Gå til innhold

Solsikke gruppa uke 40...

Gjest 1solsikke

Anbefalte innlegg

Gjest 1solsikke

Hallo skriver det inn nå alikevel jeg... Fordi jeg er så forøyd!!!

Ny vekt er 93,3.. Altså Minus 1,6 kilo...

Midjemålet er redusert med 5 cm...

Totalt er det blitt 15 cm mindre... som fordeler seg slik..

Altså..

Vekt 93,3 start 94,9

hals 34 cm start 36...

arm 36 cm start 38...

bryst 100 cm start 105

liv 82 cm start... 87

ende 108 cm start 107... Hm ...

lår 73 start 75

Jeg er hvertfall fornøyd... Håper dere andre blir fornøyd også...

Tar meg en 2 dagers ferie nå... Skal til Oslo. og Ikea i morgen... Blir mye trim da... rolig gange i 5 timer... he he gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan

du er kjempe flink ,slik som dette blir jeg motivert av

hi hi ...veier meg hver dag og 80 tallet dukker opp stadig ( om morgenen på tom mage og etter do besøk) så gleder meg til neste fredag (den egentlige veiedagen)

..

..jeg er opp i 15 trenings poeng og det blir forsatt flere for vi skal snart på familje gå tur i dag:-)(har en mann som elsker natur og gå turer det er bare jeg som er sløv:-)

stå på videre me er kjempe flinke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo veiing på fredagen denne uka og det var 0,9 mindre enn mandag. Så vekta nå var 88,9. Men jeg skal veie meg i morgen selv, siden det er den dagen jeg har hatt fast. Men moro er det at på morgenen nå har jeg vært under 88 flere ganger:-) Cm tilsammen er snart 20, mest i livet, der er det nå 9,5 mindre enn når jeg startet. Trimpoeng denne uka er foreløpig 18, men skal gå en lang tur i ettermiddag så da kommer jeg i hvertfall opp i 20. Rapporterer igjen i morgen, så får du eksakte tall!

Dere er flinke, stå på!

Søndagsklem fra latte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 1solsikke, det var kjempebra!

Mine resultater:

Vekt: 90,9 (- 700 gram siden forrige uke)

Midjemål: 94 cm (-1cm)

Så har jeg målt resten av meg også, litt her og der:

hals: 38 cm

overarm (på det tykkeste): 33 cm

Under brystene - 91 cm

Midje (som sagt) - 94 cm

Navle: 106 cm

"bilring" under navlen: 115 cm

rumpe: 121 cm

lår (på det tykkeste): 73 cm

legg (på det tykkeste): 43 cm

Dermed skulle det vel være tydelig at jeg har et aldri så lite "pære-problem"...

Ellers har jeg notert 12,6 trimpoeng denne uka, synes det er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort grønt glis herfra. Denne uka har vært bare super, har tatt et skikkelig byks nedover. Tallenes tale:

Vekt: 82,9 (-2,3, total -1,6)

hals: 39 cm

overarm: ? glemt å måle!

bryst: 113 cm

midje: 100 cm (-1)

hofte: 114 cm

lår: 63 cm

legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8

Har rukket tre runder pilates denne uka i tillegg til turer, hagearbeid og oppussing. Begynner å få dreisen på øvelsene, men "roll-ups" og " the seal" er fortsatt mer komiske enn effektive. Har heldigvis ikke tilskuere, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei alle sammen!

SÅ FLINKE VI ER!!! :D

Jeg har oppdatert listen vår igjen... og lagt inn noen små ukes-kåringer: Ukens Vektdronning, Ukens Krympedronning og Ukens Trimdronning... Håper det er i orden..? og kan øke motivasjonen vår til å stå på videre, vi er jo i utrolig godt sig! Heia oss!

Når flere medlemmer kommer med sine data, vil jeg prøve å redigere dem inn i oppdateringen (frem til onsdag - da er det høstferie på meg resten av uka...), så slipper vi så mange lange innlegg med alle dataene..

