Gå til innhold

Endelig gjort alvor av det!!


Gjest trangeklr

Anbefalte innlegg

Nokon som kjenner seg igjen?? Lei av å gå rundt og føle meg tjukk samstundes som eg snik meg rundt med sjokolade papir i lommene! No er det nok! Har meldt meg på kurs for å få motivasjon til å bevege meg og ete sunt! Målet er 13 kilo. 17 oktober startar kurset og eg tenkte eg skulle tjuvstarte ved å begynne litt på eigenhånd=) Lykke til alle sammen, inkludert meg sjølv=) Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er lei av å føle meg altfor tjukk, vill ned minst 10 kg.. har prøvd mange ganger før, men sprekker etter en uke, er rett og slett altfor glad i mat, godteri og kaker. er også veldig udisiplinert.. tenkte jeg kanskje skulle melde meg på kurs jeg også, men vi først prøv selv.. Jeg trur jeg kan klare å skjerpe meg mens jeg går på kurs.. men etterpå er jeg redd for at jeg sprekke skikkelig.. så vil først se om jeg klarer å lergge om kostholdet og vanene min aleine først..

 

Hadde vært godt om det var noen som var som meg er.. så kunne vi inspirert hverandre...

 

Jeg er bare 18 år og har 76 kg fordelt utover 159 cm.. det er altfor mye. Har mål om å komme under 65 kg en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...