Gå til innhold

Sunnisene - uke 43


Gjest heikik

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Håper dere har hatt en bedre uke enn meg.

Syke barn + syk selv -> ikke forenelig med sundt kosthold!

Det er stort sett samboeren min som har stått for matlagingen denne uka og både han og jeg er enige at noen gourmetkokk er han ikke!

Mange lettvinte løsninger som pizza, pølser osv.

 

Kan kjenne på kroppen min at denne uka ikke har vært god. Velger derfor å avstå fra veiing i dag. Er sliten og motløs for tiden og orker ikke å få konstatert at vekta har gått opp......

 

Men - lykke til til dere andre!!!

 

Håper nå at jeg raskt er på beina igjen og at både humør og form er på vei oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmamma

God bedring til deg Heikik.

 

Selv har jeg hatt en uke med mange flere godbiter enn slanking vanligvis tillater.. Av de siste 7 dagene er det bare 4 som har gått etter planen.. (masse snop to dager som jeg bare MÅTTE ha.., og ut og spise biff, fløtepoteter og bernaise.. i tillegg til en brownies-dessert på lørdag..).

 

Men jeg valgte å ta skrittet på vekta i dag allikevel, og hadde en forventning om at vekta sto stille fra sist gang. Vekta viste imidlertid 400gram ned.. Trodde aldri jeg skulle bli fornøyd med nedgang på 400gr, men denne uken har jeg definitivt ikke fortjent noe mer..

 

Vekt: 79,3 (400 gram ned denne uken, totalt 3,2kg)

Midje: 92 (total nedgang 3 cm)

 

Neste uke blir også tøff. Det er bursdagsfeiringer flere dager denne uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Huff hørtes kjedelig ut Heikiki. God bedring!

Selv har jeg hatt en grei uke. Utskeielser på fredag pga. begravelse, men klarte å hente meg inn igjen lørdag. Boden ble endevendt og ryddet, i tillegg til at vi hadde dugnad i borettslaget, så det ble mye raking av løv.Startet da opp med å veie maten og telle kalorier. Ikke noe snop på 3 dager. I går frøys jeg hele dagen, så det er vel tegn på at jeg gjør det riktig.

Vekt i dag 88,8 (ned 1,3 siste uka og 1,9 på 2 uker) cm 98 (ned 1cm nå, totalt 3 cm) Er kjempefornøyd. Deilig å være under 90kg. Har vært 90-94 kg de 2 siste årene. Nå er jeg skikkelig motivert, og det har godt litt "sport" i å telle kalorier og følge planen. Hadde 9 trimpoeng denne uka. I dag skal jeg spille badminton igjen. Været er trist og grått så det blir lite turer. Ha en strålende uke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jentetur i helga med mye god mat,vin og snacks - og ingen begrensninger overhodet...

Har allikevel gått ned 0,7 kg og 1 cm i midje (83,9 kg og 80 cm). Jeg har trent mye, så det er nok mye av grunnen, 19,8 trimpoeng.

Jeg begynner å kjenne det godt på klærne mine og det er det beste av alt. Deilig å tenke på at jeg skal gå på julebord uten å føle meg som en "surra pølse"!

Lykke til videre til alle dere andre - ser at vi er en hard kjerne igjen - hvor er alle de som meldte seg i starten???

Og til heikik : ved sykdom er det det å bli frisk som teller - da blir det å slanke seg som en bagatell å regne! God bedring - og stå på videre! Husk at ny tid kommer hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg du også...har også hatt en slik uke med ørebarn og syk mamma Olivia pluss mensen kom. Har ikke spist så masse egentlig, for appetitten var dårlig, men det jeg spiste var ikke sunt som f eks fleskepannekaker og pizza her også, te med honning og varm solbærsaft!!

Men vekten har vært snill med meg, så får jeg håpe det ikke kommer overraskelser utover uken:

 

.................66,5 kg, ned 0,5kg denne uke, ned totalt, 9,5......................

.............livvidde 77cm, krymping på 3 cm, total krymp på 13cm.............

.................tykkeste punkt 100cm, ned 4cm, total krymp ??....................

..............................trimpoeng =0 desverre..............................................

