Gå til innhold

Firkløverdamene, mandag 24.oktober!!


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, legger ut litt forarbeide i kveld, da det er travelt her i huset om morgenen, når en familie på 5 skal opp og ut døra.

 

Kcal-inntaket denne uka har ligget mellom 1100 og 1600. ( og 2 dager var jeg på farten, og vet ikke hvor mye jeg endte opp med, men sikkert for mye, da jeg ikke lagde maten selv og hadde kontroll)

 

Ikke har jeg fått trimmet slik jeg har villet heller, av forskjellige grunner, mest unnskyldninger sikkert,men endte opp med 10, 2 trimpoeng, og nå lyser eplet med 28 på treet mitt!!!

 

 

Min vektnedgang med vektklubben;

3.10.2005 : 81,5 (Ca 9 kilo siden påske)

10.10.2005: 79,3 (2,2 kilo ned) ( dette var den uka jeg ikke fikk registrert meg)

17.10.2005: 78.4 (0,9 Kilo ned)

24.10.2005: 78,1 (0,3 kg ned.)

 

Tilsammen 3,1 kg og 3cm

Tvi-tvi............

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe å rope hurra for, 300g, men det går nedover på vekta......

Det som motiverer meg, og gjør at jeg ikke vil gi opp er:

 

1. Jeg vet jeg vil få det bedre med meg selv, om jeg kommer ned på trivselsvekta.

 

2. Jeg greidde å bikke under 80, neste mål er under 75

 

3.Beltet mitt vil snart ikke ha nok hull innover. Har flytta 2 hull innover allerede!

 

4.Tenk på alle klærne som jeg har liggende i skapet og venter på meg! Og mesteparten er ute av mote for lengst, og da må det shoppes.

 

5. Selvtilliten øker i takt med kiloene jeg går ned, og det vil synest på hele meg.

 

6.BMI-en vil snart fortelle meg at jeg er "normal-vektig" og ikke "overvektig"!

 

7. Det som er igjen av pupper løftes og pushes, slik at holdningen vil bli flott som bare det.

 

8. Trim gir overskudd og bedre helse. Jeg vil orke mere. Mindre å drasse med seg.

 

9.Når jeg er ferdig så kan jeg skryte av at jeg har gått ned 90 kilo, etter mine 3 svangerskap!!!

 

10. En seier for meg selv, som jeg kommer til å nyte, på mange måter....

 

Så stå på jenter!!! Dette skal vi klare!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 ned selv om du kanskje var litt skeptisk i utgangspunktet. superbra! da har du jo vært litt flink likevel, da!! :)

 

jeg liker motivasjonslista di. spesielt tanken om at alle klær som snart kommer til å passe, må byttes ut med noe 'in fashion'. Nice!!

 

selv har jeg vært i barneselskap med sjokolade, gele og kake. dro på trening en time først. 'stjal' to skiver med ost på før alle gjestene var kommet. klarte å bare spise én liten sjokoladebit. ingen kake - ingen vaniljesaus. fornøyd!!! etter å ha begynt på GR har jeg gjort ting jeg *aldri* har gjort før :) det går an å ikke fråtse.. vanskelig, ja. men det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå står det på forsida mi at jeg skal veies og måles om to dager.. er litt spent. føler at jeg har vært greit i aktivitet og at jeg ikke har gjort det så verst ift mat denne uka. litt utskeiing i helga, men. håper å få et lite hopp nedover denne gangen. skummelt å ha sånne forventninger, men..

 

syns egentlig ikke livvidda går spesielt nedover. har vel kanskje gått inn et halvt hull i beltet.. skulle gjerne blitt kvitt litt mer mage.. noen lure triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev aktivt med friidrett når jeg ble gravid med førstemann, og hadde vaskebrettmage. Muskler av stål over hele kroppen. Og greide å komme i god form etter nr 1, og delvis etter 2, men etter nr 3 og keisersnitt, bortevekk med alle muskler.

 

Magemusklene har sklidd ut på sida, og brettene på magen har blitt større, slappere og usymmetriske. Har som nevnt tidligere lagt på meg 30 kilo hvert svangerskap, og har hatt store unger, 4, 4,5 og 5 kilo, så det er mye skinn. Hengebuk!

Men skinnfellen har blitt slappere og mere skrukkete, så "fyllet" holder på å forsvinne, og det er jo bra. Og hud har jo en tendens til å trekke seg litt sammen igjen, så vi får se.

 

Når det gjelder hvordan trene mage? Det vet jeg alt om, kan alt om trening, men kan ikke si at jeg har vært flink til å ta tak i dette.

 

Så, skal vi bli enige om å ta 100 sit-ups hver kveld/dag, både rette og skrå, for å se om det hjelper på livvidden og vaskebrettet?

 

Pilates har jo mange fine øvelser for kjernemuskulatur. Har kjøpt meg DVD, men har ikke sett på den ennå.

 

Blir du med eller??

Skal vi bygge muskler sammen???

Og en annen ting; jo mere muskler, jo større forbrenning!! Muskler veier mere en fett, men tar seg liksom litt bedre ut da.....

 

Vi må ikke starte for hardt, så vi blir invalide og støle, men starte i de små...

 

 

 

Heia oss!!!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med! men jeg håper det er 100 til sammen (rette + skrå) - ikke av hver.. tror jeg skal begynne der i alle fall. nå skal jeg spise ei skive - hysteriiiia sulten! og så er det rett i vannretten med stramme muskler, navle gjennom gulvet og au au au!!! skal fortelle om stølheten i morgen :)

 

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...