Gå til innhold

Solsikkegruppa uke 41


Gjest annetje

Anbefalte innlegg

Det er noe eget med å komme under magiske streker' date=' ikke sant?

God tur til Aten!

Du kommer sikkert til å trave rundt og se på severdigheter så du går av deg både vin og feta-ost.[/quote']

 

Signerer! Hsuk å drikke vann og spis litt sunne grønnsaker til fetaosten så blir det bra.......................God TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Jeg har nettopp sendt deg en personlig melding Aina37 - så du får sjekke innboksen din...!

 

Ønsker Pinkie en super tur til Athen! Kos deg! :)

 

Selvfølgelig ønsker jeg også Latte en kjempeflott tur til Italia og god flytur... trekk pusten dypt og prøv å slappe av underveis i luften, det er jo mye farligere å kjøre bil! ;)

 

Onsdagsklem til alle de flotte Solsikkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker Pinkie en super tur til Athen! Kos deg! :)

 

Selvfølgelig ønsker jeg også Latte en kjempeflott tur til Italia og god flytur... trekk pusten dypt og prøv å slappe av underveis i luften, det er jo mye farligere å kjøre bil! ;)

 

Det gjør jeg også - og så må jeg fortelle at jeg reiser til amsterdam i helgen - har ikke vært ute å reist på lenge - og det er for å treffe mannens familie, men det er veldig kos - så jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er Nique som skal til Aten!

Jeg bare ønsket god tur.

Fort gjort å lese litt i kryss!

Edit: God tur til alle som skal ut og reise; Italia, Amsterdam, på fjellet, til sjøen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

da iler jeg til å forsøker å rette opp den fatale feil-lesingen med å ønske Nique en fantastisk fin tur til Athen....!! :D

 

Og selvfølgelig ønsker jeg også Sus en strålende flott høyfjells-helg! ;)

 

Latte - Jeg var forresten i Italia sist vår, i Roma, og det var en vidunderlig tur i strålende vær med mange severdighets-besøk! :)

Kjøpte forresten en Mukka Express kaffekoker der (mye rimeligere i Italia, betalte i underkant av 40 euro - her hjemme koster den nærmere 1000.- kr), den kan virkelig anbefales (lager cappucino eller latte direkte - trenger ikke egen melkeskummer OG det funker helt fint med ekstra lett melk)... Souvenirshoppet også Parmaskinke, parmesan, soltørkede tomater, krydder (til pasta) og espressokaffe (til Mukka Express kannen)... God tur!

 

For min egen del blir det en rolig helg - men skal til London om to uker! Noen gode shoppingtips? Forslag til hvor det er lurt å spise magert/slanke mattips og smarte matsouvenirer (magre/sunne).... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Håper ikke Annetje er fornærmet nå... jeg glemte jo helt å ønske henne god tur til Amsterdam i det forrige innlegget mitt... det var jo slettes ikke pent gjort...

Bekalger så mye at jeg overså det i min iver etter å rette opp andre reisehilsnings feil...

Jeg ønsker deg Annetje en fantastisk tur til Amsterdam og med trivelig familiebesøk! :)

 

Nique - gatulerer med strålende "jukse-veiings" resultat! Jeg krysser fingrene for at du kan rapportere resultatet "offisielt"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei solsikker! Siste melding fra meg før mandag kveld. Reisefeberen har satt inn

for fullt her. Takk for alle god-tur hilsninger, og god tur til dere andre som skal reise bort også! Takk for expresso-tipset afrodite! Får se om jeg klarer å finne en slik en. Skal ha en hel shoppe-dag i Firenze. Ja da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god helg! Håper vekta går riktig veg for oss tross helge-utskeielser og turer :-)

 

 

Reise-klem fra latte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan folkens

 

hi hi eg klarte det jaggu meg i gjen...dag morges veget jeg 78,7 det vil si 1 kg ned, det hadde jeg ikke trodd nå..:-) er forsatt 104 rund magen , menn kjenner godt på kroppen at jeg går ned.... p plasser jeg ike kan måle som armer og mellom "magene" osv....

 

hi hi var på kjøpesenter i forgårs og da var det ei jeg kjente litt så spurte om jeg haddde gått ned en del ..hi hi reda dagen min hu

ha en god helg folkene og kos dere på turene .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei igjen!

 

Nå har jeg fått lagt inn Aina37 sin flotte resultater i oppdateringen for uke 41. :)

 

Da er det bare Orka som antagelig ikke orket mer - men hun er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake når det måtte passe for henne.

Jeg har også delt ut ukens "Dronning"-titler - men det var litt rart å gi seg selv to titler... rart dette med janteloven... :)

 

Jeg synes vi er skikkelig flinke og aktive både fysisk og her på forumet - veldig kjekt med små innsmett i løpet av uken fra de forskjellige - da er det litt liv i gruppen og tråden vår!!

 

For moro skyld regnet jeg ut hvor mange kilo som ble borte fra oss i uke 40 - og tenk dere - det var et tosifret tall!! Hele 10,7 kg forsvant fra oss den uken basert på talldata fra 8 medlemmer, mao mer enn 1 kg pr. pers i gjennomsnitt! :D

 

For denne uken ble tallene litt anderledes, basert på de samme 8 innraporterte resultatene, da ble totalen 2,1 kg for hele gruppen når oppgang og nedgang ble summert. ;)

 

Da blir det spennende å se resultatene for neste uke, men siden det er mange som er på reisefot denne helgen, tror jeg vel at det vil bli vanskelig å slå rekorden fra forrige uke realistisk sett... Men bevis gjerne at jeg tar feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og du har ærlig fortjent titlene dine, Afrodithe - skulle egentlig hatt en til for å være så flink til å oppsummere. God helg alle, og lykke til med forsettene!

 

(husk å la kaloriene stå, ellers setter de seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...