Gå til innhold

lørdagslinken 5 kilo før jul


Ellen
 Share

Anbefalte innlegg

Herlig med helg, folkens!

Var ute i går, og det gikk så fint! Maten var god - holdt meg til kylling og grønnsaker - og litt karrisaus! Deretter gikk vi på teater (Artig stykke: Utlendingen)

Det røk med 9 kosemerker til en halvliter og en alkoholfri øl på pub etterpå, og enda har jeg nok til en neve nøtter i kveld!

Utrolig hvor lenge man kan sitte med en halvliter - drakk vann til middagen og det funket bra, holdt meg unna chillinøtter og andre fristelser! Alt i alt en fiinfin kveld!

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

 

Så utrolig flink du er Ellen.

 

Jeg greide ikke å styre unna potetgullet i går kveld, så det ble litt mange kalorier,men det positive er at jeg skrev ned hver en kalori. Dermed har jeg oversikt over hvor mye som er gått inn og hvor mye som må tas av i dag........

 

Stå på og ha en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Ellen! Syns du var flink, ikke lett å unngå friselser når man er ute i godt lag, syns jeg. er viljesterk på ALLE andre områder, bortsett fra når det gjelder det man putter i munnen...

 

Var selv kjempeflink i går, helt til litt godt utpå kvelden, da jeg kom på at jeg hadde ridderost i kjøleskapet!! Tenk noe så teit, å spise skiver med ridderost som snacks!! jeg er kjempeirritert påmeg selv!!! Men starter med ny frisk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sammenkomst med jobben i går, fikk de deiligste tapas-retter. Egentlig ikke så mange kalorier, men jeg tok en god porsjon av aliolien. Ren majones, sikkert 60 g. + en del vin. Best av alt: jeg tok bare to små sjokoladebiter - jeg er vill etter sjokolade.

 

I kveld er jeg invitert i fødselsdag, men skal holde meg unna alkoholen, iallefall.

 

Jeg noterer hver kalori også når jeg skeier ut. Så føler jeg at jeg har mere kontroll.

 

Lykke til resten av helga, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig spare alle kosemerkene mine til i dag jeg, men fikk lyst på popcorn og da lagde jeg meg det. Poppet 35 g, og det ble bare 136 kcal! Høres ut som 35 g popcorn er lite, men det er faktisk en del. Nok til at jeg følte jeg koste meg.Så da blir det heller litt mindre i dag. Skal ha taco til middag i dag, og det er mye kos i det også.

 

Slet med motivasjon til å trene i går, men fikk trent og nå har jeg 7,5 trimpoeng denne uken. Er veldig fornøyd med det.

 

Blir likevel en utfordring i kveld- det er det alltid når man prøver å gå ned i vekt. Har smugtittet på vekten og merker det går sakte ned denne uka, kan være jeg har spist litt for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra' date=' Ellen! Syns du var flink, ikke lett å unngå friselser når man er ute i godt lag, syns jeg. er viljesterk på ALLE andre områder, bortsett fra når det gjelder det man putter i munnen...

 

Var selv kjempeflink i går, helt til litt godt utpå kvelden, da jeg kom på at jeg hadde ridderost i kjøleskapet!! Tenk noe så teit, å spise skiver med ridderost som snacks!! jeg er kjempeirritert påmeg selv!!! Men starter med ny frisk i dag.[/quote']

Ridderost er veeldig godt!

All sympati!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig med helg. I går gikk det jo fint var på trening, styrke/oppstramming og har en vanvittig treningsverk i rumpe og lår i dag, men det er deilig å kjenne at en lever...:).

 

Ble ikke noe gotteri i går kveld.. spiste meg et knekkebrød med masse kokt skinke på + en banan og drakk en masse vann.

 

I dag ble det utskeielse ved middagen entrecot med heimelaga fløtegratinerte poteter og heimelaga peppersaus. deilig.... Har en pose med m i skapet til i kveld men regner med at det er samboeren som spiser det meste av den etter vi har lagt ungene...men jeg skal smake noe få....

 

god helg alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har stått i ro på vekta noen uker, men livvidden minker. I går kveld gikk jeg en 40-minutters tur i rask gange. Forbrente bare 200 kalorier. I dag har jeg brukt ministepperen min, og har forbrent nesten 700 kalorier. Har bedre samvittighet om jeg skeier ut litt med noe godt i kveld, da. Fikk et lite kick i sted og grytte i meg 100 gram saltstenger før jeg fikk sukk for meg. Og nå står mannen min og lager noe godt til kvelds (Wrap med dip fra Toro...). Jaja, de store utskeielsene har jeg ikke hatt siden vi var i Hellas i august, så jeg kan vel sikkert unne meg litt. Gikk i skapet i dag og prøvde en masse kjoler som jeg ikke har kommet i på leeeeeeeenge. Artig å se at de nesten er for store nå. Jeg trenger i hvert fall ikke kjøpe ny kjole til juleballet. Kanskje jeg spanderer på meg en ny stola eller bolero(???).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...