Gå til innhold

Søndagslinken for 20 - 30 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Morn, morn alle sammen. Jammen er ikke jeg først i dag!

 

Syns jeg var mega flink i går. Til utpå kvelden. Da måtte jeg gjøre som rips, og spise 100 gr saltstenger... (Før jeg hadde lest at hun hadde gjort det samme, så var ikke på virket av henne.) Hadde brukt opp alle mine kosemerker fra før, men om ikke annet; jeg veide og skrev opp, og MED 200 kcal lovlige grønsaker (som jeg dermed eg kan skrive av kcal lista), fikk jeg i meg totalt 1639 kcal i går. Så da er jeg innenfor mine 1600.

 

Jeg lovte dere 3 liter vann, vel, gjorde en god jobb der og. Endte opp med enten 4 eller 4,5 liter!!! Kom litt ut av tellinga. Siden jeg hadde fri, og kunne tenke på det vannet hele dagen, var det bare å bælme i vei. Har mål for 3 liter i dag også.

Også bestilte jeg elipsemaskin :) :)!!! Får den på tirsdag ettermiddag, og gleder meg vilt!! Håper det funker for meg - tror det siden et går fint å gå med staver.

 

Skal gjøre så godt jeg kan å få inn 30 minutter på den, hver dag jeg har fri eller aftenvakt, tidlig om morgenen før frokost. (Var det sånn at vi forbrenner mer når vi trener før vi spiser frokost??)

 

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute i det fine været. Denne høsten har vært skjønn. I kveld gikk jeg to timer for tvaksjonen. så det + 1 time med venniner ble 5,5 trimpeoeng i dag. Det gjør godt for den dårlige samvittigheten det. på mange måter.

 

Så flott xray. Jeg tror aldri eg har drukket så mye vann.. eller kansje en eller to 1. nyttårsdager:-) Spent på elipsemaskinen.. Hører flere som synes de er gode..Gi tilbakemelding.. Andre som trener på slik en?

 

Å ja Grete Roede brødet. Godt faktisk. Deilig med annet enn industrbakt.. satt unna i mange timer, så mange at jeg ikke kjente sult før det var middagstid..Så det er iallefall tungt nok. Smakte utmerket med brunost på..

 

I morgen er det vekta igjen for meg.. Spent kan jeg love dere.. Jeg har aldri vært så aktiv.

Slankekrig om noen minutter..Inspirasjon det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...