Gå til innhold

Julegrisene 09.10.06 (Uke 41)


Gjest oppned

Anbefalte innlegg

Hei, starta ny tråd denne veka eg, håpar det er ok?

 

Forrige veke var hektisk, med haustferie for skulejentene og ein bytur på "ferie" (med tre små på bytur blir det ikkje akkurat ferie...).

 

Både Peppes og McDonalds blei besøkt etter ønske frå dei søte små...

 

Men, i går på vekta hadde eg endeleg sprengt det magiske 80-talet! Ned 0,7 forrige veke, og det er eg kjempefornøgd med etter nokre trege veker med 0,2 i minus. Magen minska ein cm, totalt 6,5 rundt midja no, og det merkar eg på utvalget eg plutseleg har i bukser i skapet....

 

Sola skin, ein flott dag i vente, men kva hjelper det når ein sit inne på eit kontor heile dagen??

 

Ha ei strålande veke alle saman, ser fram til å høyra korleis det går med dåke andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BaconBerta

Gratulerer med sprenging av 80-tallet !! Blir sprudlende glad og positiv av å lese innlegget ditt.

 

Endelig begynner jeg å se resultater også. Startet på 69,4 kg, veier i dag 67,1. Så det er -2,3kg på 3 uker.

 

Ha en flott dag alle sammen - sammen skal vi klare å nå julemålet vårt. Så blir vi de lekreste julegrisene noensinne!

 

Klem fra Jannice

 

--- Står man ved målet angrer man ikke reisens møye og besvær ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

Så sprudlende glade meldinger fra dere da!! Herlig!! ;):)

 

Selv er jeg ikke like sprudlende, sto stille på vekta, men det er jo helt greit altså, for jeg har spist litt usunt nå,,,EN HEL POTETGULLpose i helga, og litt for mye karbohydrater... så det er greit...

 

Nå er jeg , nok en gang, ( 4 runden på 1 1/2 måned) forkjølet... DRITTLEI snørr og når jeg blir sånn så blir jeg så fysen og syns sååå synd på meg selv!!

 

Skal hente meg inn igjen og i morgen skal jeg være ganske fysisk aktiv, skal hjelpe en jeg kjenner i en matbutikk og fylle inn hauger med varer, god trim det ja!!

 

Så da er vekta mi:

 

76,5 kg den... håper jeg kan skryte på meg en halv til en kg neste uke!!

 

Thjoo ho, her skal det smiles og vi skal bli Norges lekreste griser hele gjengen, tett oppi mot jul!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere er fornøyd med uka som gikk. Jeg hadde en aldeles grusom helg som resulterte i 1kg opp istedet for ned, men jeg er jo den fødte optimist så jeg gir meg ikke så lett. Mitt livsmotto er: får en det ikke til så prøver jeg ivertfall en gang til! Det gjelder her og!!!

 

Har kommet godt i gang med trimmen også så det er ingen grunn til at det ikke skal gå bra. Spiser det jeg skal og fordeler det utover 5 måltider til dagen. Borte er alle magesmerter pga fantomsmerter fra en galleblære som jeg fjernet for 5 år siden. og det er bare på grunn av at jeg spiser regelsmessig og sundt. Jeg vet så altfor godt at det er dette som skal til for å være smertefri, men du verden så mye lettere alt går når en må betale for det. Det er jo helt komisk, men slik er det for meg, kall meg hva du vil, men det virker ivertfall. En gang må jeg jo lære og nå er jeg blitt litt voksen ivertfall (ble 40 i vår) så det er jo håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter, i morgon kveld startar spinningsesongen for min del, og DET skal bli godt! Er i betre form no enn i vår då spinninga slutta, så det skal bli spennande å sjå korleis eg merkar det i morgon kveld! (blir vel like sliten som før, tenkjer eg..........men kjempedeilig trening!!)

 

Elles spelar eg i korps, og der er det faktisk mange kaloriar å forbrenna! Fredag er det øving nr to denne veka, og nye "trimpoeng" å henta!

 

Stå på dåke som har hatt stillstand/oppgang denne veka, skal sjå at det løsnar snart!

 

Ha ei fortsatt fin haustveke, sola står snart opp bak fjella her eg sit, men kva gjer eg? Sit på eit kontor til sola har gått ned igjen...

 

Vi "snakkes" snart igjen!

 

Klem frå meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Hei!