 

Har vært veldig på nippet til sprekk lenge nå, og fant en godtepose fra taxfree forleden!!Klarte å smake en ting å legge den bort, er litt glad for det. Så var jeg så heldig å finne oppskrift på kesam lapper med kun 37 kcalorier i, her på sidene så det laget jeg i går, de anbefales på det varmeste.

 

Lykke til videre til alle sammen!! :)

 

Fin rumpe til jul??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varmer godt og hjelper bra på motivasjonen å høre fra dere.

Har vært fraværende fra nettet de dagene det stormet som værst og da skjønner en hvor godt det er å ha "gruppa" vår!!!

 

Har tittet litt på andre tråder og har et spørsmål som kanskje noen av dere kan hjelpe med - trimpoeng. Her sliter jeg nemlig tungt....

Hvordan er det mulig å få opp mot 40 trimpoeng på en uke?????

Dersom jeg velger en tung aktivitet så kan jeg få 4 trimpoeng for 1 times trening. Dersom jeg gjør dette hver dag kan jeg få 28 poeng på ei uke - men det er jo drømmetenking - skjer jo ikke i praksis for min del.....

Derfor - hva gjør dere for å få trimpoeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, her er ukens resultat for meg -0,1 kg å havnet på 72,1 kg denne uken med samme livvidde som tidligere 81 cm, så var det på'n igjen med minimalt med nedgang, enda jeg har vært flink , men kanskje det har en liten betydning at jeg får mens en av dagene nå...vi får se neste uke...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å skryte av denne uka her for meg nei..

 

Veier idag 62 kg.

Vektnedgang siden sist tirsdag: 0,1 kg!! ;) (men 0,4 fra mandag til tirsdag i forrige uke da;))

Vektnedgang siste 6 uker: 6,7 kg. :)

 

Har jo gått kjempefint ned alle uker fram til denne. Er vel kansje kommet dit jeg var da jeg ble gravid. Håper det ikke er noe stopp i vektnedgangen, men at det bare er jeg som var for lat forrige uke. -Var på 2 middagsbesøk å fikk servert feit mat fra familie. -Var på 1 bursdag å spiste 3 store kakestykker. -Spiste snop 2 kvelder. -Hadde 3 innedager uten å komme oss på lekeplasser. (Åpne barnehager med barna) Men er stolt av mine 2 superjoggeturer da! -Kansje jeg ville gått opp viss ikke?

 

Slik har vektnedgangen min vært hittill (mandagsveiinger)

11.09.06 mandag-------------------68,6 kg start!

18.09.06 mandag-------------------67,6 kg (ned 1 kg)

25.09.06 mandag-------------------66,6 kg (ned 1 kg)

02.10.06 mandag-------------------64,6 kg (ned 2 kg

09.10.06 mandag-------------------63,8kg (ned 0,8 kg)

16.10.06 mandag-------------------62,5kg (ned 1,3 kg)

23.10.06 mandag-------------------62.0kg (ned 0,5 kg)

Tilsammen 6,7 kg!

Jeg mååå bare komme meg til 50-tallet. Få bort noe av den store magen. Må, må, måååå! Så nå må jeg bare skjerpe meg! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heikik spurte litt om trimpoeng og jeg vet sannelig ikke hva folk gjør som får 40 trimpoeng i uka!! Mulig de noterer alt de gjør av husarbeid o.l. for å få mest mulig. Eller at de har funnet den ultimate treningsformen som gir masse poeng.

Jeg går med staver gjennomsnittlig 1 time pr.dag - 1 times rask stavgang er 3,3 trimpoeng. Jeg gikk i 2,5 time en formiddag og fikk over 8 trimpoeng, men det er jo begrenset hvor ofte jeg tar meg tid til det. Så en time hver dag + mage-rumpe-lår trening 1 gang i uka synes jeg er råbra. Stavgang kan anbefales til de som ikke har prøvd det - det øker forbrenningen med 25-40% ift. vanlig gange og det er godt for muskler både i beina og i overkroppen + at man får kondis uten å føle at det er et blodslit. Hvis man går riktig, vel og merke - og det er viktig, så ikke man får vondt i nakken og skuldrene istedet.

