Gå til innhold

solsikkegruppa uke 23


Gjest aina37

Anbefalte innlegg

heisan og oppsan

i dag morges var jeg 78,1 faktisk ikke gått opp eller ned etter en gedigen utskeielse dag på lørdag og er fornøyd med der, har sett 77 tallet mangen morgener så håper på til neste mandag....det som er rart er at jeg kjenner jeg har vann i kroppen så skal ta det igjen til neste mandag:-). cm går det seint med på magen men ser jo godt at jeg går ned alle andre plasser som ikke kan måles ..det e så kjekt når folk som jeg kjenner ser det godt og komitere det :-)...så mine mål er da

 

klarer jeg ti kg til nå så er jeg på normalvekt (bmi)

 

78.1 kg

103 cm på ene magen magen;-)

17,6 trenins poeng

bmi er 29 (overvektig)

 

bmi var 32,3 for 1,5 mnd siden , må ner til 68 kg da er jeg normalvekt

 

er spent hvordan det går med dere andre nå......spesielt annetj ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er kommet litt lenger enn uke 23 altzå :(

 

Jeg er spent på ikveld, har sett 86 tallet flere ganger denne uka, men føler alikevel jeg ikke har vært så flink denne uka, så gruer meg litt, hm..

Håper bare ikke vekta har gått opp, d blir nedtur d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

God mandag alle sammen!

 

Gratulerer Aina med flott resultat når du virkelig har kost deg så mye :) - kjempebra at du ikke har gått opp... og jeg er sikker på at du vil få fine resultater neste uke når det blir en mer "vanlig" uke for deg!

(Nå er vi forresten i uke 43, så kanskje du kan endre trådoverskriften til riktig uke nummer??)

 

Nå er jeg ganske fornøyd med mine egne resultater denne uken! Vekten stoppet på 80,2 kg og det er ned 1,4 kg denne uken! Hurra! :(

 

Målene er:

Midje 89,5 cm (ned 1 cm)

Hals 35 cm (uforandret)

Bryst 99 cm (ned 1 cm)

Ende 104,5 cm (ned 0,5 cm)

Lår 59 cm (ned 1 cm)

Arm 33 cm (uforandret)

 

Trimpoeng: 39,5!! (Tror nok jeg blir ukens trimdronning!!...:))

 

Da jeg startet denne livsstilsendringen var min BMI på 30,8 og er nå gått ned til 28,4! Jeg er på god vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja, det har jeg mistet denne uka. Nå er jeg 77,8 - det betyr at jeg akkurat bikker fra fet til overvektig i BMI utregninga. Må ned på 64 tallet for normalvekt - og det er målet før sommeren en gang. Men jeg er allerede halvveis til delmålet - 10 kg før jul - var målet da jeg begynte midt i september - og nå har jeg mistet 5,1 kg.

 

Og, ja aina - magen skrumper ikke stort her heller - etter tvillinggraviditeten har det blitt mye daukjøtt - og jeg må nok vurdere mageplastikk. Her krymper alt, men hengemagen blir bare verre når jeg går ned i vekt. - og så må jeg bare si at jeg går på treningsstudio 2-3 ganger i uka - så blir de minste passet og mor får trent litt i fred (for det meste ----spinning,power, mageøvelser)- hvertfall når vi alle er friske.

 

Lørdag kveld kom mensen tilbake også - så nå føler jeg at kroppen er i ferd med å bli min egen igjen (trenk da var tvillingene 11 mnd og 11 dager).

 

Hadde ikke tid til å føre regnskap fredag og lørdag, men fikk 16,6 trimpoeng - uten at den mest krevende jobbingen gir poeng.

 

Synes det er utrolig hyggelig her i solsikkegruppa - og så mange iherdige og flinke slankere. Stå på videre alle sammen.

 

For kommende uke er målet 77 blank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supre resultater både afrodithe og aina37!

 

Er aldri så lite misunnelig.

Trodde nok det skulle synes bedre både på målebåndet og vekta i dag. Det er så lite motiverende at kroppen tviholder på kiloene selv når du vet du har gjort det meste riktig... Nå syns jeg snart det er min tur å ta et skikkelig jafs nedover, grr!

