Gå til innhold

hjelpemeg!


Gjest curly20

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon, så kanskje det kan motivere litt.. =)

Jeg gikk på Grete Roede kurs før sommeren, og gikk ned nesten 15 kilo..

Trodde jeg skulle klare meg selv, men der tok jeg feil... Viljestyrke, hva er det?

 

Jeg skal gifte meg til sommeren å vil så gjerne gå ned en del til... Har ikke tid til å gå på kurs da jeg har fulltid på skole, samt helgejobb og lekser..

 

Nå må jeg skjerpe meg!

Jeg skal ned i vekt til den store dagen, trenger bare et lite spark for å komme igang.. =/

 

:)

smh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Ung2barnsmor

Jeg har også tidligere gått på kurs, og tenkte jeg skulle klare meg selv når siste svangerskap var ferdig.. begynnte i sommer, og klarte å følge opplegget i 2 dager. Så ja, hva pokker er viljestyrke? Endte med at jeg måtte melde meg på kurs igjen gitt. Men nå er kurset straks slutt, jeg er bare halvveis, og har ikke råd til å gå et kurs til.. så nå MÅ jeg klare meg på egenhånd de siste kiloene.. hjelpeseg, gruer meg litt. Lykke til med bryllup og vektreduksjon. Vi må bare bestemme oss, og så gjennomføre det. Tommelen opp.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få ut litt frustrasjon' date=' så kanskje det kan motivere litt.. =)

Jeg gikk på Grete Roede kurs før sommeren, og gikk ned nesten 15 kilo..

Trodde jeg skulle klare meg selv, men der tok jeg feil... Viljestyrke, hva er det?

 

Jeg skal gifte meg til sommeren å vil så gjerne gå ned en del til... Har ikke tid til å gå på kurs da jeg har fulltid på skole, samt helgejobb og lekser..

 

Nå må jeg skjerpe meg!

Jeg skal ned i vekt til den store dagen, trenger bare et lite spark for å komme igang.. =/

 

;)

smh[/quote']

 

Meld deg på hold vekten kurs, en gang i månden har du mulighet til å møte for å veie deg! Du kan gå ned i vekt på hold vekten også... du klarer det!!! Skjerp deg i et par uker, og meld deg på, du vil vel ikke veie for mye når du skal inn til veiing hos kursleder. Ta fram boka igjen, vei ALT i en uke, så skal du se det hjelper. Dette klarer du. Kjøp deg en skritt teller og sørg for å nå dine mål!

 

-og du, drikker du nok vann??? Da blir huden din pen til bryluppet også... :)

 

Du klarer det!!! Du klarer det!!! Du må bare bestemme deg for at du skal og vil, for jeg vet at du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...