Gjest ielis Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hei på dere!!! Trudde jeg var flink til å drikke vann jeg......til jeg meldte meg inn her og ser at jeg ikke får krysset av alle glassa som er anbefalt hvcer dag :-/ Og en annen ting er at det forstyrrer noe veldig på natta da jeg 2-3ganger våkner av å måtte tisse.....kjeeedelig!!!! Prøver å drikke fra morgen av, men morrakaffen er jo sååå god og fyller nok opp det meste da ja :-/ Har vannflaske og alt det der..............blir jo en ny heldagshobby dette *ler* jaja, nå har jeg vaffal fått "klaga" litt og ikke bare dumt det heller *ler igjen* Noen med samme problem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nydelig Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hm.. Synes å kjenne igjenn den "vaffal" fra nybaktmamma..? Et tips til å få i seg vann er lettsaft uten kalorier. Det neste er vel å nyte kaffen etter å ha spist mat med drikke til.. Litt dårlig til det selv jeg. Nattproblemer forbinder jeg bare med graviditet jeg.. Tror ikke det skal være noe problem i forholdt til 2 liter drikke pr dag egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tyr74 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Drikk mye tidlig på dagen og så trenger en ikke drikke fult så mye om kvelden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tobarnsmamma Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Som overskriften min sier.. Det er vanskelig å få i seg så mye vann. Noen foreslo saft.. Er det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar