Gå til innhold

Hva motiverer deg?


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir faktisk veldig motivert av dette forumet! Mase tips fra folk som sliter på akkurat samme vis som meg selv, med like mange kilo, og som vet hvor slitsomt det er å ta av i perioder. Noen å dele denne "elendigheta" med og snu den til noe positivt, er utrolig bra for meg. Jeg har laget en ny link om delmål og belønning, og håper at mange skriver der når dere har nådd delmål og har gitt dere selv en belønning. Jeg er sikker på at flere enn meg blir motivert av at noen kommer inn i mindre bukse, har hatt en deilig aromaterapi, eller en helgetur til Praha!

Jeg blir også motivert av å lese blader som omhandler trim, helse og kropp, og å se på programmer som Slankekrigen. da ser jeg at det virkelig går an!! Og alle blir jo så utrolig flotte!! vel, det er kanskje "litt" lettere for dem, med private trenere som pusher dem hver dag, men uansett, de når målene sine, noe jeg også er ute etter.

I skapene mine har jeg kjempemasse flotte klær som jeg savner å bruke. Har hatt en lei tendens til å kjøpe pene klær, litt smått, og tenkt at "det skal jeg klare å komme inn i snart". Vel, en del henger der ubrukt... Når jeg tenker og ser på disse klærne, kjenner jeg motivasjons boblen stige til hodet på meg, og jeg får lyst til å både gå slitsom tur i regnvær, og hoppe over sjokolade som ved uhell har havnet i posen min på butikken.

Når jeg sliter, skal jeg gå tilbake til denne siden og lese hva jeg har skrevet, og hvis mange flere skriver her, vil jeg ha enda flere grunner til å bli motivert. Kanskje vil det gjelde for flere?!

Lykke til med motivasjonen og tapte kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...