Gå til innhold

Lørdagslinken - ned 20 - 30 kg


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Berteline

Hehe, er jeg her før Gosmal?

 

"Lubben" leste jeg virkelig at du har samlet 48 poeng på under 2 uker? Sinnsykt bra!! Jeg tror jeg har kanskje 5-6 poeng på 4 uker. er ikke så flikn med å trene men jeg har kommet i gang nå :)

 

"Flinke gjengen !!!" :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg venta liksom på Gosmal, jeg og :)

Tror det blir trist veiing på mandag... Begynte dagen i går så bra, men endte opp med å spise RIDDEROST på kvelden som snacks!! Helt teit! Og når jeg sniker meg på vekta - klarer ikke veie meg bare en gang i uka, også holder jeg liksom litt kontroll tror jeg selv da - er det bare litt oppgang. Nei huff, får prøve en mager dag i dag! Og nå setter jeg mål for 3 liter vann!!! Tenker det KAN ha noe med min lille operasjon onsdag, som gjør at jeg er svært hoven, og dermed veier litt mer. Ikke sant?? (Please!!) Jeg får heller ikke trent noe før det har gått minst en uke eller to, selv om jeg faktisk svært gjerne kunne tenkt meg en tur ut i regnet, etterfulgt av 50 minutter pilates. Blir så motivert av disse sidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Ridderost var vell ikke det smartest valget men gjort er gjort, du kan jo ta det igjen når du har lov til å trene igjen. Men du må bare ta det med ro nå, så duikke ødelegger deg for allframtid. 2 skritt fram og ett tilbake!

 

Hvor mye veier du nå, og hva er målet ditt, og når håper du på å ha oppnådd det?

 

Jeg hadde gått opp i vekt i forrige veing, og har hele uka har slitt med å komme ned til det jeg veide før jeg gikk opp forrige uke. Men da jeg veide meg i morrest veide jeg mindre enn jeg har gjort siden jeg begynte med vektklubben.

 

Men det som er så sinnsykt å tenke på er at jeg VET at alt jeg har mistet er fett, (og kanskje litt vann) men æ velge å tro fett. har mista 3 kg på 4 uka, så det har tatt lang tiiiiiiiid. Men til å bare fulgt en slankekur i maks 2 uker syns jeg det er jævlig bra at jeg nå er på min fjerde uke, og har ikke lyst til å slutte engang!

 

vet at jeg kan skeie ut, men at det da går saktere, sånn som forrige uke :) , men vet også at den som venter lenge , venter ikke forgjeves. This timeI'm gonna do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 84,5 kg, er 168 cm høy, målet er 67 kg, forhåpentligvis til sommeren, og ønsker 5 kg før jul. Er på min første uke (på kurs 4, hatt litt opphold etter kurs 3, og hadde ikke gått ned noe spes de andre kursene pga lite trening, da pga nakkeproblemer... Noe skal det være), og det har ikke gått bra hittil, så trenger desperst motivasjon, spes siden jeg ikke får tent noe nå.

HAr vært på nettet og kikket på elipsemaskiner. Fant en til under 1000,-, men tror kanskje kvaliteten ikk er så bra på den. Så fant jeg en som er på tilbud for 1798,-, har kostet 2500,- så bra tilbud det. Den heter Eliptical nordic 210. Nå lurer jeg bare på om jeg rett og slett skal bestille en... (bruke penger når man er deppa enten det gjelder kjærlighet eller mangel på nedgang i vekt hjelper veldig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Hellu, jeg kjøpte min på nettauksjon på qxl. Fant den på en annen side til ca samme pris etterpå. Den er helt grei bortsett fra at jeg ikke får den "kalori/lengde telleren" til å virke. Det var ikke med nå bruksanvisning, men de er jo ikke helt sikre uansett for det er ikke alle det går ann å trykke inn vekt og høyde på. Ellers er den helt fin. Den er ikke like stor og tung som de på treningstudio så de er litt lettere å flytte på.

 

uansett så heter den orbi trac 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, emperess85 og xray, idag var dere faktisk her FØR jeg sto opp. Sto ikke opp før kl 10.15 :) Det er jo helg........ Mye lettere å være første man til å legge ut linken når man er på jobb :)

Så jeg tror kanskje dere kommer til å slå meg imorgen også. Er veldig glad i å sove leeeeenge i helgene. Og sønnen min sto nå bare opp for å se på Pysjpabeluba (eller hva det heter for noe?)

Akkurat nå driver mannen min å lager kalkunfileer og bakt potet (mmmmmmmmm) Kjenner lukten helt opp hit :) Gleder meg veldig til middag nå.

Men jeg har syndet idag, sønnen min hadde så lyst på noe nytt i butikken. Malterser (jeg hadde sett reklamen på TV). Så denne måtte vi jo prøve!!! Men, men, som dere også sier, jeg har tenkt å kunne leve med denne kosten. Jeg har ikke tenkt å prente inn i min lille sønn at "mamma slanker seg, så derfor kan jeg ikke smake". Nei, spist er spist og gjort er gjort.

 

God lørdagskveld til dere alle.

 

Hilsen

Gosmal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært veldig forsiktig med hva jeg har puttet i munnen + at jeg har vært ute og syklet å gått tur med hele familien å det føles veldig godt. Blir skikkelig motivert av dere, jeg har ikke veid meg de siste dagene for jeg har nok ikke gått ned noen ting men jeg må prøve og ikke gjør det for ofte, for da føler jeg at jeg ikke tenker på annet enn slanking.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg er alltid den siste som skriver. :) Men jeg leser det dere skriver og kjenner meg såå godt igjen. Jeg er midt i uken hvor sjokolade suget er sterkest:-( og jeg har ikke vært særlig flink... Pytt pytt. Jeg ser heller på hvor mye mer jeg trimmer ift før. Det er utrolig at en 1.30 min tur gir ca 700 kcal i energitap.. flott..

 

Å ja jeg baker brød.. Skikkelig motivert:-)?? Måtte bare prøve oppskriften til Grete sjøl:-) Vanligvis synes jeg hjemmelaget brød holder meg lengre mett og regulerer magen bedre.. Skal gi tilbakemelding..

 

Nei Grand prix på tv versus senga.. Jeg legger meg:-)

 

Keep up the good work ladies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...