Gå til innhold

Bindende avtale med meg selv!


Gjest Friskus_jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Friskus_jenta

Hei!

 

Mål: Ned 4 kilo til 15 nov.........

 

Jeg skal egentlig ned mange flere kilo, men har mistet fokus litt for tiden... Setter meg derfor et mål om 4 kilo fram til medio november, for da reiser jeg til syden i tre uker...

 

SKAL SKAL SKAL klare dette!

 

Gi meg motivasjon da dere!!! Noen tips til å ta seg selv i nakken??

 

Skal sies at jeg har gått ned ca 10 kilo siden medio mai (skal ned ca 20 til....)

Har siste 2 mnd stabilisert for å unngå løshud... (livredd for dette)

Sluttet å røyke for 5 1/2 uke siden, og etter dette har jeg klart å holde vekten, men jeg kommer liksom ikke videre!!!!!!!!!!

 

HJELP!!??!??!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei!

 

Det er bra at du setter deg små mål! Jeg har gått ned 20 kg de siste årene (har gått sinnsykt tregt) og mangler nå ca 8-10 kg før målet er nådd. Denne uka har ikke vekten gått nedover, men OPPOVER! Grøss og gru! Så jeg skal inngå noen bindende avtaler med meg selv jeg også. Jeg skal til Cuba i januar og da SKAL jeg ha gått ned i vekt! En avtale jeg har tenkt å inngå med meg selv er å IKKE SPISE GODTERI (sjokolade og potetgull) frem til jul! Fra og med i dag! Det er iallefall verdt et forsøk!

 

Lykke til og kos deg i Syden i november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har vært på spinning i 45 minutt i dag, svetter som en gris som vanlig... he he

Sitter igjen med en kjempegod følelse etterpå, selv om jeg ikke klarer å følge helt enda... har bare prøvd spinning to-tre ganger til nå... Merker at det tar litt tid å bli kjent med sykkelen og hvordan jeg skal fordele kreftene mine på gjennom timen... men det går vel seg til...?

 

I morgen skal jeg holde meg til planen, for neste uke SKAL jeg nedover på vekten!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...