Gratulerer med utrolig flotte resultater 1solsikke, Pinkie, Nique, Latte, Ixie, Aina og Annetje!! :)

1solsikke 34 år, høyde 175 cm, 93kg, Mål: 85 kg til jul

Uke 39 Vekt 94,9 (opp 1,9 kg), Midje 87 cm,

hals 36 cm, overarm 38 cm, bryst 105 cm, ende 107 cm, lår 75 cm

Uke 40: vekt er 93,3 (ned 1,6 kilo), Midje 82cm (ned 5 cm), hals 34 cm (ned 2 cm), arm 36 cm (ned 2 cm), bryst 100 cm (ned 5 cm), ende 108 cm (ned 1 cm), lår 73 (ned 2 cm) Totalt krympet 17 cm!!! Denne uken UKENS KRYMPEDRONNING? :)

Pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

Uke 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

Uke 40: Vekt: 82,9 kg (ned 2,3 kg totalt -1,6 kg) hals: 39 cm, overarm: ? glemt å måle! bryst: 113 cm, midje: 100 cm (ned 1 cm) hofte: 114 cm, lår: 63 cm, legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8. Denne ukens UKENS VEKTDRONNING & TRIMDRONNING? :)

Nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

uke 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

uke 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

Uke 40: Vekt: 90,9 (ned 0,7 kg), Midje: 94 cm (-1cm), hals: 38 cm, overarm 33 cm, Under brystene 91 cm, Navle: 106 cm, "bilring" under navlen: 115 cm, rumpe: 121 cm, lår (på det tykkeste): 73 cm, legg (på det tykkeste): 43 cm

Ellers har jeg notert 12,6 trimpoeng denne uka, synes det er OK.

Sus 48 år, 173 cm, 94 kg

Uke 39, vekten streiket, Midje 100 cm,

Hals 37 cm, Arm 34 cm, Bryst 108 cm, Hofte 118 cm, Lår 60 cm

Ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

Uke 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

Uke 40: Vekt 88,6 kg (ned 0,2 kg). Ned 4 cm. Trimpoeng: 9,9

Latte 44 år, 176 cm, 89,6 kg, midje 104 cm, Hals 36 cm, Overarm: 33 cm, Bryst 114 cm, Ende 105 cm, Lår 56 cm.

Mål ned 17kg (ned 7 kg på kurs)

Uke 39: 89,8 kg (opp 0,2 kg), midje 95 cm (ned 9 cm) UKENS KRYMPEDRONNING!

Går på kurs

Uke 40: Vekt 88,8 kg, Midje: 94,5 cm (ned 0,5 cm) Hals 36 cm, Overarm: 30 cm, Bryst: 110 cm, Ende: 103 cm, Lår: 54 cm

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm

Uke 39: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

Går ikke på GR kurs

Uke 40: Vekt 79,7 (ned 0,8 kg), Midje 94 cm (ned 1 cm), Overarm: 32 cm, Lår: 59 cm, Legg: 38 cm, Hals: 35 cm, Hofter: 104 cm, u/bryst: 98 cm, skuldre: 109 cm

Trimpoeng: 23 - Tross sykdom!!

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm

Uke 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

veiedag mandag

Går ikke på GR kurs nå, har tidligere gått flere kurs etter gammelt opplegg

uke 40: vekt 84 kg (ned 2,2 kg), midje 94 cm (ned 2,5 cm), hals 36 cm (ned 1,5 cm), overarm 33 cm (ned 1 cm), bryst 103,5 cm (ned 3,5 cm), ende 108 cm (ned 2 cm), lår 62,5 cm (ned 1,5 cm) totalt ned 12 cm!

Trimpoeng 23,4

Aina37 37 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 75 kg og 80 kg

Uke 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg – UKENS VEKTDRONNING!!!), midje 106 cm (ned 4 cm).

Går ikke på kurs, men eget venninne-opplegg

Uke 40: vekt 79,7 kg (ned 1,9 kg), Midje: 104cm (ned 2 cm)

orka 34 år, 170 cm, 82kg

Motivasjonsklem fra kjempefornøyd Afrodithe - HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg under 80!!!!!

Vekt 79,7 (-800g siste uka - start 81,9)

Midje 94 cm (-1 cm siste uka - start 96)

Så har jeg foretatt noen flere målinger - så det jeg har målt i dag må være start tall.