Men jeg vet jo at jeg har lett for å fungere slik, total stillstand flere uker før noe plutselig løsner.

 

Talla mine i dag:

Vekt: 82,6 (ned 0,3)

Midje: 97 (ned 1)

De andre måla uforandra.

Trimpoeng: 16,3

 

Så er det på'an igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det skulle være rare forskjellen på vekta i dag, siden forrige veiedag var sist fredag (jeg måtte forskyve pga reisen til Athen) - MEN vekta viste faktisk 90,3 kg, og det er en halvkilo ned!

 

Fikk ikke tatt alle mål, det gjør jeg til uka, men midjen var gått ned én cm til, til 92.

 

Så det går utrolig nok riktig vei, selv om helga medførte seg litt utskeielser og "trøstesjokolade" - blir så søtsugen når jeg får mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullalulla

Mitt resultat denne uka var 75,5 (minus 0,9). Dette er jeg fornøyd med etter stagnasjon lenge - faktisk noe opp innimellom også.

 

Pinkie - hvor lenge er du ute av senga før du spiser frokost?

 

Jeg har merket nedgang nå denne uka etter at jeg begynte å spise frokost innen 1 time etter at jeg står opp. De tidligere ukene har jeg ventet i over to timer. Er dette noe du kan endre på også kanskje - eller er du kjapp med frokosten?

 

Ellers har jeg ikke fått skrevet ned målene mine - skal prøve å få notert det til i morgen.

 

Vekt 75,5 (ned 0,9)

Trimpoeng 12,3

 

Fortsett den gode jobbinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Jepp, jeg fikk det til... :(

Gjorde meg en liten øvelse ved å redigere hovedteksten for forrige ukes tråd - som jeg åpnet for gruppen...

 

Jeg gjorde som følgende: klikket meg inn for å redigere på innlegget mitt som jeg ville ha redigert/endret...

 

På toppen av det grå feltet hvor min opprinnelige melding kommer frem... står det Årsak til redigering: (da står det et hvitt felt hvor vi kan skrive hva som er årsaken til redigeringen - dette kommer da frem helt nederst på slutten av innlegget når redigeringen/endringen er ferdig lagret.. )

 

Like under Årsak til redigerings feltet står det:

Tittel: Her gikk jeg inn å skrev endringene for forrige ukes hovedtråd...

 

Videre kan vi jo selvfølgelig kan vi redigere i teksten inne i selve innlegget...

 

Bare husk å trykke på Lagre endringer - knappen.... da skulle det gå greit..!

 

Lykke til - håper jeg har klart å forklare dette på et vis... Om ikke... spør igjen...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se d, da var enda -0,6kg borte !

Må vel si meg ganske fornøyd me -0,6kg altså, hadde jo den store utskeielse festen på fredag og, så, ja, fornøyd jeg :)

 

Midjen har gått ned -0,5cm, å er nå på 105cm (afrodithe, du glemte "komma 5" på sist uke) Målet er ijalefall 105cm denne uken..

 

Ellers så har jeg klart å gå opp +0,5cm totalt..

Ikke fornøyd me mine 10trimpoeng, men d ble jo fint lite trening på lørdagen (dagen derpå) Hehe... Så får prøve å stå litt extra på denne uken :)

 

Ellers må jeg si at det er litt deili å endelig bare ha en BMI som sier "overvekt" ikke "fedme :)

 

Så vit jeg kan se, så har alle som har skrevet inn ukens resultater hatt en bra uke,

Vi er flinke dere! ;)

Stå på alle Solsikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullalulla: Takk for tips! Jeg har også hørt at du må spise litt om morgenen for å sette i gang forbrenninga.

 

For meg har det aldri vært noe tema, jeg går rett fra badet til frokostbordet. Venter jeg mer enn en time med frokosten blir jeg uvel og kan like gjerne gå å legge meg igjen. Sånn er det med den saken. Men veldig hyggelig av deg å prøve å finne årsaker til stagnasjonen min.

