Gå til innhold

Hvor er slanke-tråd-gruppa for meg? (14 kg)


Gjest nydelig

Anbefalte innlegg

Er det noen tråd her på 10-20kg som passer for meg? Utifra vektmål og slankestart? Det er jo så mange tråder her, så vet ikke hvilken som jeg kan hoppe inn i. ;)

 

 

Har aldri slanket meg før.

Hatt en livsstil hvor jeg har kjørt bil fra dør til dør, og ikke rørt på meg i det hele tatt. I tillegg til å spist sjokolade, smågodt, potetgull og brus nesten hver eneste dag. Oppå det hele har jeg spist 3-4 brødskiver 3-4 ganger pr dag, og store feite middager med mest mulig fett i hver eneste dag.. Tok litt vel av, og tilslutt begyndte jeg å gå opp i vekt, til tross for at jeg ammer.

 

Ikke rart det har gått fort ned til å begynne med nå når jeg har begyndt å gå overalt, i tillegg til å jogge litt og røre meg mest mulig.. I tillegg at jeg spiser masse grønnsaker, kuttet ut alt det feite og søte, pluss mengdebegrenser meg. Har fått masse ny energi og humør. Deilig!

 

Siden jeg ammer må jeg passe på å ikke gå ned mer enn 1 kg i uka. (http://www.ammehjelpen.no/nyheter_more.asp?NewsID=274) Men opptil det går bra. :)

 

Vet ikke hvor mange kalorier jeg ligger på helt. Men siden jeg har fra før av gått ned nesten 1,5 kg i uka så må jeg få i meg 500kcal mer om dagen, eller 3500kcal iløpet av hele uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny og sunn livsstil da! Det er jo veldig bra! Siden du har forandret den så mye, så er det forståelig at du gikk ned såå mye på kort tid! ;) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...