Gå til innhold

-5 kg til jul..9 uker igjen


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Så flink du har vore Stressine! :- ) Kjekt å høyre... Og til Jente23 og Nordland - synd' date=' men det å`ner seg!! Stå på og ikkje gje opp! Dere er så godt igang no - at kven lar seg vel vippe av pinnene etter ei dårleg veke?

 

Eg gjekk ned - såvidt! Vekta stoppa på 64,8 i dag tidleg, så det er berre 0,2 mindre enn forrige veke! Og eg som har vore så aktiv denna veka ; vore på spinning to ganger, og heile veka har eg mala vegger og lister, i timesvis kvar kveld, så eg har virkeleg vore i aktivitet! Opp og ned av stoler, på med maskeringstape, av med maskeringstape osv.

Så eg er likevel litt skuffa... :- ) Og har vore kjempeflink heile tida. Har spist og drikki det eg skal! Men .... kanskje eg får igjen i dobbelt monn neste fredag?? Håper på det ...

 

Korleis har det gått med resten da? Er kjempespendt ...[/quote']

 

 

Jeg er ny på denne siden, men trenger noen gode råd fra dere som ønsker å gå ned noen kilo før jul!!

Kan noen hjelpe meg med å få fart på forbrenningen??

 

Jeg har gått ned 1/2 kg i uka nå på nesten 2 mnd., men nå er det helt stopp!

Han gått ned 3-4 kg., skulle gjerne gått ned 2-3 kg. til!

Jeg synes jeg er ganske flink, trener på helsestudio 2-3 ganger i uka, går lange turer 2-3 ganger pr. uke.

 

Jeg har spist bare 1100-1200 kcl. om dagen. Dette er nok litt lite, så jeg har forsøkt å spise litt mer f.eks. til lunsj så jeg ikke blir så sulten til middag!

Forsøker å spise mye gulerot og Wasa knackis på jobben mellom måltidene for å holde forbrenningen oppe!

Spiser ikke godterier, drikker ikke brus!

Det jeg ikke vil slutte med er litt vin eller conjakk i helgene!

 

Venter spent på gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også en jente som er 23 år og vil prøve å gå ned 5 kilo før jul:) Jeg begynte å slanke meg 25/10, og veier i dag 60 kilo. Synes det er veldig inspirerende å lese innleggene fra dere som er i samme situasjon.

Lykke til videre alle sammen!

P.S: Jeg skriver nok igjen om en stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

For dere som er nye på denne tråden; vi oppretter ny tråd hver uke for å unngå "rot"! Vår veiedag er fredager (IDAG!!!) og da opprettes en ny tråd. Denne heter "5 kg til jul, X uker igjen", så dere må gjerne hive dere med på denne veiingen! Dersom dere veier dere andre dager enn fredag, kan dere fortsatt være med (men skrive inn vekten f.eks. på mandag eller torsdag)! Det er som regel aktivitet på tråden fra fredag da den blir opprettet til vi oppretter ny tråd fredagen etter!

 

Lykke til alle sammen!

 

Husk; sammen er vi sterke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...