 

Dette er ei super gruppe til å støtte hverandre, klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

1solsikke 34 år, høyde 175 cm, 93kg, Mål: 85 kg til jul, Internett-kurs

Uke 39 Vekt 94,9 (opp 1,9 kg), Midje 87 cm,

hals 36 cm, overarm 38 cm, bryst 105 cm, ende 107 cm, lår 75 cm

Uke 40: vekt er 93,3 (ned 1,6 kilo), Midje 82cm (ned 5 cm), hals 34 cm (ned 2 cm), arm 36 cm (ned 2 cm), bryst 100 cm (ned 5 cm), ende 108 cm (ned 1 cm), lår 73 (ned 2 cm) Totalt krympet 17 cm!!! KRYMPEDRONNING UKE 40

Uke 41: Vekt 95 kg (opp 1,7 kg)

UKE 42: Vekten har gått oppÂ…

UKE 43:

 

Pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

Uke 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

Uke 40: Vekt: 82,9 kg (ned 2,3 kg totalt -1,6 kg) hals: 39 cm, overarm: ? glemt å måle! bryst: 113 cm, midje: 100 cm (ned 1 cm) hofte: 114 cm, lår: 63 cm, legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8. VEKTDRONNING & TRIMDRONNING UKE 40

Uke 41: Vekt: 83,1 kg (+ 0,2 kg), Hals: 38 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm, Bryst: 112 cm (-1 cm), Midje 98 cm (-2 cm), Hofte 110 cm (-4 cm), Lår 63 cm (0 cm), Legg 40 cm (-1 cm) Totalt ned 9 cm. KRYMPEDRONNING UKE 41!

Trimpoeng 17,8

UKE 42: Vekt: 82,9 kg (ned 0,2 kg), Ingen endring i målene unntatt: Legg 39,5 cm (ned 0,5 cm) Trimpoeng: 14,9.

UKE 43: Vekt: 82,6 kg (ned 0,3 kg), Midje: 97 cm (ned 1 cm) De andre måla uforandra.

Trimpoeng: 16,3

 

Nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

uke 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

uke 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

Uke 40: Vekt: 90,9 (ned 0,7 kg), Midje: 94 cm (-1cm), hals: 38 cm, overarm 33 cm, Under brystene 91 cm, Navle: 106 cm, "bilring" under navlen: 115 cm, rumpe: 121 cm, lår (på det tykkeste): 73 cm, legg (på det tykkeste): 43 cm

Trimpoeng: 12,6 trimpoeng

Uke 41: Vekt: 90,8 (- 0,1 kg)

Hals: 37 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm (-1 cm), Under brystene: 89 cm (-2 cm), Midje: 94 cm (0 cm), Navle: 109 cm (+3 cm), "bilring": 117 cm (+2 cm), Hofte: 119 cm (-1 cm), Lår 73 cm (0 cm), Legg 43 cm (0) Totalt ned 5 cm noen steder og opp 5 cm andre steder

Trimpoeng 10,8

UKE 42: vekt 90,8 kg (ingen endring), under bysten: 89 cm (ingen endring), midje: 93 cm (ned 1 cm), navle: 104 cm (ned 5 cm), "bilring": 118 cm (opp 1 cm), rumpe: 120 cm (opp 1 cm), lår: 71 cm (ned 2 cm), legg: 43 cm (ingen endring), hals: 37 cm (ingen endring), overarm: 34 cm (ingen endring)

Trimpoeng: 12,7

UKE 43: Vekt 90,3 kg (ned 0,5 kg) Midje 92 cm (ned 1 cm) Fikk ikke tatt alle mål, det gjør jeg til uka.

