Gå til innhold

6 kg denne gang?-før 31.12.


Gjest kokko

Anbefalte innlegg

Jeg er også med...

Veier meg på tirsdager' date=' men det spiller jo ingen rolle sikkert.

Ellers mamma til tre nydelige skatter.

 

Startvekt 31.juli: 75.8 kg *shock*

 

3.oktober: 65.4 kg

10.oktober: 64.4 kg

17.oktober: 63.6 kg

24.oktober: 63.0 kg

31.oktober: 61.7 kg

 

Mål: 60 kg

 

1,7 kilo igjen :)[/quote']

 

Hei.

hvilken meny bruker du? flott nedgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar
Hei.

hvilken meny bruker du? flott nedgang!!

 

Ligger på meny 2, altså rundt 1600 kalorier til dagen. :)

Mett, fornøyd og glad. Og noe jeg kan leve med enda en stund, til tross for manglende motivasjon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra to uker i sus og dus. Her har det sannelig gått mye opp men mest ned for de fleste. Gratulerer til alle som står på.

For egen del, utrolig vrient å holde seg på den magre sti når man er omgitt av så mye godt som jeg har vært det to siste ukene. Føler at jeg må ha gått opp minst 3 kilo siden sist. Ser ikke frem til å vei meg onsdag morgen. Men har for førset gang i mitt liv vær sånn kraftturist- med museer og sightseeing i lange baner, og har faktisk gått mye mer enn jeg trodde jeg ville gjøre. Så kanskje --?Vel vel. rapport kommer onsdag kveld. Nå må jeg sørge for "skjønnhetssøvnen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... og jeg er 1.1 kg unna målet.

0.6 kg ned denne uka.

Dvs. at jeg kaaaan få det til neste uke. Kanskje kanskje kanskje. Om jeg bare legger meg i selen... :)

Synes det er helt fantastisk rart.

14.7 kg er det totale vekttapet.... :)

 

Liv i sus og dus venter meg også om et par uker. Fra torsdag-mandag. Hvordan i ALLE dager kommer man seg rundt noe sånt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Velkommen tilbake Unco! Det hadde jo vært gull om spisingen og turgåingen hadde utlignet hverandre :) Krysser fingrene for best mulig resultat!

 

Gratulerer med fortsatt flott vektnedgang Mar77. Vektkurven din må jo være et idealeksempel! Særlig penere kan det vel ikke gjøres :) Flott å se at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna!!

Tenk å begynne å nærme seg målet. Tror du klarer det, Mar77. Venter i spenning på resultatet. Bare pass på å ikke spise for lite!

K*L*A*R - du gjør det også flott for tiden!!!

 

Vi andre som ikke har klart det så godt, må for all del ikke miste motet!!! Vi skal også klare å nå målet vårt, vi har enda mer enn 1 1/2 mnd å gjøre det på.

Det er viktig å sette seg delmål som er oppnåelige. Da kan vi klappe oss selv på skulderen og sende opp en gledesrakett! :)

Jeg er spent på i morgen tidlig. vet at jeg har gått opp, men ikke hvor mye.

Optimistklem fra meg til dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterer på første side i tråden, og har gått ned 0,5 kg! Jeg har vært superflink til meg å være, 11 trimpoeng i uka, og selv om jeg har spist usunt, så har jeg kuttet drastisk ned på porsjonene. Savner å spise godt om kveldene, men knasker gulrøtter og kan nyte et liiiiiite stykke sjokoladekake. Selvdisiplin, ja, men jeg blir så glad når jeg greier det. Og nå skal jeg fortsette med det. Det er så deilig å slippe å bli overmett og uvel.

 

Før lå jeg på 2200-2500 kcal, og stod stille i vekt, men nå er jeg under 2000 stort sett hver dag.

 

Mar77: du imponerer! Flink er du :)

 

Ellers ønsker jeg resten av dere lykke til i neste uke, stå på videre, plutselig løsner det!

 

Svært optimistisk hilsen fra Cmona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det jammen mei lenge siden jeg har vært her inne.Jeg har slitt med motivasjonen etter at jeg sånn vidt så 5 tallet på vekta.Er det ikke rart? Enda jeg så gjerne vil ned til 57 kg, så har jeg bare blitt latere med trening og kosten etter at jeg gikk ned de 6 kg. Men jeg har rapportert vekta her inne for å ikke skli helt ut.Og jeg har iallefall ikke gått opp. Men nå føler jeg for å gjøre noe med de siste håndtakene ,og syns det er allerede motiverende å være her inne sammen med dereigjen.Nå SKAL JEG KOMME I GANG ATT, og slutte å være støttemedlem på treningstudioet også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det 0,6kg opp. Som ventet.

Ikke noe å glede seg over, bortsett fra at det meste av de 1 1/2 jeg la på meg på reise i forrige uke, er vekk. Det vil si at reell oppgang er disse 600g.

men de skal av igjen!!!