Overarm: 32 cm

Lår: 59 cm

Legg: 38 cm

Hals: 35 cm

Hofter: 104 cm

u/bryst: 98 cm

skuldre: 109 cm

Har trent denne uka, selv om jeg ikke er helt frisk - 23 trim poeng. Er så dårlig i halsen, så denne uka blir det ikke trening før jeg er bra.

Mål for denne uka er å bli frisk - og helst vil jeg komme på 78 tallet - da har nemlig mannen lovet meg ny bukse.

-og så må jeg få si at dere har vært flinke dere andre også. Både 1solsikke, Nique og Pinkie har levert flotte resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten gikk ned 100 g til fra fredag, så den er nå 88,8. (start 92,2) forrige uke 89,8, dvs ned 1 kg fra forrige mandag. (tils. 3.4)

Har også skrevet ned startmålene, og nå, etter litt over en mnd.

Midje: start 104, nå 94,5

Hals : start 36, nå 36

Overarm: start 33, nå 30

Bryst: start 114, nå 110

Ende: Start 105, nå 103

Lår: start 56, nå 54

Så nå har dere mine "strategiske mål" også :-)

Jeg synes det ser ut som dere har vært flinke alle sammen, bra jobba!

Så får man prøve å være like flink denne uka!

Mandagsklem,

latte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det nok en ny uke!

Vekten for denne uken viste en nedgang på -0,2, så nå er den 88,6kg, det er jo ijalefall ned ;o)

Men merker selv at motivasjonen ikke var helt på topp denne uken siden vekten viste opp forrige uke, men siden den nå viser ned, så får jeg håpe motivasjonen kommer enda sterkere tilbake nå!

Har ijalefall begynt dagen bra til nå :D

Jeg orker ikke skrive ned alle måle-tallene mine, men det var en nedgang der å på -4cm, så er fornøyd jeg!

Trimpoeng for denne uken ble 9,9, det er helja som ødlegger for meg, fredag å lørdag blir det helt bom stopp, skulle jo være da jeg har mest tid, men d har jeg tydligvis ikke!

Nei, så får bare prøve å stå på videre, ikke noe annet å gjøre! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for oppdatering!

Fint å se at mange har greid seg bra denne uka. Nå gjelder det å stå på videre.

Jeg har tidligere hatt lett for å ligge stille i vekt noen uker for så å bykse nedover, det går i hopp og sprang med meg. Jeg vet det godt, men det er så lite motiverende når vekta ikke rører seg eller til og med går opp når en har vært flink med mat og trim. Er veldig spent på neste uke, spesielt fordi jeg skal på langhelg med gode venner. Gleder og gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he såg 79 talet på vekta i dag morges måtte bare fortelle det... men veie dagen er i morgen så da venter jeg til i fredag før jeg reg, meg på "riktig" kansje blir noen gram til he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært, alle sammen! :-)

Jeg er litt spent på neste veiing, for egen del, fordi denne uka her har vært litt "usunn". Vært i Brussel, spist mye god mat og drukket vin, så det kommer vel til å gjøre utslag.... Men - jeg skal forsøke å ha en aktiv helg, så kanskje jeg når målet om under 90 til uka allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he 79,7 i dag morges ..he he har nådd andre dele måle mitt (som er 80 kg)er bare super fornøyd har gått ned 1,9 denne uken:-)

vekt79,7 kg ,ned 1,9

var 106 cm , nå 104cm , ned 2 cm

hhoved mål 70, har nådd mitt andre dele mål 80 kg

mitt tredje dele mål er 75 kg nå

håper til neste uke å komme ned i 79 kg men tror kan bli vanskelig siden har gått så mye ned disse to ukene så mitt mål til neste uke ned 0,7 kg

er ssssååå motivert trener eks gå tur /danse matte / eller trenings time før frokost for å øke forbrenningen , spiser litt nøtter før det skal også hjelpe på forbrenningen ...har jeg hørt ,så får tiden forsatt super motivert, men tenkte skulle skjeie ut på søndag for da fyller jeg år....kjenner at jeg begynner å få utskjeielse behov nå da, god helg folks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har passert en "magisk grense" - er så deilig når man ser andre siden av sånne runde tall! Kjempeflink har du vært!