 

Sus 48 år, 173 cm, 94 kg

Uke 39, vekten streiket, Midje 100 cm,

Hals 37 cm, Arm 34 cm, Bryst 108 cm, Hofte 118 cm, Lår 60 cm

Uke 40: Syk... uten vekt, ingen endringer i mål

Uke 41: Syk... uten vekt, ingen endringer i mål

UKE 42:

UKE 43:

 

Ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

Uke 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

Uke 40: Vekt 88,6 kg (ned 0,2 kg). Ned 4 cm. Trimpoeng: 9,9

Uke 41: Vekt: 88,4kg (ned 0,2 kg), Midje: 106 cm (ned 1,5cm), Bryst ned 0,5 cm. Til sammen ned 4 cm. Trimpoeng: 12,2

UKE 42: Vekt 87,3 kg (Ned 1,1kg) Midje 105,5 cm (ned 0,5 cm)

UKE 43: Vekt 86,7 kg (ned 0,6 kg) Midjer 105 cm (ned 0,5cm) Til sammen opp 0,5 cm.

Trimpoeng: 10

 

Latte 44 år, 176 cm, 89,6 kg, midje 104 cm, Hals 36 cm, Overarm: 33 cm, Bryst 114 cm, Ende 105 cm, Lår 56 cm. Går på kurs

Mål ned 17kg (ned 7 kg på kurs)

Uke 39: 89,8 kg (opp 0,2 kg), midje 95 cm (ned 9 cm) KRYMPEDRONNING UKE 39!

Uke 40: Vekt 88,8 kg (ned 1 kg), Midje: 94,5 cm (ned 0,5 cm) Hals 36 cm, Overarm: 30 cm, Bryst: 110 cm, Ende: 103 cm, Lår: 54 cm

Uke 41: Vekt 88,1 kg (ned 0,7 kg). Overarm: 29,6 cm (ned 0,4 cm), Lår: 53,2 cm (ned 0,8 cm) bryst: 109 cm (ned 1 cm), midje: 94,5 cm (ingen endring) ende:104 cm (opp 1 cm) og hals: 34,5 cm (ned 1,5 cm)

Trimpoeng ca 15-20

UKE 42:

UKE 43:

 

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm, Går ikke GR-kurs

Uke 39: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

Uke 40: Vekt 79,7 (ned 0,8 kg), Midje 94 cm (ned 1 cm), Overarm: 32 cm, Lår: 59 cm, Legg: 38 cm, Hals: 35 cm, Hofter: 104 cm, u/bryst: 98 cm, skuldre: 109 cm

Trimpoeng: 23 - Tross sykdom!!

Uke 41: Tross sykdom: Vekt: 78,9 kg (ned 0,8 kg), Mindre enn 15 kg igjen til målet. Midjen står stand by – ingen endring.

Trimpoeng: 8-9

UKE 42: Vekt 78,8 kg (ned 0,1 kg). Målet for uken var å holde vekten - så det har jeg jo klart!

Midje 93,5 cm (ned 0,5 cm) Endelig krymper jeg litt.

UKE 43: Vekt 77,8 kg (ned 1 kg) Trimpoeng 16,6

 

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm, Start BMI 30,8 Går ikke GR-kurs

Uke 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

veiedag mandag

uke 40: vekt 84 kg (ned 2,2 kg), midje 94 cm (ned 2,5 cm), hals 36 cm (ned 1,5 cm), overarm 33 cm (ned 1 cm), bryst 103,5 cm (ned 3,5 cm), ende 108 cm (ned 2 cm), lår 62,5 cm (ned 1,5 cm) totalt ned 12 cm!

Trimpoeng 23,4

Uke 41: Vekt 82,8 kg (ned 1,2 kg), Hals: 35,5 cm (ned 0,5 cm), Bryst 101,5 cm (ned 2 cm)

Midje 92 cm (ned 2 cm), Ende: 106,5 cm (ned 1,5 cm), Lår: 61,5 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (ingen endring), Totalt ned 7 cm

Trimpoeng: 25,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 41

UKE 42: vekt 81,6 kg (ned 1,2 kg) Midje 90,5 cm (ned 1,5 cm), Hals 35,5cm (ingen endring),

Bryst 100 cm (ned 1,5 cm), Ende 105 cm (ned 1,5 cm), Lår 60 cm (ned 1,5 cm), Arm 33 cm (ingen endring) Totalt har jeg skrumpet inn 6 cm denne uken

Trimpoeng 30,9 VEKT-, KRYMPE- & TRIMDRONNING UKE 42

UKE 43: Vekt 80,2 kg (ned 1,4 kg) Midje 89,5 cm (ned 1 cm), Hals 35 cm (uforandret), Bryst 99 cm (ned 1 cm), Ende 104,5 cm (ned 0,5 cm), Lår 59 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (uforandret) Totalt ned 4 cm denne uken.

