Gå til innhold

Mandagslinken - Ned 20-30 kg


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen, Godtfolk :)

 

Endelig ukedag igjen (???), og jeg er tidlig oppe, og ikke gråter.

Har bare slappet av i helgen jeg :) Ja, bortsett fra rydding, vasking og handling da. Men ellers har jeg tatt livet med ro :)

 

Hva syntes vi om Slankekrigen igår da? Kult at det var en nordmann som kom tilbake. Men jeg vet ikke helt om jeg liker Andreas 100 %, han virker litt fløtepus liksom. Men han er flink, det er det ingen tvil om. Sykle i 8 timer...........sinnsykt, spør du meg. Nesten så jeg kjenner det i rumpa selv :D

 

Ha en flott dag!

 

Hilsen Gosmal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke har gått siden jeg startet på kurs ørten. Hadde en dårlig magefølelse om at jeg ville gå litt opp, men det ble ørlite grann ned i stedet, og inn en cm på den bredeste delen av magen! Det er mikrolite å snakke om, men jeg er fornøyd, og er på vei! (Hadde det vært andre veien ville vi sagt; ja, men 200 gram teller som ingen ting :) )Har leeeeeeeeeeeeenge igjen til jeg når målet mitt, men det er en start. og i morgen skal elipse maskinen komme, da forventer jeg sus i serken og mengder med svette!

 

Singel

Høyde 168 cm

Startvekt 84,5 kg

Vekt nå 84,3 kg

Mål 67 kg

Meny 2, 1600 kcal

Startdato 17.10

Cm -1

 

Blir så motivert av slankekrigen! Utrolig som de har forandret seg i kroppene. Har ikke fått fulgt med fra starten, men heia Norge likevel. Og Andreas er heller ikke min favoritt... (Han derre Oliver som stakk nesen litt innom i går var jo ikke så værst å se på, kanskje det hadde vært en ide å fa med han videre :)??)

 

Ha en super mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Men kanskje ikke den beste i går. Jeg likte andreas kjempegod til å begynne med, men det har dabbet noe av ja. Men syns det er fint på hannes vegne at han har funnet noen da, Det er ikke enkelt når du er så stor som det han var/er.

 

Vekttapet deres var ikke det mest inspirerende, men jeg skjønner litt enklere at alle går på "platåer" Det er ikke bare jeg som gjør det.

 

I går var jeg på jobb. Jeg jobber på en butikk og vi kulle gjøre om til julebutikk....

Jeg hadde ikke med meg matpakke, så jeg spiste pizzan, som ble servert, ostepop, sjokolade osv og masse aV det. men jeg ha gått ned 1,1 kg denne uken. Snope jeg spiste i går slår vel ikke ut før i morgen eller overmorgen, men skal ta det igjen med å trene. Disse sidene er fenomneale.

 

Før når jeg har slanket meg og så hatt en dag hvor jeg har spist noe jeg ikke skulle ha spist så har jeg bare sluttet for nå "var det gjort"

 

MEN nå skjønner jeg at en dag er ikke resten av livet mitt. om jeg spiser noe ikke jeg skal kan jeg ta det igjen senere, akkurat som vekttapet mitt ikke kommer til å skje over en dag.

 

Disse siden er så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig sulten idag, helt merkelig. Rett før jeg dytter i meg hva som helst. Men foreløpig har jeg kun dyttet i meg 1 banan og 4 plommer, men jeg vil ha MEEEER. Har nok kanskje spist litt lite generelt idag.

Uff og uff.........jeg får bite tennene sammen. Snart til for mellommåltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er veie dag...

 

32 år Gift 1 sønn på 6 mnd

Jeg har ikke målt cm tidligere men gjorde det i dag.. Hvis de stemmer er de:

Midje: 102

Rumpa mi er 144

Målte ikke annet.

Man jeg tror jeg har krympet godt på cm for det beste er at jeg allerede er gått ned 1 klesstørrelse -> 48.. Det er motivasjon det!

 

Så status er:

Start:103

Start str. 50

1. uke - 1

Denne uke - 1

Så jeg er på 101 og nærmer meg 1 del mål under de 100!!

 

Disse sidene er fantastiske til motivasjon.

Jeg kjenner igjen sultfornemmelsen, den hadde jeg sist uke. Og du er flink Gosmal hvis du klarer deg med frukt!!! Jeg tapte den kampen:-( men unnet meg bare bitte litt.. og jeg gikk jo ned allikevel..

Jeg har ikke trent noe i dag..:-( Det er for sløvt så jeg skal ut imorgen i iallefall 2 timer rask gange helst med innlagde intervall med løping.. Hvis jeg får barnefar til å se etter minsten:-)

 

Håper alle er klare for en ny uke i "slankekrigen":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke gått ned et gram denne uken veier fortsatt 82,3 kg men jeg hadde gått ned 1 cm rundt livet. Det må jeg vel være fornøyd med. :confused:

 

Ellers kommer jeg ikke igang med noe særlig går bare rundt og syns synd på meg selv siden jeg ikke røyker lenger, av og til lurer jeg på om det hadde vært bedre og begynne og røyke igjen å bli sånn tålig normal igjen.!! :)

 

Men jeg er glad for at vekten ikke har gått opp i hvertfall. Og dere er en veldig motivasjon selv om jeg ikke har kommet i gang så leser jeg hva dere skiver hver dag. Er medlem i VGs vektklubb og det er ikke sånn som her at du kan skrive med andre og få hjelp til ting en lurer på helt topp. Tror VGs "panikksider" har hatt de samme artiklene siden jeg ble medlem og det er over 2 mnd siden. Det eneste er at der får en trimpoeng for husarbeid og faktisk også Sex! :)

 

Forresten så har dere vært veldig flinke :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Nå er det ny uke ja. Har veie dag i mårå jeg..Å så spennende både gleder meg og gruer meg til å gå på vekta. Håper på å ha tatt av minst 500g, men det ser jeg jo i mårå. (:

Har ikke spist noe snop denne uka.... Konge (:

Har heller ikke veid meg denne uka, tror aldri jeg har gått så lenge uten å veie meg før ...

Blir litt skuffet hvis jeg ikke har gått ned noe. Har satt meg et del mål på 5kg før året er omme.

Dere får stå på alle sammen, ...

Lykke til (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...