Gå til innhold

Brrrr....kjølig uke 41 (veierapport)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Var det litt kaldt på utsiden av dyna hos dere også i dag?? Nå begynner det å bli på tide å finne frem litt varmere klær, kanskje de har blitt litt romsligere siden sist de ble brukt (?) Er jo lov å håpe ;)

 

Vel, vi er i gang med en ny uke, og vi håper vel på litt bedre resultater enn forrige uke...

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til veiing i mårra... jeg har vært kjempe flink denne uka, men har på følelsen at jeg har gått opp. Er på en måte bedre å ha veie dag når en har skeia ut, for da vet en nesten sikkert at man har gått opp, og man har grunn til det, men det er så kjipt å veie seg, å ha vært kjempe flink, og så går man opp i vekt.. det er liksom dette med å få et slag i facen:)

Krysser fingra jeg da:)

Lykke til dere andre oxo!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne kroppen er av og til veldig utilregnelig. Jeg er enig med deg KL06, av og til, så vil lissom ikke vekten gå nedover, uansett hvor flink man har vært. Og det er super frustrerende!

Ønsker deg masse lykke til med veiingen i dag, håper det går litt bedere enn du forventer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått ned de 0,6 som jeg hadde gått opp mens jeg var syk. Så nå er jeg tilbake på der jeg ville være, så nå må jeg jobbe med å komme meg vidre nedover.

Har blitt tante i dag da, det var jo koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt mye å huske på i går, så veiingen uteble. Men fikk tatt det igjen i dag. Og jeg ble så glad. Ned 600 gr. ;) Trodde egentlig ikke det hadde gått så bra den siste uka, så nå ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

begynne å bli høst ja, selv om det er noen fine soldager enno!!! Har vært ute og sanka trimpoeng i finværet, men med god fleece jakke.

Satse på varmere vær når brudekjolen skal på!!!!

( og noen kilo og cm mindre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...