Trimpoeng: 39,5!! (Tror nok jeg blir ukens trimdronning!!... ) BMI 28,4

 

Aina37 37 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Start BMI 32,3 Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 75 kg og 80 kg, Går ikke på GR-kurs, men eget venninne-opplegg

Uke 38: Midje 110 cm, Trimpoeng 15,3

Uke 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg – VEKTDRONNING UKE 39!!!), midje 106 cm (ned 4 cm). Trimpoeng 19,5

Uke 40: vekt 79,7 kg (ned 1,9 kg), Midje: 104cm (ned 2 cm), Trimpoeng 13,1

Uke 41: vekt 78,7 kg (ned 1 kg), Midje 104 cm (ingen endring), Trimpoeng 10,5

UKE 42: vekt 78,1 kg (ned 0,6 kg) kg. Trimpoeng 10,5

UKE 43: 78.1 kg (uforandret), Midje 103 cm (ned 1 cm)

Trimpoeng: 17,6 BMI 29 (overvektig)

 

Tullalulla 36 år, 170 cm

Uke 41: 77,1 kg

Uke 42: Vekt 76,4 kg (ned 0,7 kg)

Trimpoeng 3

UKE 43: Vekt 75,5 (ned 0,9 kg)

Trimpoeng 12,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Gratulere så mye Annetje med strålende resultater denne uken - det nytter å holde ut og ikke gi seg. Du har jo en rimelig travel og hektisk hverdag og da står det stor respekt av at du makter å finne tid til pleie deg selv og dine interesser også midt oppi det hele!

 

Pinkie - Hurra, du har jo gått hele 50% mer ned denne uken enn den forrige! :) Du skal bare se at kroppen din etterhvert har funnet ut at den må gi etter for din standhaftighet og utholdenhet... Det hjelper å være sta! Jeg forstår godt at du synes at du fortjener å se resultater når du har stått på og ikke har villet gi deg, håper inderlig at du får rett i dine antakelser om at du nå vil oppnå store resultater nå når kroppen har begynt å gi etter..!! Jeg krysser fingrene for deg neste uke!

(Prøvde forrsten å sende deg en personlig melding - men fikk som svar at det ikke lot seg gjøre fordi du hadde stengt av for denne muligheten eller evt. at du ikke kunne motta personlige meldinger...)

 

Utrolig bra jobbet Nique når du kan rapportere om en halvkilo ned på tre dager - og det til tross for at du nylig har vært ute å reist! :) Du har nok klart å gjøre gode valg under Athen turen og fått betalt for all gate-travingen! Håper jeg er like flink under London-helgen...

 

Tullalulla - Så flott uke resultat! ;) Det er jo spesielt moro når jeg forstår at du har drevet på en stund og stått litt stille... Du skal bare se at det hjalp å komme til oss... neida, spøk til side, de gode resultatene er nok ene og alene din egen fortjeneste.. og at tålmodighet er en dyd...

 

Ixie - Gratulerer med nok en uke med strålende resultat... :) og det til tross for en særdeles sosial fredag! Du er jammen heldig som ikke har en kropp som staffer deg så hardt for slike festligheter... og det er jo viktig å kunne kose seg innimellom selv om vi er i en "krympefase" av livet.

Håper jeg nå har fått lagt inn korrekte mål for deg, både for denne og forrige uke. Det er veldig godt at dere sjekker og kontrollerer det jeg skriver... her er jo så mye å holde styr på og det er lett å gjøre en feil... Beklager...

 

Jeg takker så mye for supre tilbakemeldinger - det er alltid godt å få ros! ... og vi kan vel aldri få nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist uke hadde jeg gjennomsnitt kaloriforbruk på 1473 pr dag ink. utskeielse (he he hvis jeg sirka fikk med alt jeg spiste)dagen ...lurte veldig på hva dere andre ligger på?

tenker på snitt så skal jeg ikke overstige så mye over 1300 kalorier pr dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Jeg teller faktisk ikke kalorier lenger... :)

 

Jeg tok noen dager å veide og førte dagsrapporter og da la jeg meg på mellom 1500 - 1800 kalorier dvs rundt ca 1600 kalorier.