Kokko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens,

Ojsann, dette var sannelig ufortjent; "Bare" opp 0,5 kilo siden før jeg skeiet ut lenge og grundig... Kan har gjort noe riktig likevel. Fordi om jeg kastet alle hemninger (forøvrig stikk i strid med alle gode forsetter før jeg reiste) så har jeg ikke overspist så jeg har blitt helt stappmett og ubehagelig i magen. Sammen med mye gåing har det kanskje ført til at oppgangen har vært ufortjent liten?

 

Men ellers; Skal si folk har vært iherdige! Mar77 er jo rene stjerneskuddet (fordi hun faller så raskt), mens du K*L*A*R har imponert med en standhaftighet på tvers av litt oppgang for et par uker siden. Forøvrig ingen nevnt eller glemt- alle innleggene de siste to ukene er lest og gitt meg en stor grad av gjenkjennelse!

 

F.eks. På'n igjen med treningsstudio (slutt på å være støttemedlem), dyre innleggssåler har jeg også måtte skaffe for en tid tilbake (hos meg var det knær og hofter som hadde godt av det).

Men jeg har få problemer med å komme opp i 1600 kalorier for tiden, idag var det ut med gjengen fra jobben; Først en pub, deretter 3 retters med vin. (ca 2000 men også 3,5 trimpoeng)

 

På vanlige dager spiser jeg ca 250 til både frokost og lunsj, middag rundt 500 mellommåltid og kvelds på 100 hver, pluss frukt og kosemerker for ca 300. Det blir nesten 5-6 måltider om dagen, så jeg syns jeg spiser nesten hele tiden. Bare det stor sett er sunt og ikke for fett eller søtt så er det jo bra.

Har ellers lagt merke til at både søte og / eller fete ting ikke smaker så godt som for noen år siden. Så det gir vel et hint om at det har skjedd en omlegging av kostholdet - og det var nødvendig! (Se det var en klapp på egen skulder og så håper jeg det er litt til nytte for noen av dere støttespillere her i tråden også..) God natt, sengen kaller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra innlegg Unco. Tror mange kan kjenne seg igjen der... Jeg er f.eks støttemedlem på treningsstudio... Hvileputen er at jeg har det dekket gjennom jobb, men er nå det egentlig en gyldig nok grunn...?

Sliter så fryktelig med "dørstokkmila". Tror jeg hadde storkost meg om jeg bare kom meg avgårde - men jeg klaaaaarer ikke... *sukk* Da går jeg heller kveldstur hver kveld, og er fornøyd med det. Men kanskje senere en dag... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Unco, for et flott innlegg. Vi har det vel litt opp og ned, de fleste av oss. Vi skal jo leve i vår egen hverdag, med både jobb, familie og andre.

Mar77, en kveldstur hver dag er jo kjempe. Det har vært målet mitt en stund.....

 

I dag er min hjemmedag. Nå har jeg bakt 2 eplekaker, med olje istedet for smør! (Lurer litt på smaken!)

Ha en god torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg henger meg på. Går på kurs no' date=' og er snart ferdig, men har ikkje nådd målet. Eg tek sikte på 6 kg til nyttår i lag med deg. Er 72,5 no, og har eit mål om 67 kg. Her er det berre å stå på. Eg veg meg torsdagar.

Hei igjen. I og med at eg går på kurs, har eg gløymt å registrere her. Men vog meg torsdag 19.10, og då viste vekta 71,6. Så det går nedover, med nokre krumspring opp inni mellom. Skal bli flinkare med registrering.

26.10.06

69,8kg[/quote']

9.11.06

69,2 kg

Går tregt dette, synst eg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brita

Gøy at du er med. Vi ligger nokså likt an. jeg skal ned til 68 og ligger nå på 73. Du er allerede under 70. BRAVO!!

Jeg startet på 79,5 for lenge siden. Gøy at det går nedover, selv om det blir, som du sier, noen krumspring.

Lurt å skrive litt her, da får vi trøst og inspirasjon fra hverandre.

Kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig og vantro søndagsrapport fra meg ;) Endelig fikk jeg se 63 tallet!

Vekten viste 63,8 - dvs. en vektnedgang på 0,9 kg fra forrige søndag.

Kjempeglad for det!

 

Brita: Selv om det går tregt, så går det i hvert fall riktig vei! Bare vær tålmodig og ikke gi opp! Husk at du bare kan blåse ut alle frustrasjoner her!

 

Honey: Synes det er kjempebra bare det at du har klart å holde vekten, jeg! Så elegant som du gikk ned :)

 

Cmona: Kjempemoro at du har gått ned! Selvdisiplin er ingen selvfølge, du har vært kjempeflink! Bra med treningspoeng også!

