Gå til innhold

mandagslink for 5 kg før jul


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

Og det gikk ikke noe særlig. Minus 0,3, Kommer til å ta laaaang tid å bli kvitt de 10 kg med denne farten. Har vært fling å trimme sist uke. jeg regner mandag til mandag for meg selv, og er oppe i 16 trimpoeng, men når jeg ikke klarte å styre meg i helga, så er det vel fortjent tenker jeg...

Får stå på denne uka. Skal på fest til helgen, og da vet jeg at jeg trenger en mager uke i forkant, for vet jeg ikke klarer å stoppe etter ett par glass vin.

 

Håper resultatet er bedre for andre her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var det mandag igjen. Har ikke godt så bra i helgen,arrangerte jo fest lørdag .ble alt for mye vin..og snop.. men jeg gikk jo mye også,tråkket nesten hele kvelden. men tror nok ikke vekta har beveget seg riktig vei,får se. har jo veiedag onsadag. men vi er ihvertfall nå igang på ny uke. Lykke til alle sammen.

ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er absolutt fornøyd med vekta, det bør jeg jo være!

 

Vekt denne uken: 63

Nedgang: -1 kg

Trimpoeng: 9,3 poeng

midje: -0,5 cm

kalorier, snitt: 1544

Total cm-reduksjon: 3,5 cm

Total vektreduksjon i 5-kilo-før-jul: 1,4 kg

 

Kjempefornøyd med vekta ja, over all forventning, men jeg har ikke gått mye ned i cm denne uka,og jeg vet hvorfor! Har trent lite styrke denne uka, men har gått endel turer; som jo er bra for fettforbrenninga, men hjelper ikke så veldig på å stramme oppmagen :) Så denne uka må jeg forandre litt på opplegget:

Skal trene styrke i dag, onsdag og fredag, og gå tur før frokost (45 min) tirsdag, torsdag og søndag. Så får vi se om cm-målet også løsner litt :)

 

Lykke til alle sammen!

 

lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skiftet veiedag til idag (hadde onsdag før, men det funket så dårlig teknisk...). Så da er det ikke gått en hel uke siden sist, og vekta var det samme som onsdag. Helt ok, kroppen trengte sikkert å ta seg litt inn etter pangåpningen med 2 kg den første uka...

Ok helg, litt snacks ble det, men ikke mye samenlignet med gamle dager:)

 

Ha en fin dag, og en inspirert uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfamor; jeg er fornøyd med mine 200 gram ned, syns du er flink. Og Lone; Knallbra med en kilo ned!!! og det til tross for vietnamesisk mat og greier! Må ha gått greit den kvelden.

Nå gleder jeg meg til neste veiing, og håper at uka kommer til å gå så lett som bare det :) For neste uke skal jeg ned mer enn 200 gran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd!

 

Ned: 0,7 kg.

midje:inn 3 cm!

trimpoeng: 6

 

Litt kjipt å ha veiedag på mandag, men greit også, for er man flink hele uka så har det jo ingenting å si om man skeier ut i helga. Så denne uka er jeg fornøyd. Enda et godt stykke igjen til ønsket vekt, men det er bare å stå på , og dette er bare andre uka mi, så.. Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag i morgen og gruver meg. Sklei helt ut i går jeg med pizza og smågodt i tillegg til kosemerkene mine. Vi måtte vente i 2 timer før maten kom og da var jeg så sulten at jeg spiste alt for mye. Hadde fylt opp med frukt og drikke, men det hjalp lite når maten kom på bordet. Klarte rett og slett ikke å styre meg. Så da ble det smågodt litt senere på kvelden også. Vi får se åssen det går i morgen. Hvis ikke kommer det flere muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffja.. jeg har også veiedag imorgen.. tror ikke det er noe særlig resultat, spiste litt for mye/feil jeg også i helgen..sjokolade, det er min store svakhet:)

glede/gruer meg jeg..

foreløpig har jeg bare tatt av 0,7 kg, syns det går veldig tregt til å være i begynnelsen, men det er sånn det pleier å være med meg, og så pleier jeg å miste tåmodigheten, men det SKAL jeg ikke denne gangen.. satse på at det kommer litt etter hvert...syns dere alle er kjempe flinke jeg, viktig å ikke miste motivasjonen selv etter en utskeielse eller to!! stå på.. :)

*eileen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noe krøll med innlevering av ukesrapport, og jeg har byttet veiedag til mandag - men!

