Gå til innhold

Sunnisene - uke 41

Gjest heikik

Anbefalte innlegg

Gjest Christophine
Her er formelen: (plotter du den inn på google' date=' regner google ut for deg)Kaloriforbruket mitt er dette:

((63x10)+(166x6,35)-(26x5)-161)x1,4+7x28,58

= 2150kcal pr dag

[/quote']Hvis dette var nytt for dere andre også, så er dette faktisk fakta! Kopier nydeligs formel, bytt ut med dine egne tall og lim inn i nettleserens adresselinje eller i søkefeltet hos Google. Klikk søk eller Go. Nå fant jeg feks på et blunk ut hvor mye større dagsbehovet mitt var da jeg var ett år yngre og 15 kilo tyngre, og hvor mye mer jeg måtte ha spist om jeg var en cm høyere..! Dette er noe jeg har savnet hele tiden! Tuuuusen takk, blomster til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg har savnet hele tiden! Tuuuusen takk' date=' blomster til deg![/quote']

Så hyggelig. :) -Klem tilbake!

Jeg har det slik at om jeg får interesse for noe så liker jeg å lære det meste rundt det. Nå er jeg veldig interessert i å gå ned disse kiloene, så fokuset er temmelig rettet mot det. Lest masse på nett, og her inne er det masse jenter med mye kunnskap som jeg har lært mye av. Har aldri prøvd å gå ned før, og ble så gla da jeg fant denne løsninga med at vekt bare dreier seg om kalorier. Det er jo så enkelt da. Enkel matematikk. Kaloriforbrenning og kaloriinntak. Å så kunne se det svart på hvitt, gjør det mulig å ta riktige valg. Digger det!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, ser at det ikke er laget en ny link for uke 42, men jeg er litt ivrig denne uke da jeg har gått ned -1,2 kg denne uke etter noen uker med -0,1-0,2 er dette noe jeg har lengtet etter.....;) hvis det blir en ny link tar jeg å skriver det inn der...Biggmama veier i dag 72,2...jippi ser for meg 60 tallet nærmere jul...oh what a beutiful morning....he,he redd for etter en opptur kanskje det kommer en nedtur...hmm...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmamma

Grunnen til at det ikke er laget en link ennå, er vel fordi veiingen gjør vi på tirsdagen (imorgen).

Men KLAPP til deg som har klart å gå ned 1,2 kg. Det gjør noe med motivasjonen.. Jeg har de siste dagene hatt voldsomt godtesug. Noen ganger klarer jeg meg med en Kindersjokolade.. Andre ganger bare må jeg ha to.. Tror det var flaks at jeg ikke hadde noe i skapet i går.. Endte opp med en Toro rett i koppen sjokolade kopp.. Ikke akkurat det sundeste, men jeg spiser mange epler hver dag - og noen ganger bare må jeg..

Smugkikket på vekta i helga og det så lovende ut! Avventer gledesutbruddet til i morgen.

Tobarnsmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endelig rotet meg til å regne ut kalori formelen din,og jeg ble så glad, for jeg skal opp i 1600 kcal om dagen.Så da har jeg vel spist for lite kalorier denne uka.

Pytt,pytt lærer så lenge jeg lever.....

Er kjempefornøyd med uka,vært flink til å spise sunt,ikke noe snop(jo en coca cola,og den var GOD),oppnådde 13,2 trimpoeng!Så nå må det jo ha skjedd noe med vekta,men mensen kan komme når som helst,og den kan vel ødelegge hele opplegget.....Ja ja pytt pytt,uansett ,ny uke nye muligheter og hvis jeg bare fortsetter som jeg har gjort vil jeg bli slank!

Bra jobba big mama,du viser jo at det er mulig.

Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmamma

Jeg visste det måtte komme.. Har kjent suget i flere dager. I dag har jeg spist iallefall 100 gram sjokolade.. Kjøpte muffins - uten å spise (fristet ikke likevel), samt sjokoladepudding - men den fikk ungene..

Håper veiingen i morgen ikke blir helt ødelagt..

Men jeg føler meg bra nå da.. Fikk stoppet suget. Håper det blir lenge til neste sjokolademumsing.. :-)

Andre som har hatt slike runder..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...