Gå til innhold

Søndagslinken 5 kilo før jul


Gjest Kanella
 Share

Anbefalte innlegg

Helt ærlig: Dette skjønner jeg ikke så mye av. Er jeg den første som starter denne linken i dag? Eller finner jeg bare ikke evt andre som har vært inne?

 

Her i Skien er det deilig vær, overskyet, men ypperlig turvær. Jeg kommer nok til å måtte overse å holde hviledagen hellig - leiligheta mi står og hyler etter litt indretjeneste. Helga har vært fylt med sosiale arrangement, kaloritabellen og leiligheta ser ut deretter. Skal altså prøve å slå to fluer i ett smekk: trimpoeng og ren og ryddig leilighet...

 

Ha en kalorimoderat dag, alle dere som skal ned noen kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - ja du er nok først - prøvde å lage en link men i ren distraksjon på grunn av snøværet ble overskrifta snø i stedet for søndagslink 5 kilo - som jeg opprinnelig hadde planlagt!

Det oppdaga jeg faktisk ikke før nå da jeg så innlegget ditt! Litt artig!

Ha en god søndag!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag vet du, og de fleste av oss er vel litt treigere om morgenen da.

 

Skal holde hardt med 5 kg ned før jul, så "slem" som jeg er og veier meg hver dag (helt håpløst!!), så lover det heller dårlig for morgendagen.

 

I morgen må jeg selvsagt veie og måle meg, men skal prøve etter beste evne å for en ukes skyld ikke veie meg før neste mandag. (Blir nesten like ille som ikke å spise sjokolade, enda jeg går inn i "den" uka!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag vet du' date=' og de fleste av oss er vel litt treigere om morgenen da.

 

Skal holde hardt med 5 kg ned før jul, så "slem" som jeg er og veier meg hver dag (helt håpløst!!), så lover det heller dårlig for morgendagen.

 

I morgen må jeg selvsagt veie og måle meg, men skal prøve etter beste evne å for en ukes skyld ikke veie meg før neste mandag. (Blir nesten like ille som ikke å spise sjokolade, enda jeg går inn i "den" uka!)[/quote']

Driver på og smugveier meg selv innimellom, i dag var det morsomt, men når man har pms og evt menstruasjon, er det jo drepern på motivasjonen. Så jeg veier meg ikke når jeg har pms, men 2 dager etter at mensen har kommet tør jeg å veie meg. Bare tull, selvsagt. Skal jo bare på vekta en gang i uka - men vanskelig å la være... Tror ikke jeg klarer 5 kilo jeg heller, men jeg skal forsøke!

Vi holder jo humøret oppe ved hjelp av disse sidene - i hvertfall hjelper det meg en hel masse, siden jeg ser at jeg egentlig ikke har et eneste problem som ikke en annen også sliter med! Sammen er vi sterke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evalillja

trenger litt puff, vekta mi har "hengt seg opp", andre som har erfart det samme? Prøver nå og øke treningsmengden, og prøve og ikke veie meg for ofte,veldig fristende hver dag da,men sikkert ikke så lurt. ellers har jeg blitt flinkere med salat til hvert måltid, men trenger det lille ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg maa si jeg er glad jeg ikke bor hjemme i Norge akkurat naa, snoe og slaps er pyton! Nei til snoe i lavlandet! ...snoe paa fjellet og andre nyttige steder er ok, men i byen...huff! :) Paa en annen side, jeg savner sesongene egentlig. Her i UK er det jo bare vaar eller hoest ;) Hvertfall siden jeg ikke er her paa sommeren.

 

Slankemessig gaar det knallbra, smugveide meg i dag og det ser virkelig bra ut! Maa bare holde meg paa rett hold i dag. Eneste jeg er litt bekymra for er at jeg skal trene styrke i kveld, men dersom jeg fyller paa med vann og groenn te saa burde det vel gaa greit.

 

Dere faar ha en flott soendag alle sammen! Lykke til den neste uka og, det er bare aa staa paa saa kommer resultatene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt puff' date=' vekta mi har "hengt seg opp", andre som har erfart det samme? Prøver nå og øke treningsmengden, og prøve og ikke veie meg for ofte,veldig fristende hver dag da,men sikkert ikke så lurt. ellers har jeg blitt flinkere med salat til hvert måltid, men trenger det lille ekstra![/quote']

 

 

Sikker paa at du spiser nok da? Kan vaere lurt aa oeke baade mat og treningsmengde om vekta henger seg opp. Drikk masse vann og groenn te og spis masse groent, salat veier lite saa forsoek med noe litt mer massivt; gulrot, kaalrabi, tomat, agurk (det har jeg dilla paa for tiden).

 

Du faar ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skeiet ut litt ekstra i helgen men ikke så alt for mye, så det blir spennende å se på tirsdag hvor mye jeg har gått ned. Har vært flink og trent i dag også, og begynner å komme opp i litt trimpoeng. Tror kanskje jeg har spist litt lite i forhold til all treningen denne uka, men vi få vente å se. Det er forfordelig hvor sugen etter mere godis man blir når man tar en bit sjokolade. Bra butikken var stengt da, når jeg hadde lyst til å kjøpe mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff, denne uka har vært ille..klarer ikke å holde meg unna snop. begynner ny uke i morra da, så får skjerpe meg litt da! det er jo bare 2 mnd til jul..og det går fort!

Så vi får stå på folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har blitt en del vin på meg i helgen det blir jeg vel straffet for når jeg skal på vekten. Synest ofte det er vanskelig om helgen da de andre i familien koser seg med mye godt men det får vel gå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...