Gå til innhold

De fire musketerer


Gjest Mar77

Anbefalte innlegg

Startvekt: 80,0 kg

uke 38: 75,5 kg

uke 39: 75,0 kg, 8 trimpoeng, -1,5 cm.

uke 40: 75,0 kg, -1,5 cm.

 

Stillstand denne uke og det er jeg ikke fornøyd med. Fredag hadde jeg overnattingsbesøk av ei venninne og middag m rødvin var planlagt. Dette skulle jeg bruke kosemerkene på. Lørdag fikk jeg uventet besøk av min supertynne søster som kan spise alt og som hadde med seg haugevis av godterier.. Trenger jeg si mer??? Jeg var forbanna i etterkant, men for sent nå. I ukedagene klarer jeg å holde meg til kcal-målet mitt, men skeier jeg bare litt ut en dag så merkes dette på vekta med èn gang. Slik har det vært de siste to årene og jeg er ordentlig frustrert!!

 

Hva har du gjort Mar77 for å lykkes slik i vektnedgangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmer masse. Ligger på rundt 18 poeng i uka. Er ute og går hver kveld.

Spiser rikelig. Dvs. god frokost, god lunsj, mellommåltid før middag, middag og så kveldsmat. 3 frukt til dagen. Går sjelden sulten.

Så koser jeg meg når det er helg - men innenfor hva som er tillatt...! Evt. stjeler jeg litt kalorier fra de andre måltidene dersom jeg vet kvelden byr på litt for mange fristelser.

 

Kanskje du spiser for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, tror ikke det. Ligger på rundt 1600 kcal for dagen, men i helga var jeg nok mot 2300 både fredag og lørdag.. Men det skulle uansett holde til litt nedgang for meg. Har vært slik lenge nå. Akkurat som kroppen har stabilisert seg på 75 kg. Jeg har virkelig SLITT for å gå ned noen kg, men kommer liksom ingen vei...

 

Hmrfff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...