Gå til innhold

Oktober, og ny veie uke (u.40)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

jeg måå bare få si at jeg har dårlig med forhåpninger denne uka. Har vel spist kanskje to måltider, pluss en frukt eller en yoghurt om dagen... Så tror heller at jeg har gått opp... Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg enda og tror det blir dårlig med det denne uka. Startet i ny jobb på lørdagen og har jobbet nesten døgnet rundt siden da! Har blitt lite mat, ikke den beste maten, lang tid mellom og ingen trening! Føler meg skikkelig oppblåst :) Har dessuten sovet bare noen timer hver natt.

 

Har ikke tid å spise så ofte på jobben og merker ikke heller at tiden løper ivei! Og plutselig har det gått 6 timer uten mat! Blir ikke sulten så glemmer å spise!

 

Men jeg får gi rutinene litt tid, så kommer nok de gode matvanene tilbake! Må bare komme meg gjennnom den første uken på jobben :D Trives veldig godt da! Men er myyyye å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ser det er flere enn meg som har det tøft om dagen.

KL06, er formen dårlig, så er den det. Og da trenger kroppen å få gjøre litt det den vil. Du får heller slappe av litt nå, og komme sterkere tilbake.

 

Selv løper jeg fra jobb intervju til jobb intervju, og lar meg stresse veldig av det. Målet er jo å komme over i ny jobb så fort som mulig, slik at ting kan roe seg litt ned, og komme i gode rutiner. Men det er mye vikariater der ute, "som kan bli fast for rett person". Og det stresser jo litt når man ikke vet.

Ja, jeg er spent på min veiedag i morgen, spent på å se hvordan alt stresset har påvirket vekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,6 opp, men det er helt greit, men under tusen kcal noen dager så kan man ikke be om mer...Er ennå ikke helt på beina, så det tar nok litt tid desverre før jeg er på trening igjen. Det er synd, for jeg blir irritert når jeg ikke får trent.

(Noe godt er det kommet ut av denne livsendringa mi)

Som jeg skreiv, så ser jeg også etter jobb. Synes det er vanskelig, pga alle vikariatene jeg da. For jeg vil gjerne ha en trygg og sikker inntekt, ikke bytte jobb etter ett år igjen..

Bra du flyr fra intervju til intervju da,da er det jo stor mulighet for jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ukas veiing unnagjort.

Det var ned 400 gr. fra forrige uke, det er jo nesten halvparten av det jeg gikk opp forrige uke, så jeg er glad for at det gikk nedover igjen denne uken, selv om ikke alt forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen meg mye bedre med litt nedgang enn noe oppgang i det hele tatt:)

Synes det er bra gjordt jeg!!Nå prøver jeg å ta meg skikkelig i nakken, og være flink med mat, særlig når jeg ikke kan trene riktig ennå. Får vente noen få dager til.

Vi skal klare dette.

Får jeg spørre om hvor mye du egentlig har tenkt til å gå ned, har ikke tenkt på det tidligere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen meg mye bedre med litt nedgang enn noe oppgang i det hele tatt:)

Synes det er bra gjordt jeg!!Nå prøver jeg å ta meg skikkelig i nakken' date=' og være flink med mat, særlig når jeg ikke kan trene riktig ennå. Får vente noen få dager til.

Vi skal klare dette.

Får jeg spørre om hvor mye du egentlig har tenkt til å gå ned, har ikke tenkt på det tidligere;)[/quote']

 

Jeg vil helst ned 15 kg. Da vil jeg være på den vekten jeg hadde før.Men blir fornøyd med ca. 10 kg. også, for raskt går det jo ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...