Gå til innhold

ny på tråden


Gjest sunchild

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg gifter oss august om litt under ett år er så spent hihi.

Men som så mange andre er det jo noen uønskede kg som skal taes av da, man har likssom det bildet i hodet om å se ut som den prinsessa på den o store dagen..:-)men har ikke turt prøve påkjole ennu....:-)

Blir kjempemotivert av å titte på sidene deres og det blir spennende å følge alle sammen i tiden fremover! Håper vi kan hjelpe hverandre litt på denne tråden og komme med tips og råd for det er jo vannvittig mye å tenke på når ett bryllup skal ordnes:-)

Er selv bosatt i Oslo-noen flere her fra Oslo?Lurer nemlig fælt på dette med kjole og hva som lønner seg- flere sier det nesten lønner seg å kjøpe kjole kontra å leie for det er blitt så veldig dyrt å leie samt at utvalget jo seff er bedre ved kjøp...noen tanker eller innspill på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så spennende med bryllup i august, det går fort dit! Jeg gifter meg i juli og gleder meg veldig :) Bor på Lørenskog forresten.

 

Jeg fant drømmekjolen min med en gang og kjøpte den brukt, så den henger i skapet til foreldra mine (tør ikke ha den her hjemme, jeg har jo lyst til å ha den på hele tiden :().

 

Kunne du tenke deg å kjøpe brukt? Det er masse fine kjoler som ligger ute, og du kan spare masse penger på den måten.

 

Å leie er dyrt, og det er dårlig utvalg. Men det kan jo hende du finner drømmekjolen blant de få som er da.. Hvis du leier så slipper du å lure på hva du skal gjøre med kjolen etter bryllupet, det vet jeg det er mange som tenker på.

 

Skal du kjøpe helt ny, må du nok regne med å betale 15-20.000 for kjolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe kjole og regner med å kjøpe en ny. Trenger ikke å kjøpe en til 15-20.000, finnes mange under 10.000, men det spørs jo hva slags kjole man ønsker da...

 

Jeg kommer å kjøpe i sverige tror jeg. Jeg vil ha en enkel kjole og de jeg har sett på ligger mellom 4.000 og 8.000 kroner ;)

 

Jeg bor også i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis til dere begge som skal gifte dere!spennende tider i vente:-)

vi har akkurat sikret oss lokale og leter nå etter fotograf da er likssom ting litt på plass og så kommer alt det andre etterhvert..:-)

 

har kikket en del på nettsidene og kjoler som er ute i butikkene nå og fant en helt fantastisk m synes prisen var altfor stiv herregud tenker jeg det er jo bare en dag og en kjole så får legge lista litt lavere hihi. i utgangspunktet ønsker jeg meg en litt spesiell kjole, en blanding av litt såann alveaktig og type middelalderkjole hvis det gjør seg forståelig...?ellers vært i en butikk og bare tittet der fant jeg også en j likte veldig godt m den lå jo også på over 10 000.

har ennå ik turt prøve på så når j kommer dit kan det jo hende jeg ender opp en helt annen type kjole er jo så vanskelig å vite hvordan de ser på en...men har litt nerver for å gå og prøve på altså det må jeg bare si- sikkert sammenheng m at jeg jobber m å ta av de dumme ektsra kiloene nå så blir nok å vente til over nyttår før jeg tør prøve noe kjenner jeg meg selv rett hihi:-)

 

B79:heldiggrisen som fant kjole med en gang!!skjønner godt du måtte ta den ut av huset ditt hihi j ville sikkert tatt den på annenhver dag så kommer nok til å følge ditt eksempel den dagen j er så heldig å finne kjolen hihi. tok tipset ditt om brukt og kikket på finn der lå det jo masse:-)men leter jo som sagt etter en litt spesiell kjole så hadde ik hellet m meg m det som ligger der ute nu men det kan jo plutselig dukke opp

 

 

tindrah:hvorhenne i sverige tenker du kjøpe kjole?er de så mye billligere der enn i Norge?regner du med å ta flere turer sånn med tanke på tilpasning av kjole osv osv?

