Gå til innhold

Regne faller, klar for uke 43 veiing (og måling)


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen.

Som sagt forrig uke var ikke noen sukses for meg. Og siste halvdel av uken var jeg veldig slapp.

Men selv om regnet faller ute, kan jeg starte på ny frisk. Sliter med lavt energinivå om dagen (skjer hver høst når det blir mørkere), så i dag starter jeg med ginseng, og håper det hjelper litt.

 

Ønsker alle lykke til med denne ukens resultater!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var denne ukas rapport sendt, med det var rart og bare ta cm, og de var det samme som sist. Skal få mensen en av de neærmeste dagene, så jeg er litt glad for at jeg slapp å veie meg!

har vært flink med treninga da:)

Håper det går bra med dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gr. Og det burde jeg jo være glad for :/

Men det er så rart, jeg føler jeg går opp og ned rundt de samme tallene hver uke...det er mer som stabilisering enn vekt nedgang.

 

Har prøvd å endre litt på hva jeg inntar, men synes likevel det er rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke veid meg denne uken heller ;) Begynner å falle tilbake i noen dårlige vaner også, uff! Men jobber så mye og er så sliten etter jobben! Drar ofte hjem sent kun for å sove for å siden stå opp veldig tidlig å dra tilbake på jobben...

 

Har ikke noe kjøkken akkurat nå heller (pusser opp) så det gjør ikke saken lettere, blir mye hentemat...

 

Men snart er kjøkkenet ferdig och nå blir det ansatt nytt folk på jobben for å avlaste oss andre, så snart er jeg tilbake her på heltid når jeg jobber "vanlig" igjen!

 

Har ikke gitt opp i hvert fall!! Og etter jul skal vi jo begynne å planlegge skikkelig alle sammen, skal vi ikke? :)

 

Dere er skikkelig flinke som klarer å stå på i en hektisk hverdag! Go girls!

 

Klem Tindrah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke gi oss!!

Selv om vi har mye motgang og vondt i oss pga dette, så får vi bare prøve å henge med. Tindrah, opp på vekta med deg, og kom i gang med en god rutine.. Skal ikke si så mye jeg, i dag har jeg spist for mye brød. Skulle spist tre brødskiver mindre, gjort er gjort, men jeg får trøste meg med at jeg var en time å trente i dag, og skal på den igjen i mårra:)

Coco, grattis med 600 ned, sånn opp og ned har det i grunn vært mmed flere har jeg lest, og erfart, vet ikke hva som gjør det. Følger du gr prinsippet, eller har du noe anna du gjør?

Oppmuntrene klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntrende klem KL06!

 

Jeg prøver å følge GR prinsippet. Sklir lit ut av og til, men sånn i snitt følger jeg opp.

Det eneste som skorter veldig mye om dagen er trening. Går og småhangler litt (sånn som man gjerne gjør på høsten).

Blir lissom ikke sikkelig dårlig, tirsdag denne uka tok jeg en "syke dag", hadde vært så dårlig på natten at jeg ikke orket å slepe meg på jobb.

Det er jon også en påkjenning å jobbe som vikar. Håper jo på fast jobb, og var egentlig forespeilet at dette vikariatet kunne bli fast, men nå virker deg som de har ombestemt seg. Da blir man jo litt mot løs også.

Samtidig venter jeg pås var fra et par intervjuer, hvor jobben var fast, men de bruker så lang tid, og det tror ikke jeg er noe godt tegn...

 

Men i kveld skal jeg være hjemme alen, og da skal jeg bare slappe av, og pleie meg selv. Skal lage en deilig salat med avokado annet godt. også tror jeg at jeg skal unne meg en banan split (med mest banan da ,)).

 

 

Så må det vel legges om til vinterdekk i helgen, det går jo rykter om snø til neste uke....

 

God helg alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med jobb er pyton, er i samme sko som deg, bare at jeg har en fast deltid, men vil ha heltid et anna sted. Er ikke så lett å spare el når jeg går på halv lønn..

Går skikkelig på psyken dette å gå og vente, og lete etter flere jobber en kan søke på, og egentlig så er man dritt lei av å lete, kunne ønske man vare litt mer heldig..

Er egentlig tøft dette her, og så stå på for å gå ned i vekt:)

 

Men vi skal klare dette Coco, sant?;)

 

Har du sjekket at du ikke spiser for lite, og spiser du variert nok?

Ikke rett pers til å gi råd, men kan jo forsøke. Kanskje spise hver 1 1/2 time i stede for hver 3 o.l

Et forsøk;)

 

Har kællen som har skiftet dekk i dag jeg da:) Da kan snøen trygt komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...