 

Kokko: Oppgang på 0,6 kilo er historie til onsdag, vet jeg :) Ingen krise etter å ha vært på tur i tillegg!

 

Unco: 0,5 er ingen nedtur akkurat etter reisen din. Samme som for Kokko vet vi at dette er glemt fortid ved neste veiing :)

 

Hvor er dere Haarek, Klartvikan, Viv, Nikkoline, massepusskalblilillepus, sukkertoy og Susanne86? Håper det går bra med dere!!!

 

Stå på videre, jenter! Er virkelig spent på veiingene dere til tirsdag/onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva en real omgang med omgangssyke kan gjøre med vekta:

2,6kg ned på 2 døgn!!!

Det holder selvfølgelig ikke. men dog. Anbefales heller ikke!!! ;)

Nå er jeg nødt til å drikke meg opp igjen, alt for mye væske gikk tapt.

 

Til deg K*L*A*R: Bravo!! Neste søndag er du der kanskje......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ!

Omgangssyke vil jeg IKKE ha. Lillebror hadde det for halvannen uke siden, og torsdag fikk mellomste det. *fysja*

Kokko: Go'bedring - og lykke til med opptaking av væske... ;)

 

Kjempeflott nedgang K*L*A*R! Jeg er spent på tirsdag. Føler jeg står på stedet hvil. Kroppen har ikke vært så langt nede siden før barnefødslene, så jeg føler den stritter fullstendig i mot videre nedgang... :)

Brita: Bedre med litt nedgang enn ingen nedgang. :) Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er godt å bli etterlyst. Jeg har vært på seminar med jobben og fikk derfor ikke lagt inn resultat forrige uke, men jeg veide meg: opp 0,4, grmf! Og med seminar i flere dager med tre retters hotellmiddag, store frokoster og lunsjer, mye snop, chips og vin i helgen, så frykter jeg veiing på kommende onsdag. Men jeg lover å ikke snike meg unna og er klar for en betraktelig omlegging av de siste dagers kosthold. Nå er jeg på vei på trening.

 

Mar 77 inspirerer ved å vise at det går helt fint an å gå jevnt ned uten å sulte seg i hel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åppdatert...

Nå går det trått synes jeg. I tillegg har tante rød kommet, så neste uke SKAL jeg være i mål.

Uka har gått OK. Jeg ender opp med å spise litt ekstra på lørdagen, men det skal ikke ha så mye å si.

 

Og litt nedgang er bedre enn ingen nedgang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 1,4kg. Bra. Håper det holder!

jeg var jo nede 3kg etter sjuka. Nå har jeg drukket masse vann og begynt å spise, så kanskje dette holder.

Tror nok det blir enda litt mer opp før det stabiliserer seg.......

men gøy å se 71-tallet!!

Flott med dere som har skrevet inn denne uka, tror omtrent alle har gått ned - og det midt i kose-inne-måneden november. Klapp på skulderen til oss alle!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Utrolig nok har jeg ikke gått opp denne uken! Jeg veier akkurat det samme som forrige uke. Det er bare helt utrolig etter all spisingen i helgen. Jeg er veldig glad over resultatet. Nå håper jeg det går nedover neste uke. Lykke til videre alle sammen, bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, jenter!! Dere er flinke!! Så moro å lese :)

 

Mar77: all nedgang er flott synes jeg (dessuten synes jeg det var en bra nedgang jeg da...), spesielt fordi du er så nærme målet ditt, da vil jeg tro at det er helt normalt at det går litt tråere enn tidligere. Bare det at du fortsatt har nedgang er godt jobbet!

 

Kokko: Suverent!! Så bra! Så lenge du har drukket deg opp igjen, så skal jo vekten ha stabilisert seg bra, og du har allikevel fortsatt flott NEDGANG! Vi krysser fingre for at det holder seg!

 

Haarek: Det var gledelig å høre at vekten din var stabil - da har du liksom ikke "tapt noe" selv om du har kost deg litt ekstra noen dager :) Du fortjente det!!

 

Cmona: Gratulerer, der fikk du se 63-tallet!! Føles bra tipper jeg? Du kan være fornøyd med deg selv!

 

Honey: Litt opp, men det er vel omtrent første gangen du har opplevd det - så du har noen oppganger til gode - hihi. Ut ifra det jeg har sett fra deg, så tar du innersvingen på denne oppgangen i løpet av kort tid!

 

 

 

Det gjelder det samme for meg som for deg, Mar77 - jeg har heller ikke vært så langt nede siden jeg fødte. Veide 63 kg da jeg ble gravid (inkl. 2 slutte-å-røyke-kilo, dvs. jeg at veide 61 før jeg sluttet å røyke). Mulig at jeg må ned til 61 kg før jeg er fornøyd, men starter med 63 kg, så får vi se hvordan jeg føler meg da :)

 

Hold den gode stilen, jenter - og ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...