Fra jeg gikk på GR-kurs tidligere, vet jeg at de som kom over enn viss sum med trimpoeng, måtte øke kaloriinntaket pr.dag. Jeg husker jo ikke nå helt hvor mye dette var snakk om - kanskje noen andre vet det?

Er det noen andre som har en "morsom" treningsform?

Hvor er "tuxi" forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har tittet litt på andre tråder og har et spørsmål som kanskje noen av dere kan hjelpe med - trimpoeng. Her sliter jeg nemlig tungt....

Hvordan er det mulig å få opp mot 40 trimpoeng på en uke?????

Dersom jeg velger en tung aktivitet så kan jeg få 4 trimpoeng for 1 times trening. Dersom jeg gjør dette hver dag kan jeg få 28 poeng på ei uke - men det er jo drømmetenking - skjer jo ikke i praksis for min del.....

Derfor - hva gjør dere for å få trimpoeng?

 

Hei sann heikik, kommer rett fra jobb her midt på natta, måtte bare sjekke om det var liv i dere fantastiske støttespillere!

Jeg synes det høres helt utrolig Kari Jaquesson gange to ut, da..men så så jeg på min arbeidsdag i dag:

Sto opp 0430 gikk rett på jobb, kontor stillesitt, så kjøret jeg avgårde med mann til hans jobb så i barnehage med et stk barn og så hjem for å hente neste til skole, så tilbake til kundemøter hit og dit osv..dette skrev jeg ingen trim for fordi dette er jobb vanligvis.

Så ringte min andre lille ekstra jobb meg og spurte om jeg kunne steppe inn som servitør i kveld for det var en som var syk..det gjør jeg nesten aldri er kokk og jobber litt som det, men det er mye ståing i ro.

Jeg hadde det super duper travelt, løp i 10 timer uten pause og ikke tid til å tisse en gang. Da skrev jeg jo trimpoeng for det. Altså jeg løp! men skrev gange/gåing hurtig for 4 timer, og 4 timer langsom gange. Hva skjer? 10,2 trimpoeng!!!!

Poenget, hvis man legger inn hver minste lillefingerbevegelse på den trim tingen så kan vi faktisk ha 40 trimpoeng i uka hver uke, men vi lurer oss selv, for intensiteten skal være bra høy for å få puls ergo poeng!!!!

Jeg hadde puls i dag, men skrev bare 4 timer for det( og det var crazy) og 4 timer uten høy intensivitet..Når jeg har spinning time i 60 minutter skriver jeg

f eks bare 30 minutter!, for man har ikke høy intensivitet hele timen..Det står forklart et sted under "trening" her på sidene..men hva vet jeg?, kansje noen er trenings narkomane og utvikler enorme muskler for tiden?? ;)

Dette ble langt og grusomt kjedelig..men har vært våken alt for lenge, og må sove nå..litt tullete i hodet mitt for jeg er så trett, bær over med det, det er godt ment!!

 

Klem til alle!!

 

Vær glad for de poengene du får, alt er bedre enn ingenting!VI ER FLINKE!!

 

God natt/morgen!

 

Hilsen overarbeidet restaurant arbeider, med 10,2 i poeng denne uken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som meg, som tenker at trening er trening og at alle de andre tingene vi gjør er noe annet.....

Jeg mener, å løpe etter unger, gjøre husarbeid osv. er jo hverdagen vår, ikke lystbetont trening som øker forbrenning og strammer opp godt skjulte muskler fra dagens dvaletilstand.....

 

Jeg satte meg ned og drømte litt.... - om den tiden jeg var singel, barnløs, topptrent karrierekvinne, 16 kg. lettere enn i dag. Ikke engang da klarte jeg å komme opp mot 40 trimpoeng - og da var det MYE aerobic!

 

Men - vi får samle de trimpoengene vi klarer og tenke at alt er bedre enn ingenting!

 

Hadde en god dag i går, noe som gir inspirasjon til neste dag. Klarte å stå imot nystekte vafler på

FN-kafe i barnehage og skole - er stolt av det!

Samler på alle små ting som kan motivere til videre dyst, for ned i vekt - DET SKAL JEG!!!

 

Og det skal jeg klare SAMMEN MED DERE!!!!!