Jeg har et håp om at jeg skal gjøre det samme (dvs komme under min første grense, ned på 80-tallet) til mandag - men er litt skeptisk etter ukas utskeielser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du raser jo ned i vekt - det tørr ikke jeg - ammer tvillinger og vil ikke miste melka før de runder året. -Men nå våkner faktisk konkurranse instinktet litt her - vi hadde nøyaktig samme vekt på denne ukas måling. Er det ikke det deiligste i verden å få opp et lavere tall først på vekta?

Stå på solsikker - og gratulerer med dagen Aina - du er akkurat 1 mnd eldre enn meg - hvis nicket stemmer:::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jeg blir 37 år ...på søndag da...

ja jeg full ammer jeg også men nå er han 6 mnd og spiser grøt ,men hann guttebassen her er en liten sugekopp så tror ikke blir kvitt denne puppegutten med det første:-)håper selvklart jeg klarer å amme til jul siden vi skal til thailand men tror ikke det skal bli et problem:-)

... og melk har jeg plenti av, problemet er at jeg nå ikke klarer å styre meg(hyper motivert for slanking:-), men tror jeg spiser som jeg skal(mengde calorier) , vet at avfallstoffer kan komme ut i melken og er jo redd for det så klart, men bare mmmåå komme ned i vekt , jeg er så desperat ,

tror jeg sa det tideligere at jeg har to tette , (20 mnd og 6 mnd) så kom mangen kilo på i denne tiden , men jeg har altid vert en lubben jente en evig jojo slanker , så har fått litt henge mage og har lust å søke om buk oprasjon , det er derfor jeg er ssåå motivert(det er vel det som driver meg +thailand turen ) , tror til slutt at jeg må ned på 67 kg for da er bmi på normal låg på 31 tideligere

masse hyling her nå ....;-) så må gi pupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det endelig helj, som jeg har ventet på denne helja, ingen planer, å ikke noen bursdags fester, ingenting, kan endelig få slappe av en helj ;)

Ja, nå kom jeg just hj etter å ha prøvd stavgang, faktisk veldig positiv overraska, har aldri tørt å prøve i redsel for å virke som ei gammal dame, hehe, men har jo skjønt at d er folk i alle aldre som bruker staver nå til dags, så fikk lånt pappa sine idag, å pine å tungt d var, merka d godt i armene istede for å bare ta en rask gå tur, trimpoengene økte jo også en del merka jeg :)

Så er nok ikke siste gang jeg låner disse!

Ønsker dere alle sammen en god helj!

Å hvis jeg skulle glemme det i morgen, Gratulere med dagen Aina! Håper du får en fin dag! :)

*lørdags-koz fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Jeg vil gjerne gratulere Aina med dagen og med et strålende uke-resultat! Håper fødselsdagen din ble like flott som ukens prestasjoner!

Håper forøvrig at alle Solsikker har hatt en super helg og at vi holder følge neste uke også... og forhåpentligvis kan rapportere hyggelig fremgang på vekt og målebånd...

Så vidt jeg kan forstå har alle som har rapportert denne uken gått ned i vekt og cm!! Så dyktige vi er ... jeg synes det er utrolig flott med all den støtten som jeg får her inne og ikke minst motiverer det meg voldsomt til å ta fatt på en ny uke...

Søndagsklem fra hjemvent høst-fjell-ferieturist som håper de siste dagers fjellaktiviteter slår positivt ut på diverse måleskalaer i morgen...

Gru-gleder meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he fikk flott gave av samboeren ....

skritt teller med radio ...knall stilig ..som jeg ønska meg,

spinning sko ute/inne bruk s..om jeg også ønska meg,

he he gå staver ....som jeg ikke ønska meg ...enig med ixie...he he kjerring krykker

.......,men det skal virke 20 -40 prosent bedre virkning å gå med staver, så tanken til samboeren er jo god da a:-)

.....lykke til i uka med veiinga da folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...