Gå til innhold

Solsikkegruppa Uke 42


Gjest afrodithe

Anbefalte innlegg

Har fått den dårlige uvanen me å veie meg utenom veiedagen min' date=' har klart meg så lenge me å bare veie meg en dag i uken, men nå veier jeg meg nesten hver dag, må få slutt på d ijen...

[/quote']

 

Må innrømme at jeg gjør det samme... Men er det egentlig så farlig? Jeg registrerer jo bare vekta en gang i uka, "offisielt", og hvis man ser at man nærmer seg en ny "magisk grense", tar man seg kanskje litt ekstra sammen for å nå dit "på ordentlig" også?

 

(selv om jeg da ikke klarte det med min "under 90" - sak denne uka da... :-( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anntj vi ligger ganske likt he he har sitt 77 tallet eg også...så det er spennende på mandag nå for i dag har jeg slanke fridagen min og hart kost meg uten dårlig samvittighet...ps ..det er jo ikke så viktig med poengene bare du går ned....jeg trener på helsestudio med barne pass da er det jo deiligt med fri fra barna i denne timen og to ...billig barnevakt ink, trim:-)kansje det kunne vert noe for deg så får du litt egen tid på deg selv....

 

god helg folkens snakkes på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang med å måle meg - men jeg skjønner jo at det er tingen! Kommer sterkere tilbake der. Hvor måler dere midjemålet? Er det over navlen?

 

Jeg synes det blir for lite å bare måle ett sted "på midten", siden det går litt skrått utover. Derfor har jeg kanskje litt rare målesteder, både rett under bysten, i livet (der det går naturlig litt innover), rundt navlen (hvor det begynner å gå utover igjen) og på det tykkeste, rundt "bilringen" min - som jeg VIRKELIG ser fram til skal bli noe mindre....

 

Men dette kommer jo litt an på kroppsfasongen, hva man synes er er best. Det viktigste er jo å finne ut hva som man blir motivert av å se krympe ;-)

 

Når det gjelder registreringen av midlemål på verktøy-siden, bruker jeg liv-målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nique:

Hm, ja, et kanskje noe i d du sier der, så lenge d gir positiv retning så virker d ikke så galt, men d er den risken å ta når/hvis vekten viser mer en fra forrige rapporterings dag, d blir en liten ned tur, men som du sa d kan godt være d å bare motiverer enda mer til å klare å gå ned til neste rapporterings dag....

 

 

Ha en fin kveld folken! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei igjen alle Solsikker - tusen takk for flotte tilbakemeldinger nå når jeg har vært så flinkt til å trene! :(

 

Joda, jeg har jo noen tanker med det..siden denne uken visste jeg at det ville bli mye selskapeligheter og restaurantbesøk - så da tenkte jeg at det kanskje var litt lurt å være litt ekstra fokusert på å få øket trimpoengene noe, så ikke de sosiale begivenhetene skal få forstyrre livsstilsomleggingen for mye... Har jo selvfølgelig prøvd å velge/tenke magre matalternativer, men det blir jo fort litt vin og et smalt kakestykke som kan "forstyrre" de sunne omleggingene... og ikke har jeg tenkt å bli helt hysterisk i en slik kropps-skrumpings periode, vil både kose meg og nyte med måte og heller kompensere med litt ekstra bevegelse.. OG ikke minst gir det jo meg den flotte bonusen at jeg bygger muskler (kroppen trekker seg mer sammen..) og forbrenningen øker litt..... :)

I tillegg skal jeg jo til London neste uke og da kan det jo være kjekt å ha noe å "gå" på i forkant med å opparbeide seg litt ekstra trimpoeng som både gir muskler og litt høyere forbrenning....

 

Bedre føre var enn etter snar.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...