Gå til innhold

veiing uke 42


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen. Ute er det fortsatt mørkt. Og jeg kjenner at under dyna er et mye mer fristende sted. Men dagen og uka må begynne, så med litt frokost i magen, og en varm te kopp er jeg klar for en ny uke. Satser på en posetiv veiing denne uka også. Tvi,tvi til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

god morgen! Du er tidlig oppe! Vel er no høst stemmning her hos oss, grått i været, og Brann tapte i går.....

Har sanka trimpoeng i natt med å bære og bysse på lillegull som har feber.....

Håper på positiv veiing denne uken, på onsdag.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jef skaffa meg 6,9 trimpoeng. Skal straks på jobb. Jeg håper veiing denne uken går bra, men.... når jeg føler det går litt bra, er det somregel omvendt..

Lykke til allesammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å gi opp.. Men jeg vil så gjerne ned noen kilo til... I allefall 10 kilo til, selv om jeg helst burde gå ned i allefall 40 til, men jeg vil ikke gifte meg sånn jeg er nå...

Gikk opp 0,7 kilo...

Selv om midjen viste 1 cm mindre, tror jeg ikke på den cm. Jeg gjorde sikkert noe anderledel enn sist..

Unnskyld, men dette er ingen glad mld...

ikke la det gå utover dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

ÅÅÅÅÅ så irriterende å gå opp da! Nett prøvd det og det stinker! Da er det godt å blåse ut litt her inne, sant? Og trenger ikke unnskylde det da..

Men det ser jo ut som du trimmer maaasssse!!!?? 6 trimpoeng tidlig om morgenen? Den trenger jeg oppskrift på......

Men dette kommer du til å klare, selvfølgelig har du gått inn en cm rundt livet, og tenk så mange flere kjoler som vil kle deg på grunn av det!

Hører det er komt en ny butikk i mitt nærområde, så jeg trimmer som en gal ( går tur med vesle gutt) og håper å ta en tur på butikken snart for å snope og prøve......

Når skal du gifte deg?

Lykke til fremover og husk at alle bruder er nydelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å gi opp.. Men jeg vil så gjerne ned noen kilo til... I allefall 10 kilo til' date=' selv om jeg helst burde gå ned i allefall 40 til, men jeg vil ikke gifte meg sånn jeg er nå...

Gikk opp 0,7 kilo...

Selv om midjen viste 1 cm mindre, tror jeg ikke på den cm. Jeg gjorde sikkert noe anderledel enn sist..

Unnskyld, men dette er ingen glad mld...

ikke la det gå utover dere.[/quote']

 

Ikke en bra veiie uke altså. Kjenner den frustrasjonene der altfor godt.

Men ikke gi opp. Legg denne veiingen bak deg, og se fremover. Lett å si/skrive, men slett ikke lett å gjøre, vet det :(.

Likevel....jeg heier på deg, og at du får til et godt resultat til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper litt med støttende ord, gjør det!

Hadde vært fint å passe inn i en fin kjole. Var på en butikk i stad, ikke brudesalong, men de hadde masse fine kjoler der. En som hadde vært kjempelekker som brudekjole faktisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du ble litt oppløftet KL06.

 

Jeg har nå fått veid meg, og uff!

Opp igjen, alt det jeg gikk ned forrige uke + litt, dvs. 700 gr. opp :(

Her må man bare fortsette fremover, og ikke tenke for mye på det som har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Jeg er veldig lite aktiv her inne akkurat nå, jobber så mye disse ukene så det blir ikke noen tid igjen!

 

Har ikke vært 100% flink siste ukene, men med all jobbstress og litt lite mat så klarer vekta å stå still i hvert fall til tross for at noen usunne ting har blitt spist...

 

Satser på "nystart" neste uke da jeg skal jobbe litt mindre. Da blir det bedre og mer mat og tid til trening håper jeg på!

 

Må jo snart starte å prøve kjole!! Må gå ned noen kilo til da i hvert fall!

 

Ha en flott uke alle sammen!

 

Klem Tindrah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Når skal brullupet stå?

Har jo sjønt at eg må kjøpe kjole en stund før, men vil jo helst vente i det lengste til vekt og cm er mest mulig inn / ned.......

Er ferdig på kurs 1 og gått ned 4.6 kg. Får være greit det siden eg ammer...

Har fått omgangsyke no, så blir lite mat......

jaja blir vvel bedre etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du går det fort ned i gjen coco, det blir ikke sittende på lenge.

Trfor ikke jeg skal veie meg neste uke, ble vel egentlig ening med kursleder at jeg bare skal ta målene mine, så det kan blir spennende:)

 

Når det gjelder kjole, så tenkte jeg skulle dra ut å titte på noen kjoler, men kommer ikke tenke hardere på det før rett etter jul tror jeg..

 

God bedring fra omgangssyken:)

 

Lykke til allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...