)

 

Supert at pinkie slapp medisiner! Stå på videre! :)

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god og aktiv helg med helsebringende kos....på alle måter :D

 

Snart høstferie klem fra Afrodithe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan igjen

ville bare si at jeg heller ikke går kurs, men er utro mot dere:-) ...har ei veninnne på besøk hver torsdag ,vi setter av en time tli veiing og måling og en liten prat om hva og hvordan vi skal gjøre videre...ambefales å lage et egent lite kurs hjemme med noe det hjelper godt på motivasjonen.

 

tror heller ikke jeg går så mye ned neste uke siden det gikk så bra denne uka men vi får se:-)

he he klarte faktisk å komme oss på en liten gå tur med barne vogn i dag morges før frokost , gikk innom min søster og fikk en protein drikke som frokost..he he er ganske hekta for tiden og håper det kunne vart i 11 uker til...og så klart litt til

 

lykke til neste uke da folks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...