Gå til innhold

Resultat hittil tråd


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan det går med folk her jeg da. Det er ikke full fart på våres forum, men vi er jo med litt her og der også.. a020.gif

 

Jeg har hittil "bare" gått ned 5 kg, en liten periode hadde jeg gått ned 8 kg, men det kom på 3 av de igjen..Det var så kjedelig, men selvforskyldt:mad: Men nå er det bare å kjempe videre igjen, sette nytt mål mot jul! Jeg vil ned 5kg innen den tid og det skal jeg få til!

 

Spennende å høre deres resultater hittil!

 

e018.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Skal snart skifte batteri i vekten min. Den er litt dårlig, så det har vært god unnskyldning for ikke å bruke den. Men nå skal jeg få fingen ut. Ellers kjemper jeg på for å holde kaloriforbruket nede. Jeg vet hvordan det føles når kiloene kommer på igjen, og det kun er en selv å skylde på. Stå på, dette klarer du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gang igjen på mitt første GR kurs.

Har til nå gått ned 5,6 kg.

ikke all verden , men veldig fornøyd .

satser på å klare en del denne uken så klarer jeg kanskje 7 på dette kurset.

med en gang dette kurset er over begynner jeg på GR AKTIV . Gleder meg.

Og Dere andre ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gang igjen på mitt første GR kurs.

Har til nå gått ned 5' date='6 kg.

ikke all verden , men veldig fornøyd .

satser på å klare en del denne uken så klarer jeg kanskje 7 på dette kurset.

med en gang dette kurset er over begynner jeg på GR AKTIV . Gleder meg.

Og Dere andre ????[/quote']

 

 

Det er kjempe bra resultat! Blir spennende å høre mer om GR aktiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest CamBamBam

Så fint å se at det går nedover med deg, selv omdu måtte bite i deg 3 kilo i feil retning! Du kjenner meg best som CamCam fra før, men jeg har ny konto og nytt nick, og dessverre nesten 10 kilo opp igjen fra det beste resultatet mitt... Husker du, jeg gikk ned fra 116kg til 88, men der sa det stopp, og jeg mistet helt motivasjonen, (det husker du neppe, for da forsvant jeg fra sidene) men har nå bestemt meg for å stoppe galskapen. Startet på nytt kurs igjen på tirsdag, og skal fortsette mot målet på 80 kilo! -Ikke at det kommer til å skje med det første, for jeg er blirr litt gravid den siste tiden, så i første omgang er målet å begrense skaden (orker ikke 20-30 kilo's vektøkning denne gangen også!), men jeg har fremdeles det langsiktige målet mitt klart!

 

Det kortsiktige målet i denne omgang er å holde meg under 100 helt ut svangerskapet. Er bare 8 uker på vei, så jeg kan følge vanlig meny (meny 3) i 4 uker før jeg må gå opp en meny.

 

Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være på sidene, men skal iallefall føre all mat i arbeidsboka, så da kikker jeg iallefall innom! Veldig koselig å se deg igjen, Trinny!

 

Tidligere CamCam, nå CamBamBam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koslig å høre fra deg igjen! Husker deg godt jeg! Må jo si jeg savner den gjengen som skrev sammen da:-) Gratulerer så masse med graviditeten, du gjør jo lurt i å starte kurs samtidig:-) Tenk deg så flink du har vært; fra 116 ned til 88 er en prestasjon- uansett om noe kom på igjen. Ved GR kostholdet sørger du jo for at du får i deg den næringen du og babyen trenger. Håper du får ett fint svangerskap!

Jeg for min del har gått ned og opp de samme kg mange ganger nå, og det har holdt hardt på motivasjonen. Virker som kg bare renner av alle andre.. Men jeg gir ikke opp for det; nå er stoffskifet mitt mer i orden- så da har jeg er fair sjans til å lykkes jeg også:-)

Håper å høre mer fra deg, spennende å høre hvordan det går fremover. Uansett lykke til så lenge, var så bra å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei allesammen

jeg har nå gått på kurs siden 10.januar,

fulgte ett sommer kurs som gikk over 8 uker, har gått ned 12 kg hittil i år , noe som kansje ikke høres mye ut,men jeg er fornøyd, føler ikke at jeg har måttet forsake så mye for å holde kursen, jeg har 28 kilo igjen for å nå mitt mål, dette skal jeg bruke enda ett år på å få bort, håper å få litt hjelp fra denne siden. klem til alle fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Perfeksjonisten

Jeg startet ca på 109 kg, og har gått ned til 95 kg. Er veldig fornøyd med resultatet, og skal ned til 70 kg, så har et stykke igjen. Skal gifte meg til våren, så har en ekstra motivasjon bare i det.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...