Gå til innhold

Kampen mot kiloene


Gjest Suline

Anbefalte innlegg

Kampen mot kiloene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei!

I dag starter jeg på min ørtende slankekur og håper at dette blir den siste.

Er 160 høy og veier 65,9 kg, har vært oppe i 83kg. Hadde lyst til å starte en klubb som ikke bare varer til jul, men med mer langsiktige mål. For jeg synes det er lettere å gå ned i vekt, enn å holde vekten. Håper på en varig endring av livstil. Tenker flere som meg, så hadde det vært koselig om vi kunne motivere hverandre. KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil endre livstilen min, sånn at eg får gode vaner å slipper å tenke på vekta heile tida!

Eg har aldri gått på slankekur og har ingen plana om å begynne heller.. blir berre tull av det! Men er ikkje førnøyd med kropen min som den er heller..

 

Eg begynte 02.10.06 med å tenke på ka eg spise uten å ha streng diet og begynte å trene, nåke eg aldri har gjort før! veldi greit med kaloriutregningen og trimpoenga her! klarer å følle med då , du blir meir bevist på ka du spiser, å lærer ka som er lurt og ikkje!

 

Idag er eg i godt humør, har veie dag idag å vekta viste 68.4

 

Startvekt 70.1

 

Men av og til blir eg veldi negativ og sur, då kan eg trenge nåken som kan gi meg nåken go`ord og ett lite spark bak! Å då e desse sidene heilt fantastiske å ha!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja, det står mye motiverende på disse sidene. Vi er mange i samme "båt".

Det finnes mange jojo slankere i verden. Snakket med ei dame som forsker på slanking/overvekt, hun sa at under 10% av de som går ned i vekt klarer å holde vekten. Det er skremmende, men samtidig blir jeg mer motivert. Nå vil jeg bli med i 10% gjengen. Det er fryktelig vanskelig å holde vekten, jeg føler meg som en narkoman/matoman. Maten har overtaket og det er en veldig dårlig følelse. Hvordan er planen din videre for å nå målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planene mine framover er vell å ikkje komme med dårlige unskyldninger til å ikkje trene eller spise sunt, vanskli av og til!

Ellers må eg berre holde humøret oppe å fortsette med det eg holder på med!

Det vil sei, å spise 4 ganger om dagen og trene mest mulig!

Siden eg blei medlem her har eg begynt å spise frokost nåke eg aldri har gjort før og aldri har likt!

No må eg ha frokost!! sulten når eg står opp nåke som e heilt nytt for meg!

Ka er planene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...