Litt usikker på om jeg skal legge ut resultater nå? Er det dumt med felles rapporteringsdag på onsdag? Tenkte det var lettere å sammenligne om alle ramset opp målene på samme dag... Men det var bare en tanke - vi kan jo godt rapportere den dagen vi måler oss. Hva synes dere egentlig???

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå holdt på en uke, og er strålende fornøyd med resultatet.

Rett nok tror jeg at jeg var litt "oppspist" da jeg veide meg. Det hadde vært ei helg med mye mat og vin før jeg veide meg, så min reelle startvekt var nok litt lavere. Det betyr jo at jeg ikke har gått nes så mye som 1,4 kg, men hva gjør vel det? Det motiverer iallefall, og det er jo det viktigste.

 

Stå på! Jeg tenker på julekjolen jeg skal inn i - og se stilig ut i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal legge ut resultater nå? Er det dumt med felles rapporteringsdag på onsdag? Tenkte det var lettere å sammenligne om alle ramset opp målene på samme dag... Men det var bare en tanke - vi kan jo godt rapportere den dagen vi måler oss. Hva synes dere egentlig???

 

 

 

Hei Ellen! Jeg synes vi skal legge ut den dagen vi veier oss. Når man har gått ned litt er det arti å legge det ut med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det mandag igjen, og den blir anten bra eller dårleg...i dag so forrige mandag vart den dårleg. Hadde kun gått ned 0,2 og totalt på 2 veker 0,3. ikkje mykje å bli motivert av nei...har fulgt opplegget til punkt og prikke, så blir ganske så frustrert.Fekk lyst å hive innpå alt eg fant, men klarde å late være. Kjekt å sjå at det går nedover med dykk, synst de er så flike med trimpoenga, reint imponert!Eg skal ikkje gi opp. Den 24.12 skal det stå 63 på mi vekt!!!!Stå på, ikkje gi opp om de møter motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med i ca. 2 uker.

Nå er ståa følgende:

178 cm høy

84 kg

midje: 83 cm.

Fra forrige uke gikk jeg ned 700 gr. Men ingen cm i midjen..

 

Hadde vært kult å være under 80 kg før jul. Er operasanger og må inn i en konsertkjole i desember siden jeg har en del oppdrag i rett før jul.. Har bare den som duger, så her er det ingen bønn!

Hadde masse god vin i helga, men neste helg skal jeg prøve å styre meg litt mere. Vanskeligst å motstå rødvinen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er mandagen her igjen har smugtittet på vekten og den viser 0,8 ned, Jippi. Veiedag på onsdag så dette lover jo godt. Bare jeg klarer å holde meg nå da. Det motiverer iallefall når en går ned. Og mitt motto er: alt ned er ned, om det er 0,2 eller mere.... alt teller i dette spillet :).

 

Har vært på trening i kveld step aerobic i 1 time, deilig å svette godt.

 

Det ble ikke bare 1 neve med m i helgen men 3... det er jo så godt.... Ellers så ble det litt poppcorn, mmm deilig.

 

Det er artig å se at dere går ned damer.... er her noe karer og?? det hadde jo vært artig... vel vi får se resultatet på onsdag... er optimistisk i skrivende stund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med ukas resultat ettter 6 uker med nærmest stillstand.

Ned 1 kilo, og 5 kilo igjen før matchvekt. Midjemål redusert med 1,5 cm til 88,5 cm, noe som er litt av en milepæl. Reduksjonen vises godt i ansiktet. Satser alt på en uke til med like godt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...