 

hm til sist dumt spm m jeg får faktisk ikke smileys fjes inn i teksten min....bare på tittellinja..... noen som vet? (rødme rødme for det er jo sikkert bare ett tastetrykk ik sant hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Velkommen i gjengen som slankende vorende brud!

Skal gifte meg i august 07 og vil ned mest mulig til da....

Holder på med kurs 2 på GR. det går saaaakte men sikkert nedover, så det er jo kjækt med tanke på kjole kjøp, og prinsese dagen hihi.

Hva gjør du for å gå ned da?

Blir kjækt å følge deg mot den store dagen, kan sikkert utveksle tips med både slanking og planlegging :-)

Lykke til og håper å høre fra deg

ps er vestlending jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen som slankende vorende brud!

Skal gifte meg i august 07 og vil ned mest mulig til da....

Holder på med kurs 2 på GR. det går saaaakte men sikkert nedover' date=' så det er jo kjækt med tanke på kjole kjøp, og prinsese dagen hihi.

Hva gjør du for å gå ned da?

Blir kjækt å følge deg mot den store dagen, kan sikkert utveksle tips med både slanking og planlegging :-)

Lykke til og håper å høre fra deg

ps er vestlending jeg da....[/quote']

 

 

så hyggelig da med augustbryllup grattis så meget!:-)

blir koselig å følge med hvordan det går med "koneklubben" fremover hihi

 

Med tanke på hvordan gå ne i vekt har jeg slitt med dette lenge og gikk nærmere ett halvt år på atkins uten å gå ned noenverdensting- det er jo en diett som i startfasen er ganske restriktiv så det ble bare teit og fant ut at jeg ville slutte m det og heller gjøre det på den "gammeldagse" måten og spise oftere og sunnere og bevege meg mer. så har egentlig akkurat bynt- tre uker siden er det vel nu-men ting går så tregt å tregt.....sukk sukk....har nok litt med at kroppen måtte tilpasse seg ett annet spisemønster men likevel...er lett utålmodig som person så lett for å "gi"opp når jeg ik ser resultat på en-to-tre så må virkelig jobbe med meg selv nå fremover:-)

 

men det å gifte seg er jo ganske stor motivasjonsfaktor da hihi

spiser nå ganske ofte og føler selv jeg spiser sunn mat m mye frut og grønt og så er jeg veldig glad i å danse så det har jeg gjort nesten hver dag den siste måneden haha nettopp derfor ganske frustrerende å bare gå ned 1/2 kg siden start for synes selv jeg har vært ganske flink både med kosthold og med trening.

 

lurt litt på det der m kurs dn siste tiden- er det lettere å motivere seg selv når man er på sånn kurs synes du?og hvor mye ligger de på sånn prismessig?

 

er absolutt med på å utveksle tips og råd- det kommer vi til å trenge i tiden fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunchild:

Jeg kan bare tre smilyes. Skriv sånn som på mobilen, den grønne får du ved å skrive : og D, blunke med ; og )

 

Jeg synes ikke det var så ille å prøve kjole, men så jo selvfølgelig de kiloene jeg ønsker å få vekk da.. Men kjolen går ut der jeg går mest ut, så det var jo greit, hihi. Og livet ble snurpa sammen;)

Det er bare en ulempe med å falle for den første brudekjolen jeg så, og det er at jeg ikke har fått prøvd andre! Skulle gjerne brukt en dag å trippa rundt i forskjellige kjoler:) Så gled deg til kjoleprøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma
så hyggelig da med augustbryllup grattis så meget!:-)

blir koselig å følge med hvordan det går med "koneklubben" fremover hihi

 

Med tanke på hvordan gå ne i vekt har jeg slitt med dette lenge og gikk nærmere ett halvt år på atkins uten å gå ned noenverdensting- det er jo en diett som i startfasen er ganske restriktiv så det ble bare teit og fant ut at jeg ville slutte m det og heller gjøre det på den "gammeldagse" måten og spise oftere og sunnere og bevege meg mer. så har egentlig akkurat bynt- tre uker siden er det vel nu-men ting går så tregt å tregt.....sukk sukk....har nok litt med at kroppen måtte tilpasse seg ett annet spisemønster men likevel...er lett utålmodig som person så lett for å "gi"opp når jeg ik ser resultat på en-to-tre så må virkelig jobbe med meg selv nå fremover:-)

 

men det å gifte seg er jo ganske stor motivasjonsfaktor da hihi

spiser nå ganske ofte og føler selv jeg spiser sunn mat m mye frut og grønt og så er jeg veldig glad i å danse så det har jeg gjort nesten hver dag den siste måneden haha nettopp derfor ganske frustrerende å bare gå ned 1/2 kg siden start for synes selv jeg har vært ganske flink både med kosthold og med trening.

 

lurt litt på det der m kurs dn siste tiden- er det lettere å motivere seg selv når man er på sånn kurs synes du?og hvor mye ligger de på sånn prismessig?

 

er absolutt med på å utveksle tips og råd- det kommer vi til å trenge i tiden fremover:-)

Ang kurs kan jeg anbefale det på det sterkeste!

Det koster 1690, og er kjæmpe motiverende. Du får også veldig god oppfølging og mange nyttige råd. Viste du f.eks at en appelsin inneholder hele 113 kalorier?

Jeg er ferdig med kurs 1 og begynt på kurs 2 GR aktiv kurs. Mitt største problem er nemmlig trimmen. Er no godt inne i kaloritelling og fornuftige matvalg!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal vurdere sånn der kurs ja for syntes dette går så ufattelig tregt!!har gått ned 0,7 kg siden 16 oktober-dette kan vel ikke være normalt?Skal det virkelig gå så sakte?? Ligger på 1600 kcal om dagen men er ganske aktiv-opptil 20 trimpoeng i gjennomsnitt per uke- bør jeg spise mer da?

haha nettopp derfor jeg bude melle meg på sånn kurs for der veileder de jo individuelt:-)

 

Hvordan har helgen deres foressten vært?skeiet ut med smågodt på lørdagen men prøver å ta det store bildet og ta det for det det er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømme kjole:(nesten) Korsett liv, men stort skjørtog slep,med trompet, kanskje litt gjennomsiktig/eller i silke armer, men allikevel en bra utrigning. Og med mønster på tre steder på skjørtet, og på et visst sted på korsetten. Gjerne krem farget.

 

Men jeg tror det blir for dyrt...

 

Kan jeg dra innom å titte på blomster alt nå, eller på bilder blir det da, selv om det er en stund til, bare for å få pris overslag?

Eller er det teit?

For de som ikke har fått det med seg, skal jeg gifte meg i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømme kjole:(nesten) Korsett liv' date=' men stort skjørtog slep,med trompet, kanskje litt gjennomsiktig/eller i silke armer, men allikevel en bra utrigning. Og med mønster på tre steder på skjørtet, og på et visst sted på korsetten. Gjerne krem farget.

 

Men jeg tror det blir for dyrt...

 

Kan jeg dra innom å titte på blomster alt nå, eller på bilder blir det da, selv om det er en stund til, bare for å få pris overslag?

Eller er det teit?

For de som ikke har fått det med seg, skal jeg gifte meg i juli.[/quote']

 

Har du funnet drømmekjolen, eller var det en beskrivelse av den? Høres fin ut:)

 

Klart du kan stikke innom blomsterbutikken nå! Jeg har tenkt å gjøre det snart jeg også, surfer litt på nett forløbig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en jeg har tegnet på en måte, har ikke tittet etter kjole ennå jeg:)

Har du noen bra sider til å titte på blomster da? Jeg har forsøkt å titte på nett, men synes det er vanskelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en jeg har tegnet på en måte' date=' har ikke tittet etter kjole ennå jeg:)

Har du noen bra sider til å titte på blomster da? Jeg har forsøkt å titte på nett, men synes det er vanskelig:)[/quote']

 

På bernzonsblommor.se sitt bryllupsgalleri er det mange brudebuketter.

Jeg har funnet noen jeg liker iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...