 

Til OliviaSmult - for et tempo du holder i løpet av dagen! Jeg har også sånne dager innimellom og det er ofte sånne dager som lager krøll for meg. Jeg får ikke planlagt måltidene og så blir det noe "lettvint" som ofte ikke er så sunt... Hvordan får du det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tobarnsmamma

Vi var også på FN-kafe i barnehagen i går, og handlet til barna og mannen...

 

Var ganske flink jeg og.

 

Kanskje det var samme kafe? (er ikke så inne i barnehagelivet at jeg vet om det er noe alle barnehager har..)

 

Buskerud - Oslo-nært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til OliviaSmult - for et tempo du holder i løpet av dagen! Jeg har også sånne dager innimellom og det er ofte sånne dager som lager krøll for meg. Jeg får ikke planlagt måltidene og så blir det noe "lettvint" som ofte ikke er så sunt... Hvordan får du det til?

 

Ja, det er lett for at det ryker til.

 

Jeg har kjøkken på kontoret, så der her jeg jo kjøleskap.Har alltid paprika, melon, makrell i tomat og kalkunskinke på jobb og knekkebrød. Er jeg rundt om kring å flyr, så kjøper jeg en banan, eller så har jeg knaskegulrøtter eller sans youghurt 0,1 i vesken.

 

Når jeg er i selve restauranten har vi knekkebrød rugsprø og ryvita...der får jeg hva jeg vil å spise, det er jo litt vanskelig når biffer og diverse ligger å lokker. Men pleier da å velge røkelaks eller reker, skinke osv til mine ryvita eller jeg tar en salat/kokt laks eller lignende.

 

Man må ha litt mat liggende rundt om kring der hvor man ferdes, hvis det stort sett er den samme ruten.

 

Hvis det varierer som f eks man er hjemme med barn, og skal ut å handle, gå på trilletur hit og dit, eller bruker masse tid i bil, tog,fly ta med en termos med kokt vann til "rett i koppen", ha ryvita i vesken osv.

Og husk honningmelon metter veldig i nøden, og har nesten ikke kalorier.

 

Men altså, lunchmøter er noe dritt som jeg prøver å unngå!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry,litt sent ute her.Hadde en venninne på middag i går,så det ble litt sent,og med en tenåring i huset, stiller mor sist i køen om datamaskinen.....

Tilbake på 72,2 kg,så har ikke gått ned så mye som et gram,men vekta har nå i hvertfall kommet tilbake til normalen etter at tante rød dro på lørdag.

Midjemålet minsker nå i hvertfall,92 cm(minus 4 cm siden starten).

Skeia ut litt for mye i helgen,lot være å kjøpe snop,og hva gjør jeg?Joda jeg bakte kaker og lagde kakao med krem-HALLO-er det mulig sier nå jeg.

Ellers var trimpoengene på 8,2 skulle gjerne hatt fler,men Rom ble ikke bygget på en dag.

Hyggelig å bli savnet da Gry 69!

God bedring til sjuklingene våre.

Og selv om man har hatt en dårlig uke og ikke gått ned mye ,så holder vi jo på å legge om livsstilen vår,så vi går i riktig retning.

Stå på og vær stolte av all fremgang dere har jenter!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med veieresultat i dag, siden onsdag henger igjen som veiedag fra GR kurset. Er liksom litt greit å få helgens utskeielser på avstand.

Start: 83

Sist uke: 76,5

Nå:75,5

Et kjemperesultat som jeg egentlig ikke helt trodde på. Har litt problemer med å sola på min egen vekt i forhold til den på kurset... Jeg vet at den hjemme viser 1 kilo mer, og i dag var den 1 kilo mindre enn forrige onsdag jeg var på kurs... Da må d jo stemme da. Hurra!! Har egentlig ikke vært så veldig striks med å telle kalorier, men spiser ofte. Litt utskeielser har d også vært, men prøver å få trent jevnlig. Føler dette går bra, men veldig spent på om det holder til neste uke.

Lykke til alle sammen. Med vekt, syke barn og andre hindringer som dukker opp på veien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en overaktiv sosial uke her-jammen ikke lett å styre unna fristelsene!

Ikke bare blir det servert dessert,så kommer kakene og til slutt salt snacks.....