 

For meg er dette en varig livsstilsomlegging og da kan jeg jo ikke drive å telle kalorier til enhver tid, jeg må kunne leve utfra å vurdere det jeg spiser på øyemål.. Så da startet jeg like godt med å ta kaloriberegningen på øyemål først som sist... og jeg slipper å lure på om jeg har spist litt for mye (får dårlig samvittighet) eller litt for lite en dag (bli stresset for det)... det jevner seg jo ut over tid..

Og så lenge cm forsvinner og vekten er venn med meg, har jeg tenkt å fortsette slik... Jeg sparer jo også en del tid på veiing og føring av dagsrapport i løpet av en dag. Dette fungerer utmerket for meg - og skulle vekten gå opp eller stagnere, får jeg ta noen dager å sjekke om porsjonene mine er blitt litt for store eller for små, så får jeg justere etter det... Hittil har jo dette gått veldig greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg varierer det veldig, men som en tommelfingerregel synes jeg alt under 2000 er OK. Er sjelden eller aldri under 1400. Jeg er jo også blant de tyngste av oss, og det betyr at forbruket er relativt høyt, og jeg går nedover, dog ikke så fort med dette nivået. Skal prøve å leve litt strammere en periode, men det vanskelig nå når det er "høysesong" med mye reising med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaloriforbruk i snitt: rundt 15-1600. Noe mer i helga.

Gikk kurs for et par år års tid sida(?) og ble bedt om å ligge omtrent der. Det funka greit da, og så er det ikke så lite mat at jeg blir skrubbsulten. Øker heller aktiviteten enn å gå ned i mat.

 

Personlig melding: Jeg gikk inn på profilen min, men kunne ikke finne noe der. Har i alle fall ikke bedt om å stenge for det. Har sendt spørsmål til support for å få hjelp med det, det kunne vært OK å ha muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

For å kunne motta og skrive personlige meldinger kan du åpne for dette ved å først gå til hovedforumet.. på toppen av Diskusjons hovedforumet, like over alle de forskjellige småforaene ligger det en linje med diverse klikkbare ord:

 

Søk i innleggene | Endre signatur | Endre profildata | Endre innstillinger

 

Om du klikker deg inn på Endre innstillinger, kan du hake av for å Ha på personlige meldinger.... deretter må du selvfølgelig lagre innstillingene

Da tror jeg det skulle fungere greit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tøft, men litt vaffel tåler du. Jeg titta på oversikten og fikk bakoversveis for kaloriene i en vaffel, men så veide jeg vaflene her hjemme - og de veide under halvparten av det som gikk for en vaffelporsjon - så da var ikke en vaffel så galt likevel. - Har dere vaffel hver fredag? - Kanskje du kan unne deg det den første eller siste fredagen i mnd. - Jo mer standhaftig du er jo fortere går det, men det gjelder å ikke være så streng at en sprekker totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier ikke en vaffel plate 100g? Har aldri prøvd å veie d siden vi bare har d på jobb.. Har d fast hver torsdag.. å hver fredag har vi noe ant en vanlig brødmat.. bytter på pølse, karbonade, taco, å gryterett. Vil heller klare meg uten vaffel å heller ha d lille extra vi har til mat på fredagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville egentlig bare ønske alle sammen ei fin kveld, å lang å deili helj, åzå får vi håpe på at ikke bare blir stygt vær hele helja, så vi kan få litt flere trimpoeng alle sammen :)

 

Mitt mål denne heljen er å ikke spise mye godteri, sikkert litt vanskelig når jeg skal på home party ikveld me bare jenter, hehe,

det andre målet for helja er å samle sammen 7 trimpoeng,

1.9 trimpoeng er i box, så har 5.1 ijen, det burde jeg klare fint!

 

Men da håper jeg dere alle får en strålende helj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...