Gå til innhold

Mistet matlysten....


Gjest Rosejento

Anbefalte innlegg

Gjest Rosejento

Hei!

 

Eg går no på mitt 2. GR kurs og det har egentlig gått veldig fint så langt. Har gått ned i vekt jevnt og trutt....Maten og trening har gått fint når eg fekk et "mønster" på kverdagen...Det som er blitt et lite problem no, er at eg har mista matlysten..Eg sliter med å få i meg nok mat, og det går jo utover både treningseffekt og vektnedgang. Grunnen til at eg har mista matlysten ein del den siste tida, er at eg ikkje trives så godt på jobb....For innvikla å gå i detaljer her, men eg merker at når arbeidsmiljøet er langt fra på topp, så går det utover resten av kverdagen min...

No har eg i tillegg lagt sjuk i 3 dager, og har ihvertfall ikkje fått i meg noko særlig med mat...Det har blitt litt nudler, rett i koppen suppe og drikke...Er det nokon her som har vert eller er i lignande situasjon?? Som kanskje har nokre råd å komme med....(No skal det gjerne nevnast at eg forhåpentligvis skifter jobb ein gang før jul...og då veit eg at eg kjem til å få det så mykje bedre!) Men kortid er usikkert, og eg treng å få i meg nok mat, trening og humør/motivasjon før den tid....Hjelp meg, please...Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser nesten ut som om du må løse opp i de problemene du har på jobben din, slik at du får kvalitet over livet ditt igjen. Lykke til.

PS! jeg får ofte litt avstand fra problemer ved å gå meg en lang tur, selv om jeg egentlig ikke orker. Det er som om kroppen takler stress bedre når den er i bevegelse. Prøv det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...