 

Oppned, jeg ser du sier at det er mye kalorier å forbrenne på korps..! Vet du hvor mye? Jeg spiller 4 øvelser i uka + øving og litt slikt. Hadde vært kjekt å vite hvor mange kcal jeg forbrenner på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta sto stille i dag, og det samme med magemålet. Men, jeg var forberedt. Jeg var i Bergen hos faren min fra fredag til i går, og hadde null styring på hva jeg fikk servert. Jeg prøvde å legge inn så godt som mulig, og det ser ut til at jeg har ligget ALTFOR lavt hele veien.. Så nå er det på'n med 2000 kalorier pr dag, og nedgangen skal ta litt av igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Oppned' date=' jeg ser du sier at det er mye kalorier å forbrenne på korps..! Vet du hvor mye? Jeg spiller 4 øvelser i uka + øving og litt slikt. Hadde vært kjekt å vite hvor mange kcal jeg forbrenner på det ;)[/quote']

 

Hei HanneMaren!

 

Eg spelar trombone, og på VG sin vektklubb fann eg denne aktiviteten. I GR sine aktivitetar samsvarte antall forbrukte kaloriar/trimpoeng med maling, så eg malar fleire gonger i veka :):D Eg trekkjer frå litt på tida, for det er jo litt pausar innimellom... Kva spelar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det veiedag igjen dere. Og jeg har ENDELIG gode resultater å komme med! Var rett og slett nervøs før jeg gikk på vekten i dag. Men den var på min side og viste 0,8 ned. Og det er kjempebra. Jeg er veldig fornøyd med det.

Kan ikke si at jeg har gjordt så mye annerledes enn de andre ukene, annet enn at jeg var på denne dance-step timen på mandag som gjorde at jeg fikk svetta skikkelig. Så da er det bare å fortsette som jeg gjør nå. 15-1600 kcal pr dag og mest mulig trening

 

Dere ANER ikke hvor glad jeg er nå etter 3 uker stillstand - vet ikke om jeg hadde fiksa en uke til. Selv om jeg hadde innstilt meg på stillstand eller bare litt ned, og bestemt meg på å fortsette allikevel. For jeg ser at kroppen min forandrer seg pga treningen og det er bra!!

 

så her er det endelig noen glade tall:

 

Startvekt 21/8: 76,6

Forrige veiing 5/10: 73,5

I dag 12/10: 72,7 = totalt 3,9 kg

 

Håper det er flere glade der ute ;) Lykkelig klem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

.. det var herlig å lese at du fikk igjen for innsats etter 3 uker stillstand!!

Keep up the good work!!

 

Jeg for min del er skikkelig de-motivert nå, men har klart meg bra igjennom dagen, spist salat nå i kveld fordi jeg var sååå fysen og nå skal jeg legge meg, så jeg ikke blir fristet mer.....

 

Hadde skikkelig karbo-BOMBE dag i går og det angrer jeg skikkelig på, selvom jeg hadde bestemt meg for det på forhånd, det rett og slett ødelegger meg helt, ikke bra!!! Var på barseltreff i dag og rørte ikke kake overhodet, DET er jeg stolt over da, og det gir jo litt "gøtts" til motivasjone min og selvtilliten min!!

JEG KAN HVIS JEG VIL!!!! og jeg vil jo egentlig virkelig dette her da....

 

I morgen starter helgen og jeg er "alene"mor i 6 dager nå, mannen jobber natt og sover dag, så---- tror det kan bli litt tøft, men jeg skal ikke la meg friste!!

 

STÅ PÅ alle julegrisene!! KLEM fra nyenergi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren
Hei HanneMaren!

 

Eg spelar trombone' date=' og på VG sin vektklubb fann eg denne aktiviteten. I GR sine aktivitetar samsvarte antall forbrukte kaloriar/trimpoeng med maling, så eg malar fleire gonger i veka:) Eg trekkjer frå litt på tida, for det er jo litt pausar innimellom... Kva spelar du?[/quote']

 

Jeg spiller trompet/kornett ;) Og virkelig på fulltid..! Spiller i 3 korps og et storband og har 7 elever :D +++...! Så det er en livsstil! Men det er bra du har funnet noe på det! :) Da skal jeg virkelig begynne å føre inn daglig maling i loggen min! Heheh!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelg fredag!

 

Men, har vondt i baken i dag..........var på sesongens første spinningtime i går kveld.... Veldig positivt at formen var betre no enn den var i vår på siste time!

 

Håpar alle får ei flott helg, her er det seminar med korpset og bursdagsfeiring i helga!

 

Vi snakkast over helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dårlig bakside med den treningen gitt!! jeg har gått med gangsperre nå i tre dager pga en treningstime på tirsdag. Fikk løst opp litt etter trening i går mm det bare blir enda verre i morgen.. Puh, vi må lide for denne kroppen der!! haha.

 

Ønsker dere alle, flinke gode medslankere som dere er, en riktig god helg. Med masse god riktig mat og kanskje noen trimpoeng ;)

 

Klem fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...