Så prøver jeg da å være flink,tar litt dessert,og vertinnen sier"ikke vær så beskjeden nå".Samme rundans med kakene,et tynt stykke,også sies det "nå må du spise mer,har jo så mye kaker"Selv min egen mor som selv sliter med vekten,og vet at jeg prøver å gå ned hadde kjøpt cola bare for min skyld-enda hun vet at jeg er på "vannvogna".

Og nå skal jeg bort igjen-hjelpes meg-kosemerkene er jo borte allerede!

Også vil man jo gjerne være høflig da.Men det må da være ok å være bestemt og si nei takk til kake stykke nr 2,uten at vertinnenne skal bli fornærmet?

For tar du kake nr 2 har jeg jo også følsen av at hun tenker "ikke rart hun er tjukk".Det skal ikke være lett.

Klem Tuxie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - folk flest skjønner vel hvor mye som skal til for å gå ned i vekt. Når du nå er motivert burde de rundt deg støtte deg istedefor å friste deg, spør du meg!! Og det med at vertinner blir fornærmet synes jeg er noe stort tull - det er jo greit at man tar et stykke kake for høflighetens skyld, men det burde da være aksept for at man prøver å la vær med nr.2 osv... Nei - stå på du og ha deg selv i fokus - ikke alle "vertinnene". Dette handler om DEG - ikke om å "please" dem!!

Ha en GOD HELG til deg og alle dere andre! Hold ut - jeg lar meg nok friste av litt ekstra i helga, men blir det litt mye, tar jeg meg noen ekstra lange turer med stavene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - folk flest skjønner vel hvor mye som skal til for å gå ned i vekt. Når du nå er motivert burde de rundt deg støtte deg istedefor å friste deg' date=' spør du meg!! Og det med at vertinner blir fornærmet synes jeg er noe stort tull - det er jo greit at man tar et stykke kake for høflighetens skyld, men det burde da være aksept for at man prøver å la vær med nr.2 osv... Nei - stå på du og ha deg selv i fokus - ikke alle "vertinnene". Dette handler om DEG - ikke om å "please" dem!!

Ha en GOD HELG til deg og alle dere andre! Hold ut - jeg lar meg nok friste av litt ekstra i helga, men blir det litt mye, tar jeg meg noen ekstra lange turer med stavene...[/quote']

Vi må bare drite i det!!

Vi er sterk, vi vet hva vil vil ha, vi vet hva som er godt for oss!!

Og hvis de gir deg ingen støtte så drit i dem,også..du har bestemt deg og de er misunnelige så bare ta deg en cola ligth og glem dem. Du vet; klarer de å lure deg er det 1-0 til dem....stå på krava dette klarer du!!!

 

Stor klem oliviaaltforsentferdigpåjobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vekta mi å gå nedover igjenn. :) Deilig.

Tror det stemte det med mensen ja. Gikk jo bare ned 0,1 kg hele forrige uke, og nå har jeg gått ned 1,2kg på 3 dager. Må ha vært noe voldsomt med vann i kroppen?? Det i kombinasjon med masse fråtsing før og under, og nå når hele perioden er over så er søtsuget helt under kontroll. -Håper kiloene ikke kommer på igjenn. For nå er jeg bare 1kg unna å se 50-tallet på morgenen! (59,9 ja;))

 

Hvis det varierer som f eks man er hjemme med barn' date=' og skal ut å handle, gå på trilletur hit og dit ta med en termos med kokt vann til "rett i koppen", ha ryvita i vesken osv.[/quote']Ja, jeg er hjemmeværende med 2åring og baby. Har alltid med meg et par tomater og et par skrelte gullerøtter under vogna. I tillegg til en halv pakke ryvita og en mager smøreost tube. Så enkelt å lage til noe da. Trenger ikke kniv, fat eller noe. Og kjempegodt smaker det.

 

folk flest skjønner vel hvor mye som skal til for å gå ned i vekt. Når du nå er motivert burde de rundt deg støtte deg istedefor å friste deg' date=' spør du meg!! [/quote']Godt å høre at det ikke bare er i min familie dette skjer. Så rart at det skal være slik. I mitt tilfelle er det første gang i mitt liv jeg slanker meg, og snakker myyye om det. Synes det er så rart når alle rundt meg vet det så godt, at det skal være slik. Men nå -vet- jeg ståa! Så nå kan jeg forhindre å bli satt i fellene. -Jeg skal fra nå av ta med meg lightbrus, skal spise masse grønt og drikke en halvliter med vann før de riktig store kalorifellebesøkene, og bidra med en stor nydelig salat til familiemiddagene slik at jeg kan med bedre samvittighet nyte maten.

;) Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre,dere har jo rett,dette gjør vi jo for oss!Bare så deilig å høre noen si det.

Og Nydelig du gjør en kjempe stor jobb,så et annet sted her at du hadde store mål til jul,du er jammen godt på vei,fortsett sånn.

God helg damer.

Klem.

P.S her i oslo er det flott turvær nå,så nå skal jeg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist litt av ditt og litt av datt i helga og ser det på vekta idag!! Nå kjenner jeg motivasjonen er i ferd med å "forlate hodet", men jeg tviholder for å holde den igjen.

Nå trenger jeg et spark i baken -og/eller noen trøstende ord fra dere før jeg går på en smell i dag også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler at alt er på hell, tenk deg at du sist gikk ned nesten en kilo, og det på en uke...det du har lagt på deg denne uken vil jeg tippe at går fort av igjen. Vi alle har vært igjennom en slik smell, jeg for min del har hatt en streng helg, med INGENTING usunt, men har allikevell gått opp 0,3 kg, men jeg regner med at det er vann...og det kan det være hos deg å¨. Nei, ikke gi det skal se neste uke er du i gang igjen...med større vekttap enn på lenge....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta kan du klare!!Syntes jeg leste noe om å gå på julebord,uten å se ut som en surra pølse......?Og det er vel ikke så lenge igjen til det vil jeg tro....

Du gikk nesten ned en hel kilo forrige uke,stopp med snop o.l nå,så skal du se at den neste kiloen bare renner av.

"Som dine dager er,skal din styrke være.

Lykke til snuppa!

Klem Tuxie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig det er å få noen trøstens ord!! Jeg har klaart meg gjennom dagen og vært knallhard!! Jeg må liksom bli litt fandenivolsk og tenke at "nå må du jammen skjerpe deg - når du har kommet så langt kan du ikke backe ut". Og så var det det julebordet, ja - og for ikke å snakke om jula - det skal f... i meg ikke være noe som strammer da,nei!!

Tusen hjertelig takk for oppmuntrende ord - dere er GULL verdt!! Ja, det er dere virkelig - hadde det ikke vært for dere hadde jeg nok sitti her med enda dårligere samvittighet enn i morges.

Hadde jeg hatt dere her skulle jeg gitt dere et skikkelig smask på kinnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry69: Jeg hadde det litt som deg forrige uke. Ukesresultatet ble jo 1 kg høyere vekt enn hva jeg ønsket. Lite morro ja. Men heldigvis gikk det supert fra neste uke av. Som 1.innlegget mitt i tråden viser så ble jeg 100% bestemt på full skjerpings. Til meg er det jo magestørrelsen som er problem og hovedmotivasjonspunkt. Så jeg tenkte at -den skal bort- å da kan jeg ikke skli ut en eneste dag uka her! Fungerte kjempebra, og jeg kommet helt i rute med planen min igjenn. :)

 

 

Tuxi: Tusen takk for kompliment! :)

Ikke små mål jeg har nei. Og er temmelig bestemt på de også ja! 1 kg i uka er målet mitt. Hittill har jeg ikke tapt noe på å ha det. For vekta har jo rast perfekt ned i de 7 ukene siden jeg la om llvsstilen. Å jeg ser det så tydelig på både kroppen og klærne mine. Fantastisk deilig! Jeg er så stolt av meg selv!

 

 

Synes det er så herlig at alt bare dreier seg om kalorier jeg. At det eneste som skal til for å gå ned er å holde seg innenfor ei viss kalorigrense og å spise ofte. At oppskriften er så enkel hadde jeg ikke drømt om. Det å få vite kaloriinnholdet i alle matvarer er verktøyet mitt for å klare det. For da er det bare å velge og vrake så lenge jeg er innenfor kalorigrensa mi. ;) Heeeeerliiiiiiiig!

 

 

______________________

Klem fra Nydelig

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...