Gå til innhold
Ellen

Det snør i Oslo!

Anbefalte innlegg

Da fikk vi forvarselet på kommende vinter! I går og i natt snødde det nord i Oslo, og selv om det mest bare er sørpe, er det liksom noe sjarmerende med den første snøen likevel!

Ble ikke noe særskilt med trim i går som vanlig er på lørdager, får prøve å ta igjen litt i dag...

Ha det hyggelig hvor dere enn er!

Ellen

Ps! Smugtittet på vekta og ble litt blid!

Ds.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest xray

Jeg bor også i Oslo, og fikk sjokk da jeg kikket ut i morges! Selv om det falt store filler i går, la seg ikke på bakken, noe de tydeligvis hadde gjort i løpet av natten! jeg er bare ikke klar for vinter!

Glad for innkjøp av elipsemaskin i går, som kommer tirsdag. Da kan det gjerne være NOEN dårlige dager utover vinteren, men litt for tidlig for det nå, syns jeg.

PS: trimpoeng for å skifte på dekk???? Dette gjør jeg nemlig selv, har ingen mann til å fixe den greia, og er for sta til å ta det på verksted. Og jeg har alltid vært klar for en dusj i etterkant. Får ha på meg pulsklokka, så jeg ikke går glip pav ett poeng eller to :)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider