Gå til innhold

Delmål og belønning


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Har dere delmål, og belønner dere selv? Jeg har tenkt å ha hver 5 kg som delmål, bortsett fra denne første gangen som blir 4,5 kg (for å runde av til helt 5-tall).

Med den ferien jeg har hatt i sommer/høst, har jeg nok brukt opp alle mine belønninger frem til jeg når min ønskevekt, og forbi det, sånn som jeg har extrem shoppet. Men så er det jo sånn at når man slanker seg/forandrer diett og livsstil, så kan man starte på ny frisk hver gang man har skjeiet ut, så jeg gjør det her og!

Mine belønninger vil bli klær, pent undertøy, aromamassasjer, hodebunnsmassasjer og hårkurer hos frisøren. Og når jeg endelig når målet mitt, skal jeg gå bersjerk og handle masse klær, som jeg ikke kommer inn i nå!! Klær jeg nå har lyst på, men som jeg vet ikke passer, eller vil se usannsynlig teit ut på kroppen min slik den er nå. Hadde vært fint å kommet ned de 15-20 kg til sommeren, for da skulle "delmålet" mitt vært å kjøpt en ny, dyr og sexy bikini!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg har allerede funnet ut hva jeg skal kjøpe når mine første 5 kilo forsvinner - et par støvletter som jeg har siklet på en stund :). Kanskje jeg innen 1. des er den lykkelige eier av disse...

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe lurt!! Iallefall for meg som skal ned 20-30 kg. det blir lenge å vente på "hovedpremien":-)Belønning etter hvert 5 kg? er det det du setter opp?

 

Da nærmer jeg meg iallefall 1 demål. Kun et par kg til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi fortjener premie etter 5 kg ned, ikke sant? det må bli noe veldig bra når jeg når målet mitt! Feks en bil?? Men den har jeg tenkt å kjøpe til tidlig-sommeren uansett, men er jeg nærme målet mitt da, skal jeg late som det er hovedpremien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hver 5 kg som delmål;) Første belønning for meg blir fotpleie- det skal bli deilig!! Pleier heller ikke å koste på meg det:) og det er jo litt av poenget. Nye klær/belter blir del belønningner etterhvert som kg blir borte. Har tenkt å sette opp en plan for belønninger for hver 5 kg, men må tenke litt mere igjennom mulige belønninger først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline
Har dere delmål' date=' og belønner dere selv? Jeg har tenkt å ha hver 5 kg som delmål, bortsett fra denne første gangen som blir 4,5 kg (for å runde av til helt 5-tall).

Med den ferien jeg har hatt i sommer/høst, har jeg nok brukt opp alle mine belønninger frem til jeg når min ønskevekt, og forbi det, sånn som jeg har extrem shoppet. Men så er det jo sånn at når man slanker seg/forandrer diett og livsstil, så kan man starte på ny frisk hver gang man har skjeiet ut, så jeg gjør det her og!

Mine belønninger vil bli klær, pent undertøy, aromamassasjer, hodebunnsmassasjer og hårkurer hos frisøren. Og når jeg endelig når målet mitt, skal jeg gå bersjerk og handle masse klær, som jeg ikke kommer inn i nå!! Klær jeg nå har lyst på, men som jeg vet ikke passer, eller vil se usannsynlig teit ut på kroppen min slik den er nå. Hadde vært fint å kommet ned de 15-20 kg til sommeren, for da skulle "delmålet" mitt vært å kjøpt en ny, dyr og sexy bikini!![/quote']

 

 

Jeg skal ha nådd målet mitt før sommeren. Å da tenkte jeg at Hovedbellønningen skulle være en dyr "merke" bikini, hvis jeg fikk tak i en. Har aldri hatt kroppen til å gå i bikini så, det gleder jeg meg til.

 

Som delmål, har jeg mange forslag, men det er kanskje litt enklere for de som bor i store byer.

* Spa-dag

* Fotpleie

* Frisørtime, ( har ikke vært der på over ett år)

* Shopperunder, ( evt kjøpe klær som du skal passe i når du har nådd hovedmålet ditt)

o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...