Gå til innhold

Midjemål???


Gjest arca

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hva som er "normalt" å være rundt midjen?Jeg har ett midjemål på 70' date='er det mye?[/quote']

 

Er du sikker på at du er på riktig forum? Har du midje på 70 og skal ned 10-20kg?

Ingen her inne - hvertfall fra starten av som har de målene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
Er du sikker på at du er på riktig forum? Har du midje på 70 og skal ned 10-20kg?

Ingen her inne - hvertfall fra starten av som har de målene eller?

 

 

Kan jo hende hun har veldig mye på rompe og lår, på armene og i tillegg en kjempestor dobbelthake... men på den annen side veier jeg bare 56 kg og har midje på 75 cm, så det virker veldig lite ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var 16 år hadde jeg midjemål på 70 cm...

da trente jeg 6 dager i uka, aerobic, skogsturer, fotball og sykling...

midjemålet ditt er flott!

du sier jo lite om resten av deg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 rundt midja hørtes lite ut. Jeg er selv 167 cm høy, veier 72,5 kilo og er 86 rundt midja. Har lyst å gå ned 10-12 kilo til, men er ikke sikker på om jeg da er nede i et midjemål på 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test deg selv

er magen din for stor? fettet rundt magen er faligst for helsen, og derfor bør midjemålet ditt - når du er kvinne - ikke overstige 80cm uansett hvor høy du er. for menn er det tilsvarende målet 94 cm. du finner midjemålet ditt ved å ta målebåndet rett under navelen..

 

 

dette er i følge iform bladet. abonerer på det, og anbefales... mye nyttig stoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test deg selv

er magen din for stor? fettet rundt magen er faligst for helsen' date=' og derfor bør midjemålet ditt - når du er kvinne - ikke overstige 80cm uansett hvor høy du er. for menn er det tilsvarende målet 94 cm. du finner midjemålet ditt ved å ta målebåndet rett under navelen..

 

 

dette er i følge iform bladet. abonerer på det, og anbefales... mye nyttig stoff[/quote']

 

 

Mener det står at man ikke må overstige 88 cm i GR boken... men jeg kan jo huske feil. Jeg var 68 cm rundt livet før første graviditet, da veide jeg 62 kg fordelt på 165 cm- jeg var kraftig i ben og rompe (mye muskler). Nå etter to barn er jeg 88 rundt livet og veier 78 kilo. Jeg var veldig vel trent før, drev aktivt med kampsport og annen trening. 70 rundt livet er ikke mye nei, jeg brukte str 36/ 38 i livet før - har hva man kaller kraftig benbygning- denne er målt! Jeg tror få personer skal ned 10-20 kilo med en livvidde på 70 cm uansett kroppsfasong, men jeg kan jo ta feil her også.

 

Uansett: du har en smal midje, vær stolt av det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du regnet ut hvilken bmi du har?

Syns det hørtes rart ut om du egentlig trenger noen stor slankekur.

Jeg er 165 høy og lå på 68-70 rundt midjen før jeg fikk barn, og da var jeg radmager. Så det ikke selv da, men gjør det nå når jeg ser bilder fra den tiden. Alle syntes jeg burde legge på meg litt og fikk veldig skryt av kroppen etter at jeg fikk første mann. (Ikke like mye etter